helaas kan ik ook nog niks vindenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand waar ik een wedstrijd van de eredivisie kan bekijken via een stream?
Nee, FC Groningen-Feyenoord komt op Goal TV2/SopCast. Ajax-RKC wordt sowieso niet gestreamd, maar waarschijnlijk zend er wel iemand PSV-NEC uit. Maar daar is nog niet meer over bekend tot half 3.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef azaroth het volgende:
feyenoord is op goaltv, maar is ajax nog ergens te kijken?![]()
Goal TV op Sopcast.....??? Die heb ik niet in m´n channal list staan. Hoe krijg ik die erop?quote:Nee, FC Groningen-Feyenoord komt op Goal TV2/SopCast. Ajax-RKC wordt sowieso niet gestreamd, maar waarschijnlijk zend er wel iemand PSV-NEC uit. Maar daar is nog niet meer over bekend tot half 3.
Dan maar kijken of Feyenoord punten laat liggen he. Goal TV 2 draait goed bij mij.quote:
Die link had ik ook al ergens gevonden, maar helaas buffert die stream meer dan dat ik beeld hebquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:08 schreef borisz het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/9535 Link naar Ajax
Net op tijd voor de doelpuntquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Supersport3 is engels commentaar
netjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef roysonny het volgende:
Freesoccer heeft vortaan ook prive livestreams. Meer daarover staat op het forum of zet even een topic neer op het forum van www.freesoccer.nl.tt
We hebben mensen die die streams voor ons streamen en hebben zo meer wedstrijden.
Thx voor de tip!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef roysonny het volgende:
Freesoccer heeft vortaan ook prive livestreams. Meer daarover staat op het forum of zet even een topic neer op het forum van www.freesoccer.nl.tt
We hebben mensen die die streams voor ons streamen en hebben zo meer wedstrijden.
De wedstrijd linkt over naar het forum. Dus je zou misschien eens moeten registreren op het forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef 2Drix het volgende:
[..]
netjes![]()
Is die website van jouw? kan je de link naar FC barcalona - Bayern Munchen ff fixen dan![]()
ik krijg dit als ik er op klik:
Website Critical Error
Could not connect to the database
Waar ergens? Ik krijg 'm namelijk niet te pakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Man Utd via de stream met Engels commentaar
Supersports 3; de link die bij Tottenham staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik krijg 'm namelijk niet te pakken
Dank jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supersports 3; de link die bij Tottenham staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |