Of je bent genoodzaakt je eisen naar beneden bij te stellenquote:Weet je hoe ouder je wordt hoe minder problemen je hebt met alles
voordeel wel
Wat heb ik nou aan een oke karakter als ik wil neuken?quote:hmmz ook als tie heel dik is?
Of denk je dan oke zijn karakter is oke?
quote:Op zondag 23 april 2006 05:00 schreef Steijn het volgende:
Dikke mensen hebben vaak een lelijke huid, dat vind ik een hele grote afknapper.
nu issie te volgen hequote:Op zondag 23 april 2006 04:59 schreef Mojave het volgende:
wtf ik wou dit topic volgen maar ging te sneeel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knap en turkse, gaat dat samen dan?quote:Op zondag 23 april 2006 05:15 schreef Mojave het volgende:
maar ff ot, ik kwam net een turks meisje tegen en die was uber knap!
denk, ik zeg het ff.
en zo heb ik ook altijd gedacht maar echt, ik heb me een half uur staan vergapen...quote:
Tja, je moet wel als je jezelf ook niet al te aantrekkelijk bent.quote:Op zondag 23 april 2006 05:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er zijn genoeg mensen die dik ,mollig of moddervet aantrekkelijk vinden.
Ah,je spreekt over jezelf?quote:Op zondag 23 april 2006 05:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tja, je moet wel als je jezelf ook niet al te aantrekkelijk bent.![]()
Jij kijkt naar de verkeerde Turkse meisjes.quote:Op zondag 23 april 2006 05:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoofddoekje, een snor, dik en een slechte beheersing van de Nederlandse taal.
Nee, ik krijg aardig vaak te horen dat ik best knap ben, dus ik ga ik er maar vanuit dat ik dat ook ben.quote:
Ik zie weinig verschil.quote:Op zondag 23 april 2006 05:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij kijkt naar de verkeerde Turkse meisjes.
Anders draag je die dingen toch niet.quote:En hoe kan je nou weten of ze lelijk zijn als ze zich verstoppen in hun lange jas en hoofddoek?.
dikkere meisjes krijgen zulke dingen ook te horenquote:Op zondag 23 april 2006 05:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik krijg aardig vaak te horen dat ik best knap ben, dus ik ga ik er maar vanuit dat ik dat ook ben.![]()
Die vragen naar complimentjes, ik krijg ze toegeworpen, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 23 april 2006 05:46 schreef xericax het volgende:
![]()
[..]
dikkere meisjes krijgen zulke dingen ook te horen![]()
![]()
Misschien hebben ze medelijdenquote:Op zondag 23 april 2006 05:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die vragen naar complimentjes, ik krijg ze toegeworpen, dat is heel wat anders.
Ja ik vind je best wel leuk.quote:Op zondag 23 april 2006 05:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik krijg aardig vaak te horen dat ik best knap ben, dus ik ga ik er maar vanuit dat ik dat ook ben.![]()
Ja, het brallerige dat hoort wel een beetje bij mij, sommige mensen zitten met mij wat dat betreft op dezelfde golflengte anderen niet.quote:Op zondag 23 april 2006 05:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar hoe jij denkt over Turkse meisjes vind ik niet leuk.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 05:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, het brallerige dat hoort wel een beetje bij mij, sommige mensen zitten met mij wat dat betreft op dezelfde golflengte anderen niet.Maar troost je, ik heb ook genuanceerde buien.
Klein zijn is mijn enige tekortkoming.quote:Op zondag 23 april 2006 05:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Enne, het maakt mij niet zoveel uit, ik val meestal op lang en slank maar was ook een keer flink verliefd op een kleine mollige man![]()
1.78 is normaal hoor en al was dat niet zoquote:Op zondag 23 april 2006 06:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Klein zijn is mijn enige tekortkoming.Ik ben er zelf niet echt gelukkig mee, ik had liever gewoon 1,90 geweest, maar 1,78, ach het had erger kunnen zijn.
![]()
Nou, ik kijk altijd naar boven als ik met mannen (en sommige vrouwen zelfs) praat. Als ik met iemand van 2 meter praat dan voel ik me dus echt klein.quote:Op zondag 23 april 2006 06:06 schreef Morwen het volgende:
1.78 is normaal hoor en al was dat niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |