Ow jee, wat een vragen en wat een zenuwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef nathalie1985 het volgende:
Hoi hoi, ik ben nieuw hier en laat morgenavond een navelpiercing zetten, vind het alleen wel een beetje eng maarja...
Ik heb wel nikkelallergie en nou heb ik gelezen dat ik wel titanium kan nemen toch? En kan ik ook echt zilver nemen of niet?
En als ik hem nou morgenavond om 7 uur laat zetten hoe laat is de piercer ongeveer met alles klaar?
En moet ik hem dan als eerste schoonmaken tegen half 11 (voordat ik naar bed ga)
En dan met unicura toch?
En dan de volgende dag 2/3 x?
Sorry voor de al vele vragen![]()
Piercings worden niet geschoten, maar geprikt met een naald. De kans dat het gaat ontsteken is veel kleiner, omdat alles gesteriliseerd wordt. Zo'n gun kan niet eens gesteriliserd worden..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht'Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken
Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan
Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.
Ik wil dus weten: als ik een piercing laat schieten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen![]()
Als je even de tijd neemt om een goede piercer te zoeken dan is de kans niet echt groot dat het misgaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht'Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken
Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen![]()
je moet ook niet verwachten dat het pijnloos is en niet gaat ontstekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen![]()
Foto's !!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing,maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
mooi zeg!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3TBX3GB
![]()
mooie piercing!quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link
![]()
Standaard is dike 1,6 mm, en lengte varieert van 8 t/m 12 mm ongeveer, 10 is standaard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing,maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
ik hou niet zo van navelpiercings, maar deze ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link
![]()
Jij hebt een inverse navelpiercing hè? Wat is je ervaring met het zetten daarvan? Deed het heeeeel erg veel pijn, en wat heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Ziet er goed uit! Mooi recht ook
Volgens mij is de lengte die er nu inzit goed, denk niet dat je in het vervolg een korter staafje hoeft te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |