Mijn toiletblokje ligt nu lekker in bedje dus ik ga met de pootjes omhoog en daarna douchen met The Olive Branch om ff lekker te ontspannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb je dus een Happy Hippy in huis.
Ik blijf het toiletblokjesgeur vinden, kan er niks aan doen.
quote:“Mammmmmmaaaaaa, je bent de liefste van de heeeeele wereld.”
Oke, dat is dan misschien wat overdreven, maar ze is en blijft je moeder. En we houden van haar.
Vergeet daarom alsjeblieft niet dat het bijna Moederdag is!
Om het makkelijk voor je te maken, dit jaar een geweldig kado: Practically Perfect Mum. Allemaal heerlijke Lushgoodies met bloemige geuren. Om jouw mamma eens lekker in het zonnetje te zetten.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, hier doe ik mijn moeder dus geen plezier mee he. Elke keer als ik iets mee heb van Lush, of er mee in bad ben geweest, loopt ze te klagen over die "typische stinklucht" in huis
.
Ik denk dat ik dit presentje dus maar laat liggen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Die Happy Pil is echt heel groot, of niet? Iemand die al geprobeerd?( misschien heb ik eroverheen gelezen, in dat geval : sorry)
Ja, vroeg ik me net ook ineens afquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Big is lekkerMaar hoe moet je dat in hemelsnaam versturen
.
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me net ook ineens af![]()
Kom je binnenkort in de buurt van Eindhoven?
Ook niet echt..quote:
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet echt..
Ik heb geen OV meer, dus mijn reislust wordt behoorlijk getemperd.
Weetjewat, probeer 'm maar gewoon aan iemand anders te slijten, mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog wel wat regelen denk ik. Goed idee?
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formulesquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:12 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulegevonden en daar hoort Big niet bij, gebruik hem dus niet meer en vind dat zonde.
Heejjj superquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ok vooruitquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formules![]()
.
Big niet gebruiken is idd zonde, want hij is hartstikke fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |