Je weet helemaal niet zeker dat het van die paarden afkomt ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Gadverdamme man
Vanmiddag liepen hier 2 wijven rond met een paard
Loop ik net met de honden een blokje om
Kom ik 1 meter voor me huis zie ik daar 3 grote plekken met paardenschijt![]()
Ze moeten paarden helemaal niet leverenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef Raphaelo29 het volgende:
ze moeten die paarden standaard leveren met schep en vuilniszak
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet zeker dat het van die paarden afkomt ...
Hoe groot waren die wijven ?
Ohnee het zal wel van een olifant zijn geweestquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet zeker dat het van die paarden afkomt ...
Hoe groot waren die wijven ?
Met een slagersmes lijkt mij een beter ideequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef Raphaelo29 het volgende:
ze moeten die paarden standaard leveren met schep en vuilniszak
voor een nieuwsreporter ben je niet erg scherp hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohnee het zal wel van een olifant zijn geweest![]()
En die wijven hoe groot ze waren?
Geen idee zag ze maar in een flits
Hij is van RTL.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor een nieuwsreporter ben je niet erg scherp hè
quote:Gadverdamme man
Vanmiddag liepen hier 2 wijven rond met een baard
Kom ik 1 meter voor me huis zie ik daar 3 grote plekken met paardenschijt
Mijn honden schijten nooit op de stoepquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:31 schreef JosD. het volgende:
Ruim jij trouwens de schijt van je hond op, als die heeft gescheten op de stoep waar kinderen spelen?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
voor een nieuwsreporter ben je niet erg scherp hè
Hondenstront stinkt anders wel even drie keer zo erg als paardenstront. Uitwerpselen van vegetariërs stinkt namelijk altijd minder.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:04 schreef AffenStrudel het volgende:
Lees ik:
Vanmiddag liepen hier 2 wijven rond met een baard
Pot verwijt de ketel. Er zijn genoeg mensen die zich ergeren aan de schijt van jouw hond.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Gadverdamme man
Dat ze wel eens op de weg schijten ok
Maar toch niet op een straat met spelende kinderen, Toen die wijven langsliepen dacht ik nog van *stel dat paard gaat hiet schijten dan smeer ik die poep in hun gezicht!*
Bah en dan zeiken als een hond een beetje schijt
Je kunt beter zo'n ding gebruiken:quote:
Ik denk dat er statistisch gezien 99,9 % meer mensen in hondenstront zijn gestapt dan in een grote klomp paardenstront.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Gadverdamme man
Dat ze wel eens op de weg schijten ok
Maar toch niet op een straat met spelende kinderen, Toen die wijven langsliepen dacht ik nog van *stel dat paard gaat hiet schijten dan smeer ik die poep in hun gezicht!*
Bah en dan zeiken als een hond een beetje schijt
beetje cru, vind je niet?quote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Snij die paarden hun kop af en leg ze in die wijven hun bed
roflcopter!quote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Paarden hebben geen kop maar een hoofd hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
ja maar door die stront kan je wel lekker slippen gek!quote:Op zondag 23 april 2006 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
Idd :/ verplicht zoeen zakken achter hun reet hangen !
nee dan krijg je tetanusquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja ,want anders krijg je gekken paarden ziekte
Nee laat de paarden lekker op de weg scheiten, worden al die auto's vies. En met een beetje geluk veroorzaak je ook nog ongelukken. Gewoon opruimen die meukquote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef miss_redhead het volgende:
Paarden zijn niet stom/kut/onnodig/vies/etc... Je kan het een paard toch niet kwalijk nemen dat hij even moet poepen? Hoogstens die grieten die er mee aan t rondsjouwen waren op de stoep ipv op de weg....
ik zou dan toch meer voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |