gerritquote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef Lod het volgende:
Klopt het trouwens dat hij naar de begrafenis is geweest? Dat meende ik op te kunnen maken uit wat reacties in zijn gastenboek.
hoezoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef tralalala het volgende:
Was wel een beetje uitzendtijd vullen gister![]()
cor speelde gewoon hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef ImPrEzA het volgende:
Goh.. ik kijk eigenlijk nooit, maar vanavond wel. Hij is nog steeds even goed als jaren geleden, misschien wel beter!
Diep respect hoor, dat ie "even" zo'n eind loopt. Erg gaaf.
Meisje (Anouk?) kon trouwens goed pianospelen (leuk meisje ook :p), tof dat Marco wel gewoon meezong... het leek me al zo raar dat ie dat niet zou willen/doen![]()
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong meequote:
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong mee
De nieuwste staat er nog niet op volgens mij, de gewone aflevering wel, maar de afterparty nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef boneyard het volgende:
kan iemand nou al bij de afterparty op internet komen? en zo ja, waar / hoe?
Ja, beetje raar vond ik dat..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.
oh, neeeeee, heel jammer.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste uitzending was van MWDL !!
Ik dacht dat er nog 2 weken (dus 2 afleveringen) kwamen?quote:
Loop jij maar hard met Kim dan neem ik haar daarna wel.quote:
hij zegt echt alles wat er in hem op komt hèquote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
''Ik zie dat er een Hollandse man mee gemoeid is''
''Dus neuken kon ie''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |