Die ligt nog hierquote:Op zondag 23 april 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt als een fijn boodschappenlijstje Elefes.
Ik heb ook nog een bon
Leuk stukje, ik ben ook wel benieuwd geworden nu! Misschien toch maar eens proberenquote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: zwarte tandpasta?
Ik heb de tandpasta's mogen testen, en met name de zwarte variant was best apart
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog wat fotootjes van de tute:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was je vergetenquote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Die ligt nog hier
Onee! Had ik toch meegenomen vorige keer?
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook welquote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Rock star, óók al zo'n snoep-geurtje.......maar daar ben ik nou eenmaal dol op !![]()
![]()
Okayquote:Op zondag 23 april 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, was je vergeten. Samen met mijn gidsje van Rome
Ruik je lekker naar rioollucht?quote:
Hier is het nu zwaarbewolktquote:
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Putquote:
Ja dat was het echtquote:Op zondag 23 april 2006 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Put.
Putlucht dus.
Yupquote:Op zondag 23 april 2006 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?
Gaat hij ook de t shirts dragen? :-)quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup
Maar ook mijn vriendje vind het stiekem wel lekker, dus die helpt wel opmaken
Ik vond Lushpud ook wel lekker, alleen het water zag er vies uitquote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef lotje11 het volgende:
Lush pud is best lekker hoor, niet heel briljant maar die rioollucht ken ik toch niet hoor!
Nog niet....ze hadden 'm niet meer op de Nederlandse sitequote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook wel!
Van mijn laatste stuk Waylander is ook nog maar weinig over door het snelle smelten van de lekkerste zeepjesquote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |