Ik ook denk ik.. en ligt er denk ik ook wel op welk traject.. denk dat het wel lekker is als je niet met 50 man ligt gedurende 12 uur.quote:
Vooral op de kortere stukken Platzkart ja, als je er ook moet slapen is de Kupe beter denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 00:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik ook denk ik.. en ligt er denk ik ook wel op welk traject.. denk dat het wel lekker is als je niet met 50 man ligt gedurende 12 uur.
Kan ultra_ivo me een idee geven van de tijd die nodig is voor het traject Moskou - Ulaanbaatar ?
animo genoeg hierquote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Jaguarized het volgende:
De Trans Mongolie Express wil ik ook nog een keer doen maar dan moet ik wel mensen zien mee te krijgen.Dat is dan weer zo moeilijk.
FokTravel goes Russia!quote:
Alleen zie ik mezelf de komende 5 jaar niet zo'n reis makenquote:
Want?quote:Op zondag 23 april 2006 13:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Alleen zie ik mezelf de komende 5 jaar niet zo'n reis maken![]()
Ik zal er vrije dagen en geld voor moeten sparenquote:
Dat is heel handigquote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Van een van m'n Russische vrienden kreeg ik vandaag de tip dat de Russische spoorwegensite ook in het Engels te bezoeken is, www.poezda.net
Op zich wel, maar Rusland is niet bestemming nummer één en het vakantieseizoen is nog steeds niet begonnenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Backdoorman het volgende:
leuk forum dit zeg...een antwoord per 3 dagen! kennelijk geen reislustige types hier......
Ik heb indertijd maar één hotel geboekt (om het visum te verkrijgen).quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zou zelf wel eens door Rusland willen toeren (per Lada, uiteraard) op de manier zoals we dat binnenkort in Polen gaan doen, maar die visumplicht-met-hotel maakt het toch minder aantrekkelijk.
Er zijn hier maar weinig mensen die buiten de gebaande paden in Rusland zijn geweest. Een deel van die mensen reist ook veel. Juist als je veel reist kun je niet altijd achter de computer zittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Backdoorman het volgende:
leuk forum dit zeg...een antwoord per 3 dagen! kennelijk geen reislustige types hier......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |