Laten we zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik echt zo onduidelijk, Lienekien?
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar ben je niet geschikt voor, eigenlijk? Fokken?
Domo Langlekker was ook nooit mijn ding.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.
Nee, ik bedoel,quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat hij bedoelt: wat als je níet in een kletstopic reageert. Hoe moet men je sig dan opvatten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel,
wat als je een reactie hebt geplaatst in een niet-kletstopic...?
Dan heeft die signature geen betekenis meer?
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassingquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:23 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassing
Waarom haal je hem nu weer weg?
Ik vond hem juist een mooie dubbele bodem hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |