Is ook logisch, want dan heb je opeens heel veel mensen die nog helemaal geen 'data' hebben en dus ook nog niets kunnen uploaden. Net als bittorrent eigenlijk: als in het begin heel veel mensen gaan downloaden (en niet veel kunnen uploaden), duurt het ook langer voordat je een bestand binnen hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus je krijgt alleen op momenten dat er massaal geconnect/gedisconnect wordt instabiliteit?
SopCast werkt de laatste tijd voor geen meter. Dus hopelijk laat GoalTV2 straks toch niet iets anders zien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Sopcast nog niet bekend, alleen TvAnts en TVKoo voorlopig
http://members.home.nl/boberius/Matches/match5.htm
Yep.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef 2Drix het volgende:
Klopt het dat er nu frans voetbal in goaltv2?
Zit wat in inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is ook logisch, want dan heb je opeens heel veel mensen die nog helemaal geen 'data' hebben en dus ook nog niets kunnen uploaden. Net als bittorrent eigenlijk: als in het begin heel veel mensen gaan downloaden (en niet veel kunnen uploaden), duurt het ook langer voordat je een bestand binnen hebt.
In het ergste geval hebben we nog Radio1 of teletekstquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
SopCast werkt de laatste tijd voor geen meter. Dus hopelijk laat GoalTV2 straks toch niet iets anders zien.
Ik hoop het, meestal wordt er Chinees gekwekt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef BretsiG het volgende:
Blijft dat Engels commentaar?
Niks, gewoon een minuut of 5 wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef achterop23 het volgende:
bij ants heb ik alleen maar google reclames in beeld
wat doe ik fout?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |