ik vind walgelijk dikke mensen een schrijnend gebrek aan respect voor anderen hebben maar ook voor zich zelf!quote:Op zondag 23 april 2006 20:03 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind dikke mensen walgelijk noemen een schrijnend gebrek aan respect voor anderen, maar ook voor jezelf. Als je je zo af moet zetten tegen anderen, dan is er iets mis met je denk ik. Als je iemand bent hoef je een ander de grond niet in te trappen, en als je dat wel moet zul je nooit iemand worden.
Je doet je username er iig eer aanquote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ik vind walgelijk dikke mensen een schrijnend gebrek aan respect voor anderen hebben maar ook voor zich zelf!
Dik zijn doe je zelf, net als roken, niet naar de kapper gaan of zonder condoom neuken.
makkelijk scoren op puntenquote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje... in dit zwaar beladen topique... :![]()
ik neem aan dat je op het anagramquote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je doet je username er iig eer aan![]()
Als ik een heel dik iemand tegenkom, dan schiet dat wel door m'n hoofd... first impressions zeg maar. Automatisch schieten de woorden "lui, vet en ga eens bewegen en minder eten" door m'n hoofd.quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef Maeghan het volgende:
Nee hoor, dat niet. En ja, respect moet je verdienen. Maar iemand die je niet kent en die het nog niet verdiend heeft, scheld je die zomaar uit voor vuile kankerhoer of zo? Nee toch? Als je een dik iemand tegenkomt op straat, roep je dan 'hee vet varken, ga eens bewegen!'? Ik mag hopen van niet.
Zwaktebod in deze discussie... bovendien kan iedereen zich ergens door gekwetst voelen.quote:Ik ben helemaal voor vrije meningsuiting en zo, maar -hoe actueel- de vraag is, hoe ver mag je gaan? Vrije meningsuiting of het recht op belediging zonder aanleiding?
gezien eerdere content van je postings in deze neem ik aan dat je goed kunt koken?quote:
Een "psygiater" zelfs.quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zo mag ene "sweaty" (als in: "dikke mensen zweten meer?") in mijn fotoboek schrijven dat ze vind dat ik naar een psychiater moet. Dat is haar mening, zij heeft alle recht dat te vinden.
Zo mag ik ook zeggen dat ik haar een ongedisciplineerde, ongemotiveerde, chagarijnige dikke rotkop vind hebben
Dit vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zo mag ene "sweaty" (als in: "dikke mensen zweten meer?") in mijn fotoboek schrijven dat ze vind dat ik naar een psychiater moet. Dat is haar mening, zij heeft alle recht dat te vinden.
Zo mag ik ook zeggen dat ik haar een ongedisciplineerde, ongemotiveerde, chagarijnige dikke rotkop vind hebben
Als ik dat ook vind, is het dan een feit?quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
indien terzake kundig telt één alquote:Op zondag 23 april 2006 20:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als ik dat ook vind, is het dan een feit?
Heeft ze ook kort haar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Zij bevestigt alle vooroordelen over dikke wijven
Dat niet, maar kijk eens in het Volslanke Fokkers topic, in userfoto's. Niet aan te raden als je net gegeten hebt trouwensquote:
Volslank...quote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat niet, maar kijk eens in het Volslanke Fokkers topic, in userfoto's. Niet aan te raden als je net gegeten hebt trouwens![]()
Briljantquote:Op zondag 23 april 2006 20:27 schreef DOGMAN het volgende:
ik wil overigens benadrukken dat het mij er niet om te doen is, al die roombotercroissants hun vetvlekkencomplex in te wrijven
eigenlijk val ik er zelfs op, maar ik krijg ze nooit mee in mijn mini cooper...
jezus Joostquote:Op zondag 23 april 2006 20:27 schreef DOGMAN het volgende:
ik wil overigens benadrukken dat het mij er niet om te doen is, al die roombotercroissants hun vetvlekkencomplex in te wrijven
eigenlijk val ik er zelfs op, maar ik krijg ze nooit mee in mijn mini cooper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |