Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
het legioen gaat naar huis hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Cheiron het volgende:
Gooi Huntelaar er nou ook uit, je weet niet wat die gekke Feyenoorders gaan doen
ECHT?quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.
Het zijn nu echt de havenslaafjes die weglopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
Oh nee, krijgen we straks weer te horen dat we alleen door zijn omdat we de scheids mee haddenquote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar heb jij leren tellen dan?
Ik tel er 3
Maargoed, Feyenoord zal weer eens niet opzichtelijk genaaid worden door de koninklijke nederlandse jodenbond met eerst een penalty niet krijgen en vervolgens een buitenspeldoelpunt![]()
Eerst even de storm van vanmiddag in De Hout overleven... zal al moeilijk genoeg zijn voor Grunquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.
hopelijk overleven ze hetquote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerst even de storm van vanmiddag in De Hout overleven... zal al moeilijk genoeg zijn voor Grun
Beter dat hij er nog twee maakt.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Iemand moet Huntelaar kapot schoppen dan heb ik toch nog wat te juichen![]()
ik zie inderdaad het verband met een dvdquote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
nee, jullie slaan pikkies van 12 en een barman bij ADO in elkaar met tientallen volwassenen![]()
Triest...quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Jij juicht zeker niet als Huntelaar op het WK de winnende goal maakt in de finalequote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Sven.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
EK bedoel je.quote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij juicht zeker niet als Huntelaar op het WK de winnende goal maakt in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |