Hmm, dan kijk ik volgens mij naar een andere versie van Raw...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:19 schreef Skeffie het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat die belachelijke Cena eens zijn titel kwijt raakt..... Hij wordt ook steeds minder populair bij het publiek....
Tja, in sommige steden is hij meer populair dan andere..... Over het algemeen neemt zijjn populariteit wel af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hmm, dan kijk ik volgens mij naar een andere versie van Raw...
DX binnekort heel fftjes met Shawn Michaelsquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Fugie het volgende:
orton vs angle op ecw
eindelijk weer wat boeiends
en wat zal triple h gaan doen, weg bij raw of gaat het spel met vince nog langer door![]()
DXquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef Fugie het volgende:
en wat zal triple h gaan doen, weg bij raw of gaat het spel met vince nog langer door![]()
Hij is ook echt goed, mooi voorproefje op zondag ^_^quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef Magneet het volgende:
aan de verslagen te zien was ecw vs wwe wel goed volgens mij
???quote:
Weet je dat klonk best wel foutquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef jozef444 het volgende:
i... k gok dat prettyboy cena niet echt heel erg banged up mocht worden
Dat van maandag zag er niet uit, klopt. Maar ach, ik let nooit zo op dat worstelen. Zie liever dat ze elkaar de vernieling in helpen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:44 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
???
Ik heb WWE vs ECW van gister nog niet gezien maar als ik mag uitgaan van het “gastoptreden” van afgelopen maandag is het idd Extreem CRAPPY wrestling geworden. Dreamer die met een kendostick op de grond ipv Cena aan het tikken was. Funk die met volle snelheid nog 3 minuten deed voor hij in de ring was en ik weet niet wat Sabu probeerde te doen maar het mislukte finaal.
mja weet je ik hoop eigenlijk van niet, dan zal ie wschiljk toch top heel worden en dat zie ik liever iemand als kennedy wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Magneet het volgende:
Ik zie Cena nog wel naar ECW gaan eik, qua techniek is hij niet superveel maar echt hardcore zie ik hem nog wel worden.
komende Dinsdag zullen we het wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef Magneet het volgende:
dat wel ja, ben benieuw naar de 1ste uitzending op scifi channel
Huh? Dat heb ik niet eens gezien in de uitzending die ik had gedownload. Extra materiaal ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef Paxlie het volgende:
http://www.wwe.com/conten(...)Fheadtoheadvideos%2F
Kijk dat eens voor de grap?
is van na de uitzendingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik niet eens gezien in de uitzending die ik had gedownload. Extra materiaal ofzo?
Anti-Cena signs worden door de WWE bij de ingang van de arena in beslag genomen en anti-Cena chants worden uit de uitzendingen gefilteerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hmm, dan kijk ik volgens mij naar een andere versie van Raw...
het paste perfect binnen het plaatje van ECW. Cena is nu ook genaaid en kan daardoor een heel gaan worden mochten ze dat bij de WWE willen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef MrSASO het volgende:
Dit gun ik Cena ook weer niet, het val me nog mee dat ze hem niet hebben ondergespuugd ofzo.
Nouja dan maar hopen dat Edge de titel weer pakt, ik zou dat toch leuker vinden.
Het zou heerlijk zijn als Edge de belt pakt en het zeker nog voor een paar maanden houd.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het paste perfect binnen het plaatje van ECW. Cena is nu ook genaaid en kan daardoor een heel gaan worden mochten ze dat bij de WWE willen.
Edge vind ik al helemaal een geniale rol hebben tegenwoordig
en dat de eerste ECW tegenviel komt door de hoge verwachtingen vanaf de PPVDaarbij hebben ze nog geen verhaallijnen dus dat moet zich ook eerst ontwikkelen
idd RAW van gisteren was wel leuk, de stukken tussen de matches danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef Fugie het volgende:
en dx zorgt weer voor wat lol
en sd is idd te vaag. Dat wordt alleen wat tussen kennedy en batista die voor de belt gaan
precies. Teveel B cards daar. Gewoon opheffen die show en alle top cards naar Raw verhuizen. Dan kan je weer fatsoenlijke feuds creeeren. Het probleem is dat er eigenlijk te weinig top cards zijn; de jongens die de show zouden moeten dragen ( Orton, Lashley, ) of dat deze het zichzelf onmogelijk maken. Aan de andere kant zie je dat de jongens die hun sporen lang en breed verdient hebben niet meer die zelfde heat kunnen veroorzaken als pakweg 5/6 jaar geleden tijdens de attitude area. HBK, HHH, undertaker, Kane willen blijkbaar niet meer hetzelfde doen als een x aantal jaren geleden. Undertaker zijn schedule is lachwekkend en zijn fueds zijn dramatisch. Dat ze nu weer met D-Generation X op de proppen komen is een duidelijk signaal dat de writers het allemaal niet meer weten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef Fugie het volgende:
en dx zorgt weer voor wat lol
en sd is idd te vaag. Dat wordt alleen wat tussen kennedy en batista die voor de belt gaan
waren er matches dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef PirE het volgende:
[..]
idd RAW van gisteren was wel leuk, de stukken tussen de matches dan.
Ja dat is inderdaad waar. Ik bedoelde met hun ( booker T en Batista) meer te zeggen dat ze nog wel mainstreamers zijn die echt voor de titles gaan. Niet van da t ' Undertaker-voor de titel gaan maar nooit winnen- idee"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:26 schreef Magneet het volgende:
Batista is trouwens ook al best oud helaas, dus zo lang zal die ook niet meegaan.
Buried Alive Matches zijn zo 1997. Asjeblieft zeg...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Magneet het volgende:
Ik gok dat Taker nog 1 keer de titel krijgt op WM en dat hij vrij snel daarna zijn laatste buried alive match verliest van Kane
Hij moet worden opgegeten door Paul Bearer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Magneet het volgende:
wat wil je dan als afscheidsmatch van hem? Het moet een gimmickmatch zijn iig.
Dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij moet worden opgegeten door Paul Bearer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |