Zag hem net heel even op tv, anders was ik er nooit opgekomenquote:
Dat had ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kende hem ook niet zit op de wedstrijden te wachten en zag hem voor het eerst
quote:
Wyccie is voor Heracles.quote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef peaceman het volgende:
Ben jij voor Feyenoord Wyccie?
Dan heb je een prettige middag gehad.. in tegenstelling tot mr.anoquote:
Maar ik hou niet zo van voetbalquote:Op zondag 23 april 2006 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan heb je een prettige middag gehad.. in tegenstelling tot mr.ano![]()
Cool!quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
Da's Nijmegen!
Ik denk het niet, wyccie.quote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zelfs zeggen dat ik die man wel eens gezien heb! In de winkel waarschijnlijk.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn het echte broers?
Oooooooooooooh Lori!quote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Alessi Brothers?
Ik moet bekennen dat ik dat niet eens meer weet..... maar volgens mij wel. Het is allemaal niet blijven hangen, geschiedenis was destijds erg saai, maar dat komt denk ik ook door de leraar.quote:Op maandag 24 april 2006 09:07 schreef pyl het volgende:
Dag Diaan.![]()
Behoorde de Tweede Wereldoorlog indertijd nog tot je lespakket?
Da's het staande meneertje, inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 09:55 schreef Z het volgende:
Molotov.
Ah, kijk, hulde!quote:Op maandag 24 april 2006 10:06 schreef NoSigar het volgende:
Dan zal het wel Von Ribbentrop zijn. Bekend van het heroīsche niet-aanvals-verdrag.
Van mij wel hoorquote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef pyl het volgende:
Ben Elton.
Oeps, sorry, ik mocht helemaal niet meeraden, zie ik nu.![]()
Adam Sandler.quote:
hij is voor mij de vleesgeworden personificatie (quote:Op maandag 24 april 2006 12:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Adam Sandler.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat jij hem niet leuk vindt.![]()
Sasha is een troostmeisje ?quote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Z het volgende:
Sasha inderdaad, Gellius was twee keer te laat, troostplaatje.
quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sasha is een troostmeisje ? [afbeelding]
Correct Magic ook. Nu nog W......... C............quote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef Z het volgende:
Volgens mij staat op die van Tong ook Kareem Abdul Jabbar.
Nee, dat is deze.quote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Tokay het volgende:
Dat is die van Arquette. David.
Is hij zķ herkenbaar?quote:Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
André Rieu
Wat een grappig kereltje! Een acteur of een muzikant?quote:
En (Nederlandse) stand-up comedian?quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Sorry, Tokay. Ik was je vergeten
Zijn beroep is een grappig kereltje zijn.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
En (Nederlandse) stand-up comedian?
Ehm, Arie van Silvester? Ik zeg maar wat, aangezien ik niet erg thuis ben in dat genre.
En dat is zijn volledige naamquote:Op maandag 24 april 2006 19:29 schreef peaceman het volgende:
Arie Koomen
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet joh.quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee. Theo Koomen is zo dood als mors.
Jij was dan ook nog geen2 jaar oud toen-ie de pijp aan Maarten gaf.quote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet joh.![]()
Weet je dat zeker? Niet 3 jaar misschien?quote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij was dan ook nog geen2 jaar oud toen-ie de pijp aan Maarten gaf.
Dat heb jij helemaal goed!quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
En die mevrouw is Franka Potente.
Hoi Tokayquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef Tokay het volgende:
Lucy Liu? Die dame uit Ally McBeal, Kill Bill en Charlie's Angels.
Dat had een ander al voor me gedaan, gelukkig.quote:
Volgens mij heb jij meneer al eens eerder geplaatst, hij komt me zķ ontzettend bekend voor.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef pyl het volgende:
Dat had een ander al voor me gedaan, gelukkig.![]()
Wel een ijzersterke RJPvD-plaat, zo'n afbeelding. Naar meneers bezigheden hoeft niet meer te worden geīnformeerd.
Of hij je bekend voorkomt, kan ik niet beoordelen, maar ik heb hem in ieder geval nog nooit geplaatst. En ik kan me ook niet herinneren dat hij al eerder voorbijkwam. Vreemd eigenlijk, nu ik er zo eens over denk.quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij heb jij meneer al eens eerder geplaatst, hij komt me zķ ontzettend bekend voor.
Zou dat kunnen?
5-4-'84.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
Weet je dat zeker? Niet 3 jaar misschien?
quote:
Dat zou je aan L_V moeten vragen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef pyl het volgende:
![]()
Meneer had ook in jouw Kunst & Cultuurtopic een plaatsje verdiend. (Bestaat dat nog, eigenlijk?)
quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
Dat zou je aan L_V moeten vragen.
Moet dat niet "dode" zijn? Als je iets dood waant, is het per slot van rekening nog levend.quote:Die komt wel vaker met doodgewaande topics op de proppen...
Non, maar je zit er dichtbij (Duchamp was waarschijnlijk degene aan wie Tokay dacht ...), qua periode, land, stroming.quote:
'k geloof niet dat de akte van overlijden al gepasseerd is.quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef pyl het volgende:
Moet dat niet "dode" zijn? Als je iets dood waant, is het per slot van rekening nog levend.
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef pyl het volgende:
Enfin, zijn bekendste boek heet Les enfants terribles (dat moet TH toch aanspreken ...), zijn bekendste ballet (jawel, ook op dat terrein was hij doende) La Parade (met decorstukken en kostuums van Picasso en muziek van Satie), zijn bekendste film La belle et la bęte (ook dat zal TH aanspreken ...), hij schreef het libretto voor Oedipus Rex van Stravinsky, hij was een gekend opiumschuiver en openlijk biseksueel (ik zeg dit keer niets over TH ...).![]()
Dat ik het niet eerder zagquote:
Ik zat ook al aan Kesting te denkenquote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Kesting toen ie nog niet aan bodybuilding deed ?
Hans Kesting.quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Kesting toen ie nog niet aan bodybuilding deed ?
Snel en goed.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
Joris Linssen
quote:
Patrick Macnee speelde John Steed in "De Wrekers" (of the Avengers)quote:Op maandag 24 april 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Wie is dat?
Jezelf voor schut zetten zal niet zo gauw gebeuren. Is geen ramp als je iets fout zegt hoor..quote:Op maandag 24 april 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Dat vermoeden had ik eigenlijk al. Maar ik wilde mezelf niet voor schut zetten voor het geval het fout was. Of ik was gewoon te lui om het op te zoeken.
pyl plaagt altijdquote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Jezelf voor schut zetten zal niet zo gauw gebeuren. Is geen ramp als je iets fout zegt hoor..
quote:
O, ja, die van die film!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Saluut! Generaal George S. Patton.
Ik ben al iets anders aan het doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:11 schreef NoSigar het volgende:
Pyl, als jij nou eens iets anders gaat doen.
Da's ook weer zo.quote:
Dan vermeld ik voor de volledigheid dat meneer de bekendste Vietnamveteraan is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:22 schreef Z het volgende:
Dan vermeld ik dat ik geen idee heb.
Nah ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef Z het volgende:
Dan vermeld ik dat ik al zo'n vermoeden had, maar dat mij ondanks dat vermoeden niets te binnen schoot.
Tom Cruise, ja, die speelde de meneer die ik zoek.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef NoSigar het volgende:
Tom Cruise? Kerry lijkt me trouwens de bekendste, niet?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Z het volgende:
Was hij 'klikspaan' van een bloedbad oid?
Born on the.... Eigenlijk geen slechte film.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:45 schreef Z het volgende:
Die film heb ik niet gezien. 4th of July toch?
John Kerry en Senator McCaine niet?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dan vermeld ik voor de volledigheid dat meneer de bekendste Vietnamveteraan is.
Juist, die naam zocht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:33 schreef dartfanaat het volgende:
Ron Kovic
Nee, een half dagje met de auto. Gebouwd doorquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:26 schreef Z het volgende:
Sparta?
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
En ik lijk op Tokay?! Pfff, zou ze willen.
Nee, grapje. Tokay is tof!
Klopt; dat doet een ander hier wel voor je...quote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
Jezelf voor schut zetten zal niet zo gauw gebeuren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt; dat doet een ander hier wel voor je...![]()
Huh?quote:
TTK slowchattopic. Bupa doet me soms aan jou denken, allebei lief en grappig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh?
Waar komt die quote vandaan, wyc?
Nee maar hij speelden wel in een dierenbandquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat zo'n klote-Eagle ?
O, hihi, nou ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef wyccie het volgende:
TTK slowchattopic. Bupa doet me soms aan jou denken, allebei lief en grappig.
Nee hoor. We hebben ooit heel lang geleden wel samen een kloon gemaakt. Tokatih.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef wyccie het volgende:
Aaaahhhh... jullie zijn toch niet toevallig klonen van elkaar hč?
'k ken geen Monkees bij naam.quote:
Nee, hij heet Michael Nesmith.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Maar heet die man nou Peter Turk of niet?
Jaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Je heb toch niet gejeweetweld???
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
De Munnik?
Hij heet inderdaad Maartenquote:
Ik dacht aan Drs Vijfjequote:
passie toch.....van Theo en Theaquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
"Possie en Adriaan..."
Dat kwam zomaar in mijn hoofd op, sorry![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Maarten Spanjer.
jij ook tot donderdagquote:Op woensdag 26 april 2006 00:12 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Welterusten en tot morgen
Nope. Verre van.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef Bjoro het volgende:
Ad v Emmenes ?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je boos worden op pyl...of Gellius...maar niet op mij.![]()
Ik ben zelfs zķ vriendelijk dat ik er niet op re-a-geer-de! Mantel der liefde en zo. (Die begint wel sleets te raken, trouwens.)quote:Op woensdag 26 april 2006 09:54 schreef Gellius het volgende:. Ik ben de vriendelijkheid zelve! Zelfs bereid lang-za-mer te praten als jullie het niet meer kunnen volgen!
ja man...ik weet toch wie het is....maar ik kan gewoon echt niet op de naam komen, tis te simpel voor woorden en het wordt een kwartiertje vloeken als ik het antwoord leesquote:Op woensdag 26 april 2006 09:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope. Verre van.
Als je het ziet, denk je "wat simpel, waarom wordt die geplaatst?"; zie je het niet, dan zie je het ook echt niet. Zo'n plaatje is het.![]()
Lekker ontspannend, hč, zo'n spelletje?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Bjoro het volgende:
ja man...ik weet toch wie het is....maar ik kan gewoon echt niet op de naam komen, tis te simpel voor woorden en het wordt een kwartiertje vloeken als ik het antwoord lees![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:59 schreef Bjoro het volgende:
dr Lou de Jong en Joop Landre schieten ook nog door mijn hoofd, maar....f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck![]()
daar was ik al bang voor ...quote:
Nee, jij bent een ouwe softie die graag over zich heen laat lopen, pyl. Dat is een subtiel onderscheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zķ vriendelijk dat ik er niet op re-a-geer-de! Mantel der liefde en zo. (Die begint wel sleets te raken, trouwens.)
Trek in plaats van een kwartiertje gerust een half uur uit voor dat vloeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:04 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro trekt zich nederig terug en gaat zich in een hoekje zitten schamen en kijkt in de loop van de middag wat het antwoord is....![]()
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Nee, jij bent een ouwe softie die graag over zich heen laat lopen, pyl. Dat is een subtiel onderscheid.
ben netjes opgevoedquote:Op woensdag 26 april 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Trek in plaats van een kwartiertje gerust een half uur uit voor dat vloeken.![]()
Zal ik dat dan maar even voor je doen? Dit is Stan Laurel, mensen.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
voordat ik mezelf nog meer belachelijk maak .......![]()
![]()
![]()
*kwartiertje looptquote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef Gellius het volgende:
Zal ik dat dan maar even voor je doen? Dit is Stan Laurel, mensen.
[afbeelding]
Zeer juist, Gellius.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef Gellius het volgende:
Zal ik dat dan maar even voor je doen? Dit is Stan Laurel, mensen.
[afbeelding]
Zo, dat was even een goedmakertje.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:19 schreef Bjoro het volgende:
.......f*ck f*ck f*ck......he he dat lucht op
Oliver Hardy
Okay.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:32 schreef sooty het volgende:
Da's Harry Langdon.
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef Gellius het volgende:
Zal ik dat dan maar even voor je doen ?
Hey Treinsharpei leeft weer?quote:
Yep. Opgegraven en nieuwe batterijen erin.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Treinsharpei leeft weer?
Die schijt dus voortaan Duracell.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep. Opgegraven en nieuwe batterijen erin.
Witte kat.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Die schijt dus voortaan Duracell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |