Grappig dat je dat zegt:quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Aarti het volgende:
Hmm die ken ik helemaal niet, gek he!
ik zie hem wel vaak liggen in de winkel, maar ik kijk er nooit ECHT naar!
waar ruikt ie naar?
Hij is fris zoetig en blijft héél lang hangenquote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Ja, snowcakequote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..quote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Miranda vind ik echt zo vies![]()
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Ik heb een proefje als toiletzeepje... Net als Angels Delight, die lijkt er erg op. Niet geschikt voor mijn neusjequote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..![]()
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaalquote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Je hebt gewoon een goede smaakquote:Op zondag 23 april 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaal(behalve 't was the night) en verder geen anderen enzo
Semivuoi, Milky Bar, Figs & Leaves, Sea Vegetable, Ooh La La...quote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef Vava het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen zeepje bedenken wat niet snel smelt
Altijd een helequote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
dames met bruisballen: gooien jullie voor een bad er altijd een hele in? of een halve/kwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |