SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door jozef444 op 04-07-2006 13:02:01 ][16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
Edge komt niet naar SD.. er is wel nu een gerucht over Kurt Angle die terug zou keren en daarnaast komt Batista weer terugquote:zou niet verkeer zijn als edge op smackdown komt, daar is een zwaar gebrek aan main eventers
quote:Ik zou het verschrikkelijk vinden, ik hoopte echt dat Edge een keer de titel zou pakken bij Raw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjeh zelf heb ik ook helemaal niks met Strong, in tegenstelling tot Aries die het publiek altijd mooi weet te bespelen. Heb al maandje geen TNA meer gezien, maybe nogus tijd om een showtje te downloaden kopen op dvdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef jozef444 het volgende:
achja dat strong weg is vind ik niet zo ergik miste wel wat personality bij m
datgene wat aries juist wel heeft
hoezo ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:56 schreef Magneet het volgende:
Angle is niet zeker dat hij geschorst is. Hij moet sowieso zijn nek weer eens rust geven. Orton komt weer eens heel goed weg door Hogan anders zou hij weer een lange tijd geschorst zijn geweest.
Ik verwacht er niet al teveel van... snme2005 was slechtse show van vorig jaar imhoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb zin in Saturday Nights Main Event, kan niet wachten
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown was leuk
Finlay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was eerst nogal sceptisch toen ik hoorde dat Finlay een dwerg erbij zou krijgen, maar ik vind hem toch wel leuk.quote:
Gelijk heb je, ik word een beetje moe van de Spirit Squad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Nielsch het volgende:
Wat een zielige story line van DX zeg. DX verdient het niet om elke week maar weer met die belachelijke Spirit Squad te moeten rollebollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |