Net op tijd voor de doelpuntquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Supersport3 is engels commentaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
netjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef roysonny het volgende:
Freesoccer heeft vortaan ook prive livestreams. Meer daarover staat op het forum of zet even een topic neer op het forum van www.freesoccer.nl.tt
We hebben mensen die die streams voor ons streamen en hebben zo meer wedstrijden.
Thx voor de tip!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef roysonny het volgende:
Freesoccer heeft vortaan ook prive livestreams. Meer daarover staat op het forum of zet even een topic neer op het forum van www.freesoccer.nl.tt
We hebben mensen die die streams voor ons streamen en hebben zo meer wedstrijden.
De wedstrijd linkt over naar het forum. Dus je zou misschien eens moeten registreren op het forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef 2Drix het volgende:
[..]
netjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is die website van jouw? kan je de link naar FC barcalona - Bayern Munchen ff fixen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik krijg dit als ik er op klik:
Website Critical Error
Could not connect to the database
Waar ergens? Ik krijg 'm namelijk niet te pakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Man Utd via de stream met Engels commentaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Supersports 3; de link die bij Tottenham staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik krijg 'm namelijk niet te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supersports 3; de link die bij Tottenham staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop