Uhm daar heeft niet alleen Ajax voor gekozen, maar ook Groningen AZ en Feyenoord!eigelijk alle clubs behalve PSV!quote:Op maandag 24 april 2006 00:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als je als Ajax-supporter er blij mee kan zijn dat Ajax, een club met zo'n grote historie inderdaad, 4e is geworden dan ben ik hartstikke blij voor jou. Feit is gewoon dat Ajax ver onder de maat heeft gepresteerd dit seizoen. Je mag je in je handjes knijpen dat er nog playoffs bestaan.
Meer recht op hebben?quote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef space-kees het volgende:
Ik neem aan dat iedere supporter van groningen, het eens is met de stelling dat Ajax meer recht heeft op de voorronden CL dan Groningen?!?
Nee, maar dat is dan ook niet de fout van Ajax, maar van het systeem. Het zou natuurlijk vrij ultiem zijn wanneer Groningen wint van Ajax (en Twente wat dat betreft de andere playoffs wint).quote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als je zo rekent (en dat doe ik ook) zou je je er niet bij neer moeten kunnen leggen dat AZ niet naar de voorronde van de CL gaat. Het is gewoon zo'n stom systeem.
Waar komen die praatje ineens vandaan? Het hele seizoen achter de feiten aangelopen en nu ineens de grootste mond, na twee overwinningen op het dit seizoen veel beter presterende Feyenoord? Als je als Ajax, een club met zoveel geld, niet eens eerste of tweede kan worden heb je gewoon nergens recht op.quote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef space-kees het volgende:
Ik neem aan dat iedere supporter van groningen, het eens is met de stelling dat Ajax meer recht heeft op de voorronden CL dan Groningen?!?
Ajax heeft er minder weinig recht opquote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Meer recht op hebben?![]()
Allebei hebben ze er 0 recht op.
Ja maar als de eerste 3 afvallen (wat nog steeds kan), dan verdient FC Groningen het dus... Zo ken ik er nog wel een paar die ik je zal onthouden. Wat een lariekoek.quote:Op maandag 24 april 2006 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel? In deze volgorde verdienen ploegen de CL te spelen:
1. AZ
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Groningen.
Wanneer de eerste twee afvallen, verdient Ajax het dus het meeste. Ze waren over een heel seizoen immers beter dan Groningen.
Ik zou ook voor de playoffs zijn, wanneer de reguliere competitie afgeschaft zou worden.quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef vinnie06 het volgende:
playoffs werken gewoon goed, het is spannend, goed, test alle clubs op niveau en je wist dat het er aan kwam en dat 2 t/m 5 niet uit maakt, dat is ouderwets nu en achterhaald, ik ben voor
Daar is iedereen het dan ook wel over eensquote:Op maandag 24 april 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de playoffs zijn, wanneer de reguliere competitie afgeschaft zou worden.
Want die 34 wedstrijden zijn voor een groot deel voor Jan Lul gehouden...
Een subtopper die 4e staat is bovendien nooit matig. Da's namelijk goed resultaat voor een subtopper.quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij vindt Ajax ook een matige subtopper?
Dan zijn we het eens. Het is echt belachelijk dat de nummer 4 en 5 uitmaken wie naar de voorronde van de CL gaat en dat de nummer 9 misschien zich ook nog plaatst voor de UEFA Cup. Helaas is Heracles nu al uitgeschakeld, het zou mooi zijn als zij zich hadden geplaatst voor de Intertoto- om de KNVB in te laten wat voor belachelijk systeem dit is.quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan ook niet de fout van Ajax, maar van het systeem. Het zou natuurlijk vrij ultiem zijn wanneer Groningen wint van Ajax (en Twente wat dat betreft de andere playoffs wint).
Hoe dan ook, Ajax of Groningen krijgt meer dan waar het recht op heeft.
Ajax weet wel op het goede moment te preseteren tegen een TopClub! En als je kijkt naar de aankopen van Ajax die present zijn volgend seizoen, kom je verder dan met een matige speler als bd Laak! of een Seedorf! Ajax heeft veel meer ervaring dan Groningen op Europees niveau!quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? of heb je cijfers die het tegendeel bewijzen... Al die blindkijkers die nu ineens euforisch worden na een paar potjes...Er wordt net gedaan of Ajax presteert als een topclub die het wel even gaat maken in de CL. Dit jaar was het al geluk hebben dat ze in een makkelijke poule zaten. Ik zeg niet dat FCG het gaat redden, maar Ajax is van eenzelfde niveau.
Groningen ook....quote:Op maandag 24 april 2006 00:46 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ajax weet wel op het goede moment te preseteren tegen een TopClub!
neequote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef space-kees het volgende:
En Heracles is net zo goed als Real Madrid.quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zeg niet dat FCG het gaat redden, maar Ajax is van eenzelfde niveau.
Inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 00:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Het is echt belachelijk dat de nummer 4 en 5 uitmaken wie naar de voorronde van de CL gaat en dat de nummer 9 misschien zich ook nog plaatst voor de UEFA Cup. Helaas is Heracles nu al uitgeschakeld, het zou mooi zijn als zij zich hadden geplaatst voor de Intertoto- om de KNVB in te laten wat voor belachelijk systeem dit is.
Moet natuurlijk wel een corrupte loting zijn hé? Voor extra spanning, dus Willem II tegen NAC, NEC tegen Vitesse, Heracles tegen FC Twente, Heerenveen tegen Groningen, Sparta-Feyenoord enzovoorts.quote:
Nee Ajax is een goed voetballende ploeg die de het ff gaat makenquote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
En Heracles is net zo goed als Real Madrid.![]()
![]()
Zelfs de bank van Ajax heeft betere spelers dan dat er in het veld staan bij Groningen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee Ajax is een goed voetballende ploeg die de het ff gaat maken![]()
Ja.. eerder dan Groningen ja! Vind je het niet verschrikkelijk als Nederland de mogelijk 2e CL plaats aan Groningen verspilt!quote:Op maandag 24 april 2006 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee Ajax is een goed voetballende ploeg die de het ff gaat maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |