Streuer is iemand die mijns inziens prima potentieel kan beoordelen, zowel van spelers als trainers en ik denk dat ze met Boskamp een goede slag zouden slaan: een zéér ervaren, sterke vent die spelers precies op hun plaats zet, wat hij bewijst met de volgende woorden:quote:Op maandag 24 april 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Johan Boskamp!
Opmerkelijke keuze wel. In België presteerde hij eigenlijk altijd wel goed. Wel een eigenwijze man, die zomaar kan opstappen als iets hem niet bevalt. Zeer ervaren, dat zal meespelen.
Vitesse, doe je best!quote:Meeloper of vedette, wie naast het lijntje piest, zal me tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het toch echt van een gewaardeerd forumlid gehoordquote:Op maandag 24 april 2006 17:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd geen Gerets, dus je je switch helpt je niet veel![]()
En je lijstje lijkt me ook onzin. Volgens mij zijn Maaskant en Neeskens nooit een optie geweest.
Interesse in Vitesse is er zeker wel, alleen heeft Vitesse niet de middelen om dure contracten af te kopen of een trainer met hele grote naam die veel salaris eist te halen.
Westerveld transfervrijquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef Elvislives het volgende:
Ach, in principe moet een teambuilder met de huidige spelers wel wat kunnen, hoewel een keeper, verdediger en misschien spits niet verkeerd zouden zijn...
Ik denk dat we aan Boskamp wel een goeie hebben.quote:Hoe Boskamp zichzelf omschrijft? " Ik ben een lastig mannetje. Het beste voorbeeld is wat er hier zes maanden geleden is gebeurd. Er kwam een mannetje uit het bestuur naar beneden op het veld. Hij wou zich ermee bemoeien. Toen heb ik gezegd: ' hij weg, of ik weg'. Hij is nu weg. Zo zit ik in elkaar."
quote:Edgar Barreto moet streep zetten door derby
Bij Vitesse ontbreekt Theo Janssen, NEC moet het in Gelderse derby doen zonder z'n vaste spelbepaler: Edgar Barreto.
Barreto moet woensdag verstek laten gaan met een hamstringblessure, die de Paraguayaanse middenvelder opliep in de wedstrijd tegen Heracles Almelo. Ook David Jones (lies) en Gabor Babos (knie) zijn nog niet fit genoeg om weer in actie te komen.
Jonas Olsson lijkt daarentegen voldoende fit om de eerste van het tweeluik om een plaats in Intertoto Cup te halen. Achter Peter Wisgerhof staat een groter vraagteken. De verdediger heeft last van een ribblessure.
Hij heeft gewoon aids.quote:Barreto moet woensdag verstek laten gaan met een hamstringblessure
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En daarmee de rest van de selectie ook...?
Ik heb ze al vergeven. Moet je ff op t vitesseforum wezen, maar wel voor Vitesse juichen dan!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kan iemand morgen een kaartje kopen voor mij ?
heb best zin om morgen te gaan met me ov
een speler van vitesse had paar jaar geleden toch aidsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En daarmee de rest van de selectie ook...?
Yep, HIV. Job Komol. Ik moest er ook aan denken toen Slodderjos ermee kwamquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een speler van vitesse had paar jaar geleden toch aids![]()
Juichen doen we voor de aftrap, voor de spelers. Verder wordt het duimenquote:
Ja en dan gaan ze opeens weer Daar zijn de boys! ipv Whatever you want afspelen. Dan vraag je ook om problemen.. (nek thuis).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Juichen doen we voor de aftrap, voor de spelers.
Is dat, volgens Jos, wél ethisch verantwoord?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:51 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet morgen nog ff kaartjes regelen, in Nijmegen bij een ticketbox kaartjes voor Vitesse thuis kopen met Vitesse seizoenskaart
HIer precies hetzelfde. Het leeft niet echt. Dit zijn wedstrijden waar normaal gesproken maanden naar uitgekeken wordt, en dan ineens 2 in 2 wekenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef Tha_Mars het volgende:
Ga ik dinsdagnacht naar mijn bed
heb ik totaal geen kriebels in mijn maag
weet ik dat ik naar een oefenpot moet gaan kijken
met elf clowns in het groen rood zwart
een biertje en een zonnetje
dan is mijn dag wel goed
Leeft het bij jullie ook zo ???
Morgen ws eerst maar ff op de korenmarkt
en daarna naar het stadion > hup vites
Ik quote gewoon een mooi verhaal van het forum. Of ik het geloof is een tweedequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
Lol Yozzz... Niet alles te snel geloven he. Je had je bedenkingen al moeten hebben bij het lezen van de naam Snoei. Geen trainer met Vitesse verleden is al gezegd. hehehehe
Verhalen wat betreft Neeskens die hoorde ik al ruim voordat Sturing iets bekend maakte over zijn vertrek. Hoe serieus ik deze verhalen moet/moest nemen geen idee. Vandaar dat ik ook mijn twijfels trek of Neeskens wel werkelijk een optie is geweest, puur omdat die verhalen er al veel eerder waren.
"Hee, 2 kaarten voor Vitas-NEK graag"quote:Op woensdag 26 april 2006 01:53 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Is dat, volgens Jos, wél ethisch verantwoord?
Ik heb het deze keer wél van een gewaardeerd forumlidquote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Persconferentie..... hmmmms nog niks van gehoord denk ook niet dat er 1 komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |