Hoelang ga ik je missen danG dusshiiquote:
Vliegen en stroop, hè... Nou ja, misschien eerder mestkevers en poep...quote:
Word ik nu voor poep uitgemaakt!?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vliegen en stroop, hè... Nou ja, misschien eerder mestkevers en poep...
Oei! Uhm... Nee? Nee! Natuurlijk niet! Dat zou ik toch nooit durven? Ik.. uhm... ja! Ik bedoelde die fouten! Die fouten waren de poep! Jij natuurlijk niet, hoe kun jij nu vergeleken worden met poep!? Jij kan net zo min met poep vergeleken worden als iets dat nauwelijks met poep vergeleken kan worden. Echt waar!quote:
scriptje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:25 schreef Snakey het volgende:
Ah, dan werkt het scriptje wat ik via MSN verspreid dus toch.![]()
Ja, een script. Je weet wel:quote:
Je Nerdiekunde, wat doe je..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Straalt mijn computerkunde er van af?![]()
Mij uitlachen!quote:
You are an idiot popupjes?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij uitlachen!
En pesten.
En vernederen.
dan toch op zijn minst 200^200 ofzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of met 200 keer tegelijk : "He, noch een keer".
Ga ontopicquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Jezus Bupatih, rot dan een flink eind op man. Dan kan hier een slotje op, aandachtstrekker![]()
met de Fok!kers?quote:
Neen, ik post hier.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Dan kan hier een slotje op
Amen!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Jezus Bupatih, rot dan een flink eind op man. Dan kan hier een slotje op, aandachtstrekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |