Bindt je dat dan om je pielemuis, voor wat extra spanning bij het masturberen?quote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, wat een baggersite... Ze bebben niet eens bondagetouw![]()
Neequote:Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bindt je dat dan om je pielemuis, voor wat extra spanning bij het masturberen?
Gamma?quote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
wie zoek dan ook op die criteriumquote:Op zondag 23 april 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb die site met google al snel gevonden: klik
4e resultaat.
Oh noes!1 Stel je voor, je zal maar als moeder met kind in contact komen met seks! Die heeft op zo'n moment heel wat uit te leggen; DE HORROR!quote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef garnage-patrick het volgende:
ik zat net op marktplaats te kijken en wat kwam ik tegen welke url![]()
http://www.kijkshopintiem.nl/
en het is normaal zo´n nette winkelen kinderen en moeders komen daar. en ondertussen verkopen ze op internet gewoon dikke dildo´s
![]()
vunzige winkel die kijkshopik zie volgende week de jelly vibo al in het krantje staan.
Hebben ze ook Webcam Girls dan?quote:
de praxis heeft dat welquote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
ze hebben tijdelijk geen verzend en admnistratie kosten!quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef Aventura het volgende:
Nou, binnenkort maar even langs voor dat catsuit met open kruis.
Nou wat let jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze hebben tijdelijk geen verzend en admnistratie kosten!
Oh ik dacht dat jij em wildequote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Handige Hendige shit, ik heb alvast even de stud spray besteld.
Misschien doen ze er wel helemaal geen envelop omheenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef m021 het volgende:
Er staat niks over discrete verzending op die site, zouden ze het dan gewoon in een envelop met een groot Kijkshop Intiem logo erop versturen?
Zou wel minder slim van ze zijn.
ik zag het ook bij de vibrators staan, moest wel even glimlachenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:08 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Whehe, het idee aleen al!11!.
Dat ding zal in ieder geval vast wel goedkoper dan een hoer zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Curare het volgende:
ik vind deze wel een beetje eng: [afbeelding]
Liever een hoer dan dat vieze dingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:50 schreef Jakie het volgende:
[..]
Dat ding zal in ieder geval vast wel goedkoper dan een hoer zijn.
t/m maandag 29 mei 12:00 uur!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef Camplo het volgende:
Tijdelijk alle bestellingen gratis thuisbezorgd![]()
Welk triest figuur koopt zoietsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Curare het volgende:
ik vind deze wel een beetje eng: [afbeelding]
Hij niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Welk triest figuur koopt zoiets
OMFG !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |