Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong meequote:
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong mee
De nieuwste staat er nog niet op volgens mij, de gewone aflevering wel, maar de afterparty nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef boneyard het volgende:
kan iemand nou al bij de afterparty op internet komen? en zo ja, waar / hoe?
Ja, beetje raar vond ik dat..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.
oh, neeeeee, heel jammer.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste uitzending was van MWDL !!
Ik dacht dat er nog 2 weken (dus 2 afleveringen) kwamen?quote:
Loop jij maar hard met Kim dan neem ik haar daarna wel.quote:
hij zegt echt alles wat er in hem op komt hèquote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
''Ik zie dat er een Hollandse man mee gemoeid is''
''Dus neuken kon ie''
Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg lief van Paul dat ie voor cato en haar moeder een liedje ging zingen.![]()
Denk eraan hé !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |