Bahquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef Markster het volgende:
Echt ranzig?
Dikke mensen met veel te kleine kleding!
ARghh, echt walgelijk als dikke wijven denken dat ze lekker zijn, en een kort shirtje aantrekken waardoor de vetrollen je letterlijk tegemoet komen. En die buik die nog verder uitsteekt dan de tieten!![]()
![]()
En op naakslakken staan met je blote voeten.
Waarom CKV'ers. Ik kan niet begrijpen dat ik C&M ga doen omdat ik er zelf niks van kanquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:46 schreef Departak het volgende:
Mensen die overgeven als ik wakker aan het worden ben.
Breezers met vetrollen boven hun rien etc.
CKV'ers.
schijnen toch nog best smakelijk en voedzaam te zijn volgens Tom Cruise hoorquote:
Anders ben je even te overijverigquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeiken doe je maar in FB. Opkrassen met je kutreacties.
Daar heeft hij helemaal geen idee van!quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Bullpit het volgende:
[..]
schijnen toch nog best smakelijk en voedzaam te zijn volgens Tom Cruise hoor![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeiken doe je maar in FB. Opkrassen met je kutreacties.
Modereer dan direct goed!quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Anders ga je nog maar even door. Ontopic of FB.![]()
Zeg, als je fifa wilt spelen mail je maar, zeiken in FBquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Modereer dan direct goed!
OT:
Spruiten!
Tis laat en ik weet dat het dan moelijk lezen wordt!:quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg, als je fifa wilt spelen mail je maar, zeiken in FB. Nu ontopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |