Ik verwacht er niet al teveel van... snme2005 was slechtse show van vorig jaar imhoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb zin in Saturday Nights Main Event, kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown was leuk
Finlay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was eerst nogal sceptisch toen ik hoorde dat Finlay een dwerg erbij zou krijgen, maar ik vind hem toch wel leuk.quote:
Gelijk heb je, ik word een beetje moe van de Spirit Squad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Nielsch het volgende:
Wat een zielige story line van DX zeg. DX verdient het niet om elke week maar weer met die belachelijke Spirit Squad te moeten rollebollen.
Goede zaak, alleen Kenny mag van mij wel terugkomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Magneet het volgende:
volgens de nieuws sites zijn we dan ook niet voor niets bezig met kijken naar de laatste matches van ze, ze worden uit elkaar gesleurd.
wie? DX of Spirit Squad? een ruzie tussen Triple H en HBK lijkt me wel gaafquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Magneet het volgende:
volgens de nieuws sites zijn we dan ook niet voor niets bezig met kijken naar de laatste matches van ze, ze worden uit elkaar gesleurd.
´t Gaat allebei gebeuren, helaas. DX kan een goed team zijn maar ten eerste voelt Michaels zich er niet goed bij en ten tweede moet hij binnenkort een operatie ondergaan en zal DX weer uit elkaar vallen, waarschijnlijk via een ruzie met HHH. Net zoals is gebeurd met Cade & Murdoch (nu toch weer bij elkaar), MNM, Kane en Big Show etc...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef BigFire het volgende:
[..]
wie? DX of Spirit Squad? een ruzie tussen Triple H en HBK lijkt me wel gaaf![]()
Spirit Squad moet gewoon helemaal verdwijnen. Laat Vince maar wraak nemen voor al die keren dat ze hebben gefaald zodat ze voorgoed weg zijn.![]()
de enige zekerheid binnen de WWE is dat een succesvolle tagteam uiteindelijk uit elkaar gaan en gaan feuden..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
´t Gaat allebei gebeuren, helaas. DX kan een goed team zijn maar ten eerste voelt Michaels zich er niet goed bij en ten tweede moet hij binnenkort een operatie ondergaan en zal DX weer uit elkaar vallen, waarschijnlijk via een ruzie met HHH. Net zoals is gebeurd met Cade & Murdoch (nu toch weer bij elkaar), MNM, Kane en Big Show etc...
Ook met de Highlanders zal het zo gaan. Ze zullen binnenkort heus wel de titels winnen, die dan snel weer verliezen, ruzie met elkaar krijgen en daarna jobben ze alleen nog maar totdat ze ontslagen worden.
Snap nog steeds niet waarom ze de dudleys hebben laten lopen, een van de beste tagteams ooit..quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:59 schreef Magneet het volgende:
of hun contract wordt niet verlengd ( Dudley's )
Hoezo zou voelt Michaels zich niet goed bij deze formatie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
´t Gaat allebei gebeuren, helaas. DX kan een goed team zijn maar ten eerste voelt Michaels zich er niet goed bij en ten tweede moet hij binnenkort een operatie ondergaan en zal DX weer uit elkaar vallen, waarschijnlijk via een ruzie met HHH. Net zoals is gebeurd met Cade & Murdoch (nu toch weer bij elkaar), MNM, Kane en Big Show etc...
Ook met de Highlanders zal het zo gaan. Ze zullen binnenkort heus wel de titels winnen, die dan snel weer verliezen, ruzie met elkaar krijgen en daarna jobben ze alleen nog maar totdat ze ontslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |