abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37486669
Dernet vragen beantwoord voor MSN Magazine.
pi_37489741
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef nathalie1985 het volgende:
Hoi hoi, ik ben nieuw hier en laat morgenavond een navelpiercing zetten, vind het alleen wel een beetje eng maarja...
Ik heb wel nikkelallergie en nou heb ik gelezen dat ik wel titanium kan nemen toch? En kan ik ook echt zilver nemen of niet?
En als ik hem nou morgenavond om 7 uur laat zetten hoe laat is de piercer ongeveer met alles klaar?
En moet ik hem dan als eerste schoonmaken tegen half 11 (voordat ik naar bed ga)
En dan met unicura toch?
En dan de volgende dag 2/3 x?
Sorry voor de al vele vragen
Ow jee, wat een vragen en wat een zenuwen
Maar, je krijgt geen nikkel piercing maar een titanium en je bent morgen rond een uur of 19.10 klaar.
Ik weet niet wat de nazorgregels zijn van de piercer maar als je 4 uur later naar bed gaat, kan je hem wel wat schoonmaken met unicure en dan 2 - 3 keer per dag, wat het best uitkomt
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:41:33 #103
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_37490058
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:42:10 #104
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37490073
piercings laat je niet schieten, alleen gaatjes in je oorlelletjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37490147
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat schieten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Piercings worden niet geschoten, maar geprikt met een naald. De kans dat het gaat ontsteken is veel kleiner, omdat alles gesteriliseerd wordt. Zo'n gun kan niet eens gesteriliserd worden..

Ik heb om die reden mijn gewone oorbelgaatjes ook laten piercen, nooit problemen mee gehad
pi_37490315
quote:

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Als je even de tijd neemt om een goede piercer te zoeken dan is de kans niet echt groot dat het misgaat.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:02:55 #107
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37493250
quote:

je moet ook niet verwachten dat het pijnloos is en niet gaat ontsteken
Tap tap tap
pi_37524510
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing, maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:02:50 #109
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37525640
Dikte van het staafje meestal wel (1,6mm).
Bolletjes mag je zelf weten met verwisselen uiteraard.
Lengte van het staafje weet ik niet, maar ze lieten hem bij mij expres 2mm te lang (12mm) voor het genezingsproces. Nu heb ik dus een 10mm staafje, dat precies goed zit.
pi_37543567
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing, maar is dat altijd een standaard maat?
Foto's !!
pi_37543819
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link

http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3TBX3GB

mooi zeg!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_37543855
quote:
Dit is de link
mooie piercing!
pi_37544743
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Standaard is dike 1,6 mm, en lengte varieert van 8 t/m 12 mm ongeveer, 10 is standaard.

Edit: en dat was al gezegd.
pi_37545029
Thx, ben dr ook heel blij mee.
Ik wou er al zoooo lang 1 maar mn ouders vonden het niet goed
Maar nu woon ik samen en tadaaa
pi_37545112
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef progje het volgende:

[..]

mooi zeg!
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:10:15 #117
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37547885
Ziet er goed uit! Mooi recht ook
Volgens mij is de lengte die er nu inzit goed, denk niet dat je in het vervolg een korter staafje hoeft te nemen.
pi_37548205
quote:
Dit is de link

ik hou niet zo van navelpiercings, maar deze ziet er mooi uit.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_37548430
foto's van mn piercings:
smiley, heb ik meer dan een jaar (niet zo'n charmante foto):

tragus en helix (helix was eerst industrial, maar die was niet goed gezet, waardoor mn oor vervormd was, helaas eruit moeten halen):

en ik heb nog n tepelpiercing
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_37551831
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Ziet er goed uit! Mooi recht ook
Volgens mij is de lengte die er nu inzit goed, denk niet dat je in het vervolg een korter staafje hoeft te nemen.
Jij hebt een inverse navelpiercing hè? Wat is je ervaring met het zetten daarvan? Deed het heeeeel erg veel pijn, en wat heb je er voor betaald?

Ik ben helemaal niet zo piercerig, maar ik vind het zo mooi. Ik durf waarschijnlijk niet eens, maar toch. Het spookt al een aantal weken door mijn hoofd.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:44:35 #121
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37551943
Zetten viel wel mee, heel veel pijn was het niet. Wist ook niet wat ik er van moest verwachten, omdat ik verder alleen traguspiercingen heb. Het schijnt wel meer pijn te doen dan een gewone navelpiercing, want die gaat alleen door een velletje heen, terwijl een inverse meer door je buik heen gaat.
Maar goed, de pijn was het meer dan waard . Hij is supergoed genezen enzo.

Ik heb er niks voor betaald, had drie stempels op m'n Queens of the Rings-stempelkaart en kreeg de 4e piercing dus gratis . Maar je betaalt er net zoveel voor als bij een gewone navelpiercing, zo rond de 40 euro.
pi_37556576
Ik heb ook een inverse navel en vond het zetten wel erg pijn doen eigenlijk
Maar inderdaad, ook zonder enig probleem genezen. Ik denk wel dat dat ook van de vorm van je navel afhangt, ik had een vrij duidelijk randje aan de onderkant zitten.
pi_37557507
Mja, ik las op BME ook heel verschillende reacties. Bij de ene persoon deed het heel veel pijn en bij de ander weer niet. Pijngrenzen zijn verschillend.

Mijn man was net al helemaal geschokt toen ik een standaard oorknopje in had en 'm dat liet zien. " Néé, die is toch niet echt hè?!" Ik ben benieuwd als ik ooit echt gestoord ben en zo'n inverse navelpiercing laat zetten, wat de reactie dan zal zijn. Oh the drama.

Ik weet eigenlijk niet eens of ik het ga doen. Ik heb ooit een neusknopje gehad, genomen in een rare bui. In totaal 3 of 4 maanden gehad, daarna moest 'ie eens uit voor wat medische dingetjes, en toen kreeg ik 'm er niet meer in, dus zo maar gelaten.

*nog even heel goed nadenkt*
pi_37600977
Ik was donderdag langs de piercingshop waar ik altijd ging. Was van plan om een nape piercing te nemen maar ze raadde het me toch af omdat ik best wel een dikke huid heb in me nek. Het kon natuurlijk ook komen omdat het donderdag behoorlijk warm was en alles een beetje opzwelt.

Baal er wel enorm van!!!
pi_37605223
Ik heb een surface naast mijn oor, al een 4-tal maanden, en die geneest maar niet... Het blijft een beetje rood zien, en een klein beetje korsten. Mag ik ontsmetten met Isobetadine?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')