omdat hij christelijk is en vroomquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoezo zou voelt Michaels zich niet goed bij deze formatie?
als het tegen je eigen principes ingaat vind ik het niet gek dat je iets niet wil doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Hij moet toch zelf ook wel weten dat dit allemaal show is.
yup daarom gaat hij er ook wel professioneel mee om maar hij vind het niet leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Hij moet toch zelf ook wel weten dat dit allemaal show is.
Maar dan kan hij beter stoppen met worstelen, bijna alles wat er gebeurt is genoeg om een vroom iemand overstuur te krijgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup daarom gaat hij er ook wel professioneel mee om maar hij vind het niet leuk.
wrestling op zich is het probleem niet, meer het zelf mee moeten doen aan dergelijke verhaallijnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar dan kan hij beter stoppen met worstelen, bijna alles wat er gebeurt is genoeg om een vroom iemand overstuur te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
www.wrestlezone.com/main.phpquote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Taker niet tegen khali gaat vechten? Die match gaat naar mijn weten gewoon door op de Great american bash. Ik ga die zeker ff downen morgen![]()
komt door vince, die gaat er veel te lang mee doorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:12 schreef Tazmaniac het volgende:
* Ik las net een paar complains over Spirit Squad.. begint nu idd langzaam aan te vervelen maar ik las vrijdag dat ze vanaf volgende week uit elkaar zouden gaan.
daarom is die gast ook een heel, die hoor je te hatenquote:* Mark Henry wordt geopereerd en is waarschijnlijk tot eind februari 'out' das mooi want ik kan die gast niet uitstaan!!
HBK & Flair samen was dacht ik een house-show?quote:* Mr. Kennedy .... Kennedy is de tegenstander van Batista op de GAB
* Gunner Scott terug naar Ohio Valley
* HBK & Flair VS. The Spirit Squad (Waarschijnlijk morgen) Géén DX? Géén HHH?
true true, is ze dan goed geluktquote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef Paxlie het volgende:
daarom is die gast ook een heel, die hoor je te haten![]()
Ik zal wel verkeerd gelezen hebbenquote:HBK & Flair samen was dacht ik een house-show? Of ik heb het verkeerd gelezen, dat kan ook
Houseshow dusquote:The RAW brand then head off to the HSBC Arena in Buffalo, New York on Sunday, July 23rd for a 4pm start. The following matches are being advertised locally for the event:
- WWE Champion Edge vs. John Cena in a No Holds Barred match. - Intercontinental Champion Johnny Nitro vs. Carlito vs. Shelton Benjamin. - Shawn Michaels & Ric Flair vs. The Spirit Squad. - Randy Orton vs. Gene Snitsky. - Highlanders vs. Lance Cade & Trevor Murdoch. - Harry Smith vs. Rob Conway. - Trish Stratus & Torrie Wilson vs. Mickie James & Victoria. - Charlie Haas vs. Umaga.
floepsquote:
Zo hey, wat een nieuws, wisten we allemaal nog echt niet hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:12 schreef Tazmaniac het volgende:
* Ik las net een paar complains over Spirit Squad.. begint nu idd langzaam aan te vervelen maar ik las vrijdag dat ze vanaf volgende week uit elkaar zouden gaan.
* Mark Henry wordt geopereerd en is waarschijnlijk tot eind februari 'out' das mooi want ik kan die gast niet uitstaan!!
* Mr. Kennedy .... Kennedy is de tegenstander van Batista op de GAB
* Gunner Scott terug naar Ohio Valley
* HBK & Flair VS. The Spirit Squad (Waarschijnlijk morgen) Géén DX? Géén HHH?
zie jij het hier al staan danquote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo hey, wat een nieuws, wisten we allemaal nog echt niet hoor.![]()
dan nietquote:Op zondag 23 juli 2006 17:55 schreef Magneet het volgende:
nee maar iedereen hier leest de nieuwssites wel denk ik
dan nog stond het niet hier, dus ik vind het een beetje overtrokken reactie om zo te reageren....quote:Op zondag 23 juli 2006 17:55 schreef Magneet het volgende:
nee maar iedereen hier leest de nieuwssites wel denk ik
a gossiequote:Op zondag 23 juli 2006 18:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan nog stond het niet hier, dus ik vind het een beetje overtrokken reactie om zo te reageren....
dus en ja? maar goed zal geen 'nieuws' meer postenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
a gossie
Edit: Dat over Herny en Kennedy enzo staat zelfs gewoon op www.wwe.com
Mag best nieuws posten, maar liever geen week oud nieuws.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dus en ja? maar goed zal geen 'nieuws' meer posten![]()
yup zal wel een oog om oog feud wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:21 schreef BigFire het volgende:
trouwens over Mark Henry: gelukje bij een ongeluk. deze feud word gewoon weer doorgezet na z'n blessure en de spanning wordt alleen maar opgebouwd.![]()
Cool, thanks dat je dit melde want dit wist ik dus echt niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Tazmaniac het volgende:
vanavond op sbs6 22:50 reportage: Beyond the mat!!
en ga niet weer bitchen als je het allang wist of als je hem al paar keer gezien hebt.. just saying
Beyond the mat
Khali was ook bij ECW dinsdag.. mss dat ze iets van een tripple threat maken of gewoon een interference van Khali of Big Show... ben benieuwd iigquote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tazmaniac thanx.Ik wist dat het er op kwam, maar was het vergeten.En nu lees ik het.En toch geloof ik er geen flikker van dat Khali niet komt.wwe.com meld het niet, en zetten vandaag er gewoon doodleuk een previeuw over op hun site.It's getting weirder and weirder.
Zit Driemaal H ook in de docu of heeft die het niet geredquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef BigFire het volgende:
Brett Heart![]()
Als ik straks "De Rots" zie staan schrijf ik een brief..
Yeps, volgende week maar weer kijkenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zat hem net wel even zitten, maar meer niet.
Volgende week Backyard Wrestling docu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |