quote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef _Gromit_ het volgende:
hier nog maar een keertje, had net per ongeluk in het ajax-topic gepost...Mijn god wat had ik hier bij willen zitten zeg!
Kan je als neus zeggen wat je wilt, maar als je zo wordt "afgeslacht" (wat ik nogal slecht verwoord vind, feyenoord is zeker beter deze pot, en in eerste instantie ook zeker niet slechter afgelopen donderdag tot laat in de pot, alleen een aantal persoonlijke fouten en scheidsrechterlijke dwalingen doet ons de das om) en toch nog zo achter je club blijft staan (en dan niet die losers die weggelopen zijn, maar die paar die nog zo hun longen uit hun lijf lopen te zingen) dan weet je weer waarom Feyenoord verreweg de mooiste club van Nederland is.FEYENOOORD
![]()
![]()
Staat dit op je Sugababesquote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef _Gromit_ het volgende:
hier nog maar een keertje, had net per ongeluk in het ajax-topic gepost...Mijn god wat had ik hier bij willen zitten zeg!
Kan je als neus zeggen wat je wilt, maar als je zo wordt "afgeslacht" (wat ik nogal slecht verwoord vind, feyenoord is zeker beter deze pot, en in eerste instantie ook zeker niet slechter afgelopen donderdag tot laat in de pot, alleen een aantal persoonlijke fouten en scheidsrechterlijke dwalingen doet ons de das om) en toch nog zo achter je club blijft staan (en dan niet die losers die weggelopen zijn, maar die paar die nog zo hun longen uit hun lijf lopen te zingen) dan weet je weer waarom Feyenoord verreweg de mooiste club van Nederland is.FEYENOOORD
![]()
![]()
ze willen klaar zijn voor AZ - Groningen, wat wél een gelijke strijd zal wordenquote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef Cheiron het volgende:
Wedstrijden van gisteren bespreken tijdens Ajax-Feyenoord.. eikels
Precies, er is niks meer aan. Ik ga straks wel AZ - Groningen kijken, dat kan nog wel wat worden.quote:Op zondag 23 april 2006 14:07 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is zo slecht dat ik na de goal van Boukharie de tv maar heb uitgedaan. Wedstrijd is toch wel gespeeld.
Niet echt leuk voor de neutrale kijker.
Ha Ha weer zo'n goede DVD grapquote:Op zondag 23 april 2006 14:10 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord deze 2 wedstrijden ook op DVD zetten, kunnen alle Feyenoord spelers hem thuis bekijken volgende keer als ze aan zo een wedstrijd beginnen. Zijn ze misschien wat scherper in de afronding.![]()
Dat zie je veel in wedstrijden, al bleef hij iets te lang met de bal lopen. Daar kan je geel voor geven. Verder geen kritiek daarop, het is wel opvallend dat een keeper die buiten de 16 hands maakt niet eens een kaart krijgt (los van of het rood moet zijn).quote:Op zondag 23 april 2006 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die liep gewoon weg met de bal hoor..
Balk in je ogen?
Ach, je hebt mensen met waanideeen en mensen met grote waan ideeen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef _Gromit_ het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, je hebt mensen met waanideeen en mensen met grote waan ideeen
HAHAHHAAH TOCH GEEN GRAP, IK WOU ALLEEN MAAR RIJMENquote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
1-4, 1-4!!!:D
Ik maak maar een grapje hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |