abonnement Unibet Coolblue
pi_37486669
Dernet vragen beantwoord voor MSN Magazine.
pi_37489741
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef nathalie1985 het volgende:
Hoi hoi, ik ben nieuw hier en laat morgenavond een navelpiercing zetten, vind het alleen wel een beetje eng maarja...
Ik heb wel nikkelallergie en nou heb ik gelezen dat ik wel titanium kan nemen toch? En kan ik ook echt zilver nemen of niet?
En als ik hem nou morgenavond om 7 uur laat zetten hoe laat is de piercer ongeveer met alles klaar?
En moet ik hem dan als eerste schoonmaken tegen half 11 (voordat ik naar bed ga)
En dan met unicura toch?
En dan de volgende dag 2/3 x?
Sorry voor de al vele vragen
Ow jee, wat een vragen en wat een zenuwen
Maar, je krijgt geen nikkel piercing maar een titanium en je bent morgen rond een uur of 19.10 klaar.
Ik weet niet wat de nazorgregels zijn van de piercer maar als je 4 uur later naar bed gaat, kan je hem wel wat schoonmaken met unicure en dan 2 - 3 keer per dag, wat het best uitkomt
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:41:33 #103
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_37490058
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:42:10 #104
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37490073
piercings laat je niet schieten, alleen gaatjes in je oorlelletjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37490147
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat schieten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Piercings worden niet geschoten, maar geprikt met een naald. De kans dat het gaat ontsteken is veel kleiner, omdat alles gesteriliseerd wordt. Zo'n gun kan niet eens gesteriliserd worden..

Ik heb om die reden mijn gewone oorbelgaatjes ook laten piercen, nooit problemen mee gehad
pi_37490315
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Als je even de tijd neemt om een goede piercer te zoeken dan is de kans niet echt groot dat het misgaat.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:02:55 #107
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37493250
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
je moet ook niet verwachten dat het pijnloos is en niet gaat ontsteken
Tap tap tap
pi_37524510
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing, maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:02:50 #109
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37525640
Dikte van het staafje meestal wel (1,6mm).
Bolletjes mag je zelf weten met verwisselen uiteraard.
Lengte van het staafje weet ik niet, maar ze lieten hem bij mij expres 2mm te lang (12mm) voor het genezingsproces. Nu heb ik dus een 10mm staafje, dat precies goed zit.
pi_37543567
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing, maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
Foto's !!
pi_37543819
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link

http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3TBX3GB

mooi zeg!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_37543855
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3TBX3GB
mooie piercing!
pi_37544743
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef nathalie1985 het volgende:
Nou heb ik sinds vandaag een navelpiercing, maar is dat altijd een standaard maat?
Want dan weet ik dat alvast voor de volgende piercing....
Standaard is dike 1,6 mm, en lengte varieert van 8 t/m 12 mm ongeveer, 10 is standaard.

Edit: en dat was al gezegd.
pi_37545029
Thx, ben dr ook heel blij mee.
Ik wou er al zoooo lang 1 maar mn ouders vonden het niet goed
Maar nu woon ik samen en tadaaa
pi_37545112
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef progje het volgende:

[..]

mooi zeg!
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:10:15 #117
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37547885
Ziet er goed uit! Mooi recht ook
Volgens mij is de lengte die er nu inzit goed, denk niet dat je in het vervolg een korter staafje hoeft te nemen.
pi_37548205
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:53 schreef nathalie1985 het volgende:
Dit is de link

http://www.mijnalbum.nl/Foto=A3TBX3GB

ik hou niet zo van navelpiercings, maar deze ziet er mooi uit.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_37548430
foto's van mn piercings:
smiley, heb ik meer dan een jaar (niet zo'n charmante foto):


tragus en helix (helix was eerst industrial, maar die was niet goed gezet, waardoor mn oor vervormd was, helaas eruit moeten halen):


en ik heb nog n tepelpiercing
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_37551831
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Ziet er goed uit! Mooi recht ook
Volgens mij is de lengte die er nu inzit goed, denk niet dat je in het vervolg een korter staafje hoeft te nemen.
Jij hebt een inverse navelpiercing hè? Wat is je ervaring met het zetten daarvan? Deed het heeeeel erg veel pijn, en wat heb je er voor betaald?

Ik ben helemaal niet zo piercerig, maar ik vind het zo mooi. Ik durf waarschijnlijk niet eens, maar toch. Het spookt al een aantal weken door mijn hoofd.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:44:35 #121
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37551943
Zetten viel wel mee, heel veel pijn was het niet. Wist ook niet wat ik er van moest verwachten, omdat ik verder alleen traguspiercingen heb. Het schijnt wel meer pijn te doen dan een gewone navelpiercing, want die gaat alleen door een velletje heen, terwijl een inverse meer door je buik heen gaat.
Maar goed, de pijn was het meer dan waard . Hij is supergoed genezen enzo.

Ik heb er niks voor betaald, had drie stempels op m'n Queens of the Rings-stempelkaart en kreeg de 4e piercing dus gratis . Maar je betaalt er net zoveel voor als bij een gewone navelpiercing, zo rond de 40 euro.
pi_37556576
Ik heb ook een inverse navel en vond het zetten wel erg pijn doen eigenlijk
Maar inderdaad, ook zonder enig probleem genezen. Ik denk wel dat dat ook van de vorm van je navel afhangt, ik had een vrij duidelijk randje aan de onderkant zitten.
pi_37557507
Mja, ik las op BME ook heel verschillende reacties. Bij de ene persoon deed het heel veel pijn en bij de ander weer niet. Pijngrenzen zijn verschillend.

Mijn man was net al helemaal geschokt toen ik een standaard oorknopje in had en 'm dat liet zien. " Néé, die is toch niet echt hè?!" Ik ben benieuwd als ik ooit echt gestoord ben en zo'n inverse navelpiercing laat zetten, wat de reactie dan zal zijn. Oh the drama.

Ik weet eigenlijk niet eens of ik het ga doen. Ik heb ooit een neusknopje gehad, genomen in een rare bui. In totaal 3 of 4 maanden gehad, daarna moest 'ie eens uit voor wat medische dingetjes, en toen kreeg ik 'm er niet meer in, dus zo maar gelaten.

*nog even heel goed nadenkt*
pi_37600977
Ik was donderdag langs de piercingshop waar ik altijd ging. Was van plan om een nape piercing te nemen maar ze raadde het me toch af omdat ik best wel een dikke huid heb in me nek. Het kon natuurlijk ook komen omdat het donderdag behoorlijk warm was en alles een beetje opzwelt.

Baal er wel enorm van!!!
pi_37605223
Ik heb een surface naast mijn oor, al een 4-tal maanden, en die geneest maar niet... Het blijft een beetje rood zien, en een klein beetje korsten. Mag ik ontsmetten met Isobetadine?
pi_37638571
enigzins rood en een klein korstje normaal bij een inverse navelpiercing die dinsdag gezet is?

(eerste piercing beetje onzeker )
  zondag 7 mei 2006 @ 21:27:24 #127
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37641342
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef toetsel het volgende:
enigzins rood en een klein korstje normaal bij een inverse navelpiercing die dinsdag gezet is?

(eerste piercing beetje onzeker )
ja. duurt gewoon even voor het geneest enzo. kan nog wel een poosje duren hoor! wees niet bang. goed schoonhouden en dan komt het vanzelf goed
an urge to help mankind overcomes me
pi_37641710
haha dank je ^^ zoiets dacht ik al wel..maar ik wil zo ontzettend niet dat et mislukt
ik wacht al 4 a 5 jaar op een piercing dus ben nu heeeelemaal in de wolken
pi_37650345
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef toetsel het volgende:
enigzins rood en een klein korstje normaal bij een inverse navelpiercing die dinsdag gezet is?

(eerste piercing beetje onzeker )
Volkomen normaal.
Kan straks ook nog wat gaan jeuken, teken van genezing.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:24:09 #130
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_37814437
Ik wil een lip piersing (schuin onder) maar ik vroeg me af, als hij helemaal genezen is of je hem er dan ook overdag uit kan halen zonder dat het gaatje dicht gaat of dat ie geïriteerd raakt. Ik ga namelijk misschien voor een paar maanden naar Zuid Afrika bij een project met straatkinderen werken waar ik geen piersing mag dragen (wat ik wel snap opzich)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 14 mei 2006 @ 14:44:38 #131
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37814930
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten (geen piercings dus), en het was een... nare ervaring. Ik heb het laten doen in een winkelcentrum, tijdens mijn vakantie in China. Die vrouw haalde een gun tevoorschijn en schoot zo in mijn oren. Ik had van vriendinnen gehoord dat het geen pijn deed, en bij die gedachtes deed het dus nog meer pijn. Dat wijf 'wist niet dat ik dikkere oorlellen had dan zij had gedacht' Het deed dus best wel pijn, en later ging 1 oor ontsteken. Ik deed dan wat van die ontsmettingdruppels erop, en toen het over was, begon de andere te ontsteken Dat is toch niet te geloven? Ik had ze maar eruit gehaald en niet meer ingedaan Nu zijn de gaatjes weer dichtgegroeid.

Ik wil dus weten: als ik een piercing laat zetten, hoe groot is dan de kans dat ik weer dezelfde pech krijg? Misschien niet zoveel, als ik het in Nederland laat doen
Gaatjes schieten gebeurt altijd met een 'pistool'. Dat het geen pijn doet is flauwekul, want het is best een nasty gevoel (vooral naderhand). Met piercen hoef je daar echt niet bang voor te zijn als je naar een goede studio gaat. Daar kijken ze, in tegenstelling tot rare vrouwtjes in winkelcentra in China, goed naar hoe iets in jouw lijf het beste gezet kan worden.

Waar wil je eigenlijk iets laten zetten dan?
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:48:09 #132
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37815009
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef maok het volgende:
Ik wil een lip piersing (schuin onder) maar ik vroeg me af, als hij helemaal genezen is of je hem er dan ook overdag uit kan halen zonder dat het gaatje dicht gaat of dat ie geïriteerd raakt. Ik ga namelijk misschien voor een paar maanden naar Zuid Afrika bij een project met straatkinderen werken waar ik geen piersing mag dragen (wat ik wel snap opzich)
Ik heb zelf 1,5 jaar lang een lippiercing gehad. Hij is er nu een half jaartje uit en het gaatje is nog steeds open aan de buitenkant. Het probleem is dat het wel kleiner wordt en het niet echt makkelijk is om je piercing er opnieuw in te krijgen, zeker niet als hij een beetje geirriteerd is (wat nogal snel gebeurt op die plek omdat je je mond veelvuldig beweegt). De binnenkant van je mond geneest heel snel en dan zul je daar elke avond weer doorheen moeten prikken.

Kun je niet een paar maanden wachten?
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:40:15 #133
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_37817929
Huh is het verboden om een plaatselijke verdoving te krijgen bij het piercen??
Dat wist ik niet... ik heb mijne een jaar geleden ongeveer in Breda laten zetten bij BodyMX en daar kreeg ik een plaatselijke verdoving (spuitje.) Daar werken wel alleen verpleegkundigen. Mag het dan wel?
  zondag 14 mei 2006 @ 17:47:49 #134
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_37819887
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:48 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik heb zelf 1,5 jaar lang een lippiercing gehad. Hij is er nu een half jaartje uit en het gaatje is nog steeds open aan de buitenkant. Het probleem is dat het wel kleiner wordt en het niet echt makkelijk is om je piercing er opnieuw in te krijgen, zeker niet als hij een beetje geirriteerd is (wat nogal snel gebeurt op die plek omdat je je mond veelvuldig beweegt). De binnenkant van je mond geneest heel snel en dan zul je daar elke avond weer doorheen moeten prikken.

Kun je niet een paar maanden wachten?
Ik weet nog niet waneer weg ga, misschien ga ik ook wel pas over 2 jaar. Mijn studie verloopt iets anders dan gepland.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_37821521
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh is het verboden om een plaatselijke verdoving te krijgen bij het piercen??
Dat wist ik niet... ik heb mijne een jaar geleden ongeveer in Breda laten zetten bij BodyMX en daar kreeg ik een plaatselijke verdoving (spuitje.) Daar werken wel alleen verpleegkundigen. Mag het dan wel?
Verpleegkundigen mogen je plat spuiten ja. Of het daarna zo verstandig is om je door diezelfde verpleegkundigen te laten piercen is een tweede.

Daarnaast lijkt het me nogal nutteloos; een prik met verdoving of een prik gevolgd door een sieraad. Liever 1 keer geprikt worden als het kan, imho!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:43:58 #136
8451 Brechtje
is liev.
pi_37829900
ik heb pas een tongpiercing genomen
en ZELF een kinpiercing/labret/lippiercing genomen..

Dus zelf naald er doorheen gedaan etc, niet zo slim maar toch. Hij is niet onstoken!
pi_37830136
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef Brechtje het volgende:
ik heb pas een tongpiercing genomen
en ZELF een kinpiercing/labret/lippiercing genomen..

Dus zelf naald er doorheen gedaan etc, niet zo slim maar toch. Hij is niet onstoken!
Ja, dat is aardig dom inderdaad

Hoe lang geleden is het (het kan altijd nog misgaan )? Zit hij wel een beetje symmetrisch? En hoe dik was de naald, wat voor sieraad heb je erin?

Voor een lippiercing minstens 1,6 mm aanbevolen, anders geneest het moeilijker...

Maar ok, als het bij jou goed gaat, gefeliciteerd
  zondag 14 mei 2006 @ 22:53:04 #138
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37830295
dat is echt eng ik heb mn oorbellen [x5 ] wel zelf geprikt maar lip [of tepel mijn god ] zou ik nooit zelf kunnen doen
an urge to help mankind overcomes me
pi_37830399
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef saaw het volgende:
dat is echt eng ik heb mn oorbellen [x5 ] wel zelf geprikt maar lip [of tepel mijn god ] zou ik nooit zelf kunnen doen
ja, vooral tepel

Dan ben je halverwege en schiet je uit door de pijn, of je krijgt de naald niet erdoorheen, of je durft niet door te duwen... Dan zit je met een gat in je tepel maar heb je er nog niets aan
  zondag 14 mei 2006 @ 23:06:46 #140
8451 Brechtje
is liev.
pi_37830951
Ik had gewoon me lip verdooft met ijsklontjes, tot heel me lip dik was, en deed toen de naald er doorheen, ik voelde echt gewoon helemaal niets.. Hij is wel mooi gezet en heb hem nu 8 dagen zonder last ervan te hebben.
pi_37831500
Verzorg je het wel goed? Spoelen met mondwater, schoonmaken met unicura zeep en zo?
  zondag 14 mei 2006 @ 23:29:46 #142
8451 Brechtje
is liev.
pi_37831851
ja, daar denk ik allemaal heus wel aan hoor.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:49:26 #143
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_37832607
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Verpleegkundigen mogen je plat spuiten ja. Of het daarna zo verstandig is om je door diezelfde verpleegkundigen te laten piercen is een tweede.

Daarnaast lijkt het me nogal nutteloos; een prik met verdoving of een prik gevolgd door een sieraad. Liever 1 keer geprikt worden als het kan, imho!
Uiteraard hadden zij gewoon ervaring met piercings zetten.

En dat verdovingsprikje was zo dun dat ik het letterlijk niet eens voelde.. En dan voel je de tweede prik dus ook niet
pi_37840509
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:49 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Uiteraard hadden zij gewoon ervaring met piercings zetten.

En dat verdovingsprikje was zo dun dat ik het letterlijk niet eens voelde.. En dan voel je de tweede prik dus ook niet
Gewoon, gewoon. Groot woord hoor dat "gewoon".

Ik zal wel een enorme sado-masochist zijn, maar ik vind dat pijn wel hoort bij een piercing
  maandag 15 mei 2006 @ 13:06:46 #145
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_37842261
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gewoon, gewoon. Groot woord hoor dat "gewoon".

Ik zal wel een enorme sado-masochist zijn, maar ik vind dat pijn wel hoort bij een piercing
Klopt Het hoort er gewoon bij, de rush, de adrenaline... Zou t niet met verdoving willen, zoveel vind ik het niet echt voorstellen
† The 3 Kings †
  maandag 15 mei 2006 @ 14:09:10 #146
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37843957
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef TheSorrow het volgende:

Klopt Het hoort er gewoon bij, de rush, de adrenaline... Zou t niet met verdoving willen, zoveel vind ik het niet echt voorstellen
Helemaal mee eens
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37844040
Oh, die adrenaline, daar geniet is uren later nog van! Beter dan alcophol hooor! (tikgebrek)
  maandag 15 mei 2006 @ 15:03:25 #148
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37845430
de adrenaline is fijn ja
toen ik net mn tepelpiercing had liep ik echt te stuiteren

hij is al helemaal genezen trouwen, geen korstjes, geen prut meer eruit, en doet ook geen pijn ofzo
is wel heel snel gegaan, in 3 weken was hij oke
ben er nogsteeds heel blij mee

na de zomer lippiercing
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 15 mei 2006 @ 15:58:46 #149
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_37847235
Cool

Ik zit erover te dubben om links ook een Industrial te nemen... maarja ik heb zowieso krullend lang haar, dus dat zit er dan heel de tijd voor, en dat is dus slecht voor t genezen.... + de pijn en het niet kunnen slapen 1 week lang ofzo Time will tell, voorlopig vind ik het wel best zo
† The 3 Kings †
  maandag 15 mei 2006 @ 20:08:35 #150
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37854718
Deze maand word ik achttien dus eind deze maand ga ik een clithood laten zetten .
Ik vind het alleen wel heel eng, ben niet bang voor de pijn, maar het idee dat je daar in je blote muts ligt en er iemand aan gaat zitten enzo .
pi_37870576
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Cool

Ik zit erover te dubben om links ook een Industrial te nemen... maarja ik heb zowieso krullend lang haar, dus dat zit er dan heel de tijd voor, en dat is dus slecht voor t genezen.... + de pijn en het niet kunnen slapen 1 week lang ofzo Time will tell, voorlopig vind ik het wel best zo
ik heb ook n industrial gehad, 9 maanden, toen moest ie eruit. Hij was niet goed gezet, het onderste gaatje zat te laag, waardoor er spanning op mn oor kwam te staan. Ik heb er nooit goed op kunnen slapen, altijd deed t wel (een beetje) pijn. Toe ik m eruit haalde had ik een elfenoortje, omdat er al die tijd spanning op had gestaan. Dat is nu gelukkig weg.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:41:52 #152
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_37875122
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:18 schreef JJ13 het volgende:

[..]

ik heb ook n industrial gehad, 9 maanden, toen moest ie eruit. Hij was niet goed gezet, het onderste gaatje zat te laag, waardoor er spanning op mn oor kwam te staan. Ik heb er nooit goed op kunnen slapen, altijd deed t wel (een beetje) pijn. Toe ik m eruit haalde had ik een elfenoortje, omdat er al die tijd spanning op had gestaan. Dat is nu gelukkig weg.
Ik heb al een industrial rechts, sinds 25-12-03, en ik heb er 2 weken goed last van gehad, en daarna niet meer
† The 3 Kings †
pi_37886595
Ung, mijn navelpiercing wil maar niet normaal doen. Eraf blijven helpt geen zier, Unicura, geen Unicura, zeezout, geen zeezout, het helpt geen reet (ja, ik heb het de tijd gegeven om IETS te doen, niet dat ik de ene dag dit en de andere dat doe ).

Zou PFTE helpen? Ik word sowieso dat stuk harde metaal zat, dus het zal sowieso geestelijk helpen. Maar lichamelijk?
pi_37888655
Ik heb nu ongeveer 2weekjes de navelpiercing en in het begin was die helemaal niet rood!
Maar nu dus wel een klein beetje, met korstjes, en af en toe jeukt het.
Dat is toch een teken van genezing?
Maar dan is die toch niet ontstoken toch?
En is het erg als je zo een keer dat 'zout badje' neemt?
pi_37893402
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:08 schreef parselmouth het volgende:
Deze maand word ik achttien dus eind deze maand ga ik een clithood laten zetten .
Ik vind het alleen wel heel eng, ben niet bang voor de pijn, maar het idee dat je daar in je blote muts ligt en er iemand aan gaat zitten enzo .
niet miepen! Het resultaat is gaaf en je zult in je leven echt nog wel vaker in je blote muts liggen terwijl er iemand aan gaat zitten!

Ik heb er ook eentje, goeie keuze!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:48:11 #156
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_37893594
.
Dat ik er een ga nemen staat sowieso al vast, alleen dat is toch wel iets waar ik tegen op zie. Maar goed, ik weet al precies hoe ik me voel als ik 'm dan eenmaal heb
pi_37893823
That's the spirit! Succes er mee!
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:49:05 #158
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37920814
Weet iemand ook of je ergens kleinere ringetjes voor je lip kunt krijgen dan een ringetje met een diameter van 11mm.

Ik zie op alle sites uit de OP nergens hele kleine ringetjes, of kijk ik er nu echt steeds overheen?

-Edit-
Volgens mij heb ik er al 1 gevonden van 8 en 10 mm
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37926652
In de Large heb je er 1 van 10mm, die heb ik zelf ook
† The 3 Kings †
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:00:00 #160
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37927148
heeft iemand hier ervaring met die lippiercing ringetjes met een soort klepje, in plaats van een balletje?
ik zag dat laats ergens, maar snapte het niet zo goed, kent iemand het?
an urge to help mankind overcomes me
pi_37946637
Heeey, ik heb dinsdag een lippiercing aan de zijkant laten zetten, een ringetje..
Maar nu hoor ik van veel mensen verschillende adviezen over het schoonmaken..
de 1 zegt voor de binnenkant zoutoplossing, de ander zegt listerine.. weer een ander zegt de binnenkant hoef je niet schoon te spoelen..
ook over de buitenkant zijn veel mensen die verschillende adviezen geven, de 1 zegt gebruik de desinfectie van de piercer *die bijt verschrikkelijk*, de ander zegt met zoutoplossing schoonmaken, en weer een ander zegt maak het schoon met unicura..
wat kan ik nou het beste doen? wat is het beste voor de genezing? ik heb ook de afgelopen dagen weleens last van een klein bloedkorstje rond het wondje aan de buitenkant.. hoort dit? nou ja misschien komt het omdat ik zo dom was erop te slapen.. doe ik niet meer dus..
En bij het schoonmaken, ronddraaien of niet? want jawel.. de 1 zegt: wel doen dan gaat het vuil eruit enzo.. en de ander zegt: niet doen je draait het wondje steeds open.
help ik weet het echt niet meer nu..
pi_37952935


Je moet na eten/drinken je mond spoelen met een zoutoplossing (zeezout in gekookt water)

en 2 keer per dag de wond schoonmaken, eerst met unicuria zeep, handen goed inzepen, afwassen en droog maken, dan weer handen inzepen en dan aan je piercing zitten ermee en draaien zodat het ook in de wond komt. Dan je mond spoelen en dan met het spul van de piercer langs de wond gaan en ook draaien.

Geen uitleg gehad bij de piercer ofzo?
pi_37953488
Als die desinfectie van de piercer bijt, weet ik niet of dat wel zulk fijn spul is.
Je hebt ook piercers die rustig sterilon meegeven, maar dat is echt niet goed, te agressief.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:53 #164
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37958019
listerine werkt ook heel goed! je mond spoelen met een klein slokje, na iedere keer dat je iets gegeten hebt. zo'n fles is ook makkelijker meenemen dan elke dag een nieuw flesje zoutoplossing maken
mijn vriend heeft 3 weken geleden ook een lippiercing laten zetten an de zijkant en hij heeft dit gedaan, samen met het schoonmaken met unicura zeep [en dan goed draaien] en het is nu al bijna helemaal genezen
an urge to help mankind overcomes me
pi_37959725
<-- mijn maag bij het idee om morgen even mijn hoofd te laten zien in de shop voor mijn conch.

Heb morgen echt de behoefte aan een flinke borrel, ware het niet dat ik ook nog naar huis moet rijden erna.

eerst maar eens kijken of ik wel genoeg geld heb stiekum hoop ik van niet!
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:07:13 #166
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37959929
wil je het niet dan?
er even vanuitgaand dat je het wel echt wilt moet je gewoon niet miepen! pijn is fijn en als je hem eenkeer hebt ben je er dolblij mee!
an urge to help mankind overcomes me
pi_37960138
Ik wíl wel, maar ik zie nogal op tegen de pijn Ja, ik ben een watje, maar dat maakt de pijn er echt niet minder op. (er zijn wel meer redenen om het niet te doen hoor, maar dat zijn geen redenen om op te zien tegen het zetten zelf)

Haha, ligt ik straks daar; "komt er nog wat van of wat?" "ik ben al klaar" "oh".. Dat zou shocking zijn, volgens mij rol ik dan van de bank af van het lachen!

Ach, ik besluit toch pas morgen, heb nog vragen genoeg erover.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:28:38 #168
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37960606
ik heb mijn piercings [wel na lang nadenken hoor] in een soort van vlaag van verstandsverbijstering gezet
op een terrasje zitten, 'en nu ga ik het gewoon doen!'. dan zit je in ieder geval niet zo tegen de pijn op te hikken en is het al gedaan voor je de kans krijgt om bang te worden
an urge to help mankind overcomes me
pi_37960891
Hmmja, die vrijheid heb ik niet eigenlijk. Ik ga naar bluetattoo in naaldwijk, daar zit een meisje, maar die is er alleen op vrijdag. Dus als ik bij haar op de bank wil liggen, dan moet het op een vrijdag. En ná mijn stage.

He bah, ik weet niet eens op het mogelijk is met mijn oren :s
pi_37961030
Ik wil ook iets nieuws! Ik heb geen zin om tot de zomer te wachten voor m'n nasallang. Wat dan nu..
pi_37961104
Zelfde als mij Paranoid, alleen dan zonder het "chicken"gedrag
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:56:49 #172
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37961827
ik zag laatst trouwens iemand met een septril. had ik nog nooit gezien, alleen op foto's
best interessant, ik hou alleen niet van neuspiercings

ik heb ook geen zin om tot na de zomer te wachten met mn lippiercing
an urge to help mankind overcomes me
pi_37961970
Mijn 3e gaatje (in oorlel) is nog steeds pijnlijk en een beetje dik, terwijl het 2e gaatje al helemaal normaal is en die is maar twee weken eerder gezet. Heb ze nu ±2/3 maanden, wat kan ik er aan doen? Heb ondertussen weer een zweerknopje in, inplaats van een zilver oorbelletje.
pi_37961992
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zelfde als mij Paranoid, alleen dan zonder het "chicken"gedrag
Ik ben ook nogal een chicken hoor, aangezien m'n septumpiercing retepijn deed
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:04:01 #175
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37962084
kan het trouwens zo zijn dat chloorwater [denk aan een zwembad] helpt bij de genezing?

mijn tragus was een tijd geleden ontstoken en toen ik ging zwemmen kwam er een hele berg troep uit en was het binnen een paar dagen weer bijna helemaal goed

ik dacht juist dat het slecht zou zijn ivm uitdroging
an urge to help mankind overcomes me
pi_37962388
Vanmiddag zag ik op internet toch de raarste piercing ooit...in je tandvlees, lijkt me ook erg moeilijk zetten omdat er overal bot zit...... Moest echt wel even 2 keer slikken toen ik het zag...
pi_37962606
*Sinds 2 weken een eskimo heeft* .
pi_37963103
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik ben ook nogal een chicken hoor, aangezien m'n septumpiercing retepijn deed
Maar je hebt hem wel... Lefgozer
pi_37963146
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Maar je hebt hem wel... Lefgozer
Dat was geen kwestie van lef, wist ik veel dat het zo'n pijnlijke plek was
pi_37963282
Haha Daar ging ik wel even vanuit

Nou ja, volgens mij kan het niet pijnlijker dan een septum, als ik het nu even de gevoelens erbij vergelijk. Godzijdank heb ik geen neus ervoor, dus ik dénk er niet eens aan!

Trouwens, jij hebt je arm volstaan, uren vol met werk, dan overleef je ook wel dat ene prikje Toch? ^_^
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:42:39 #181
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37963598
een tattoo doet toch wel ff wat minder pijn dan een piercing hoor
[niet dat ik een tattoo heb komt nog]
an urge to help mankind overcomes me
pi_37963708
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Trouwens, jij hebt je arm volstaan, uren vol met werk, dan overleef je ook wel dat ene prikje Toch? ^_^
Da's weer andere pijn, na 2 dagen kreeg ik het benauwd en hierbij in een paar seconden
pi_37963763
Weet ik, weet ik.. Ik probeer ook maar wat te verzinnen

Kun je niet meer Para, morgen? Hou ik jouw hand vast en jij de mijne of andersom
pi_37963860
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet ik, weet ik.. Ik probeer ook maar wat te verzinnen

Kun je niet meer Para, morgen? Hou ik jouw hand vast en jij de mijne of andersom
Hehe ga jij dan ook naar Axel?
pi_37963917
Nee dat dan weer niet
pi_37970352
Ik had eergister weer wat.... Ik beet op een patatje, maar precies met het stuk tandvlees waar een verstandskies onder zit die door aan t komen is... Ik zat gewoon te trappelen met mn voeten van de pijn....... Zo zeer deden mn piercings en tattoo nog niet eens bij elkaar
† The 3 Kings †
pi_37995395
Bikkel! <-- nog geen 2 uur oud!

Achteraf valt het me reuze mee, maar de nagelafdrukken in mijn handpalm vertelt mij wat anders

Pijn, neuh, niet meer meer dan mijn navel, maar het voelt of ze door een meter huid moet voordat hij klaar is. Er wordt geduwd en getrokken en dan dat gevoel van kraken, kweenie. Was best nog behoorlijk eng!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:30:45 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37996224
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bikkel! <-- nog geen 2 uur oud!

Achteraf valt het me reuze mee, maar de nagelafdrukken in mijn handpalm vertelt mij wat anders

Pijn, neuh, niet meer meer dan mijn navel, maar het voelt of ze door een meter huid moet voordat hij klaar is. Er wordt geduwd en getrokken en dan dat gevoel van kraken, kweenie. Was best nog behoorlijk eng!
Fijne omschrijving

Ziet er tof uit
Tap tap tap
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:36:42 #189
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37996398
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef saaw het volgende:
heeft iemand hier ervaring met die lippiercing ringetjes met een soort klepje, in plaats van een balletje?
ik zag dat laats ergens, maar snapte het niet zo goed, kent iemand het?
Je moet een 'aan een stuk' ringetje nemen, heb je veel minder last van irritatie e.d omdat hij lekker door kan draaien. Daarbij is het sluitstukje geïntegreerd in het ringetje zelf. Hebben ze bij de meeste piercers wel, voor zover ik weet. Balletjes zijn sowieso kut.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_37996651
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Fijne omschrijving

Ziet er tof uit
Ghehe, heb ik je bang gemaakt? Maar goed, het voelde anders dan ik verwacht had en dat was nogal eng Och, voor de volgende keer weet ik dit (niet dat ik ooit nóg een conch neem )

Dank je wel
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:01:33 #191
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_37997070
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bikkel! <-- nog geen 2 uur oud!

Achteraf valt het me reuze mee, maar de nagelafdrukken in mijn handpalm vertelt mij wat anders

Pijn, neuh, niet meer meer dan mijn navel, maar het voelt of ze door een meter huid moet voordat hij klaar is. Er wordt geduwd en getrokken en dan dat gevoel van kraken, kweenie. Was best nog behoorlijk eng!
Met mn industrial ook.....kraken etc, net of alles afbrak Maar ziet er gaaf uit !
† The 3 Kings †
pi_37997136
Haha ja Net of ze mijn oor van mijn hoofd afdraaide. Echt wazig!

Dank je wel Voel me echt heel stoer nu (en doodmoe)
pi_38010801
Wow het ís ook heel stoer! Gefeliciteerd ermee!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:38:23 #194
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38016952
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:36 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Je moet een 'aan een stuk' ringetje nemen, heb je veel minder last van irritatie e.d omdat hij lekker door kan draaien. Daarbij is het sluitstukje geïntegreerd in het ringetje zelf. Hebben ze bij de meeste piercers wel, voor zover ik weet. Balletjes zijn sowieso kut.
Idd, "Segment" ringetjes Echt ideaal.

Ik heb er van de week een paar online besteld, de 8mm zit ideaal en staat ook goed.
Ben ik eindelijk klaar met ringetjes wisselen

Na 3 weken is hij bijna helemaal genezen.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:55:30 #195
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38017410
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:38 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Idd, "Segment" ringetjes Echt ideaal.

Ik heb er van de week een paar online besteld, de 8mm zit ideaal en staat ook goed.
Ben ik eindelijk klaar met ringetjes wisselen

Na 3 weken is hij bijna helemaal genezen.
kan je die ook meteen laten zetten of moet het eerst genezen zijn? zo'n balletje lijkt me niet handig en ik vind het ook niet echt mooi. en om hem nu steeds naar binnen te draaien dat je t niet ziet lijkt me weer niet comfi tegen je tandvlees
ik wil hem eigenlijk gewoon NU, maar heb mezelf beloofd dat ik m alleen zet als ik slaag [dat weet ik pas over een maand]
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:10:35 #196
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38017771
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:55 schreef saaw het volgende:

kan je die ook meteen laten zetten of moet het eerst genezen zijn? zo'n balletje lijkt me niet handig en ik vind het ook niet echt mooi. en om hem nu steeds naar binnen te draaien dat je t niet ziet lijkt me weer niet comfi tegen je tandvlees
ik wil hem eigenlijk gewoon NU, maar heb mezelf beloofd dat ik m alleen zet als ik slaag [dat weet ik pas over een maand]
Dat doen ze volgens mij nergens, aangezien je lip eerst nog wat dikker wordt als hij net gezet is.
En met een 8 mm wordt dat echt een probleem

T'is net als met een tongpiercing krijg je eerst ook een groter staafje, wat dan na een bepaalde tijd gewisseld wordt, als de zwelling weg is
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:13:14 #197
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38017847
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat doen ze volgens mij nergens, aangezien je lip eerst nog wat dikker wordt als hij net gezet is.
En met een 8 mm wordt dat echt een probleem

T'is net als met een tongpiercing krijg je eerst ook een groter staafje, wat dan na een bepaalde tijd gewisseld wordt, als de zwelling weg is
ja sure maar ik bedoel zo een zonder balletje
an urge to help mankind overcomes me
pi_38018375
Mijn lippiercing was gewoon precies gelijk goed, ik heb degene die ik gehad heb met zetten maanden laten zitten, er zit nu een wat zwartere in 10mm van de large, en die is net zo groot als die van de piercer
† The 3 Kings †
pi_38018664
Hoe de **** doen jullie zo'n segment ringetje er in? Ik krijg dat stukje er met geen mogelijkheid in!
pi_38018833
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Wow het ís ook heel stoer! Gefeliciteerd ermee!
Dank je wel! *glim*

Zou het erg zijn als ik het staafje niet bewogen krijg (ivm schoonmaken?). Ik ga door de grond als ik het schoonmaak, moet al flink op mijn kiezen bijten om rónd het staafje te komen. Krijg hem echt niet naar voor én naar achter geduwd! Voorlopig zit er nog gewoon een heel klein randje bloed rond het gaatje, dat wil ik er ook niet doorheen duwen, maar ik krijg dat ook niet weg.

Auw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')