Wacht maar tot de foto's er staan johnnyboy, kijken of jij dan nog zo tevreden bent met je eigen vriendinquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef immortalsean het volgende:
best wel zielig eigenlijk, als je zo verlangt naar het hebben van een vriendin.
Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wacht maar tot de foto's er staan johnnyboy, kijken of jij dan nog zo tevreden bent met je eigen vriendin
Nee zij is niet zo goedkoopquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!
Tip: www.sugababes.nl
In de gaten houden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef Camplo het volgende:
Hahahahaha.
Zo zit dat niet.
Alleen als je 2 pc's hebt en samen zit te fokken, dan geef je nogal eens wat 'potentieel interessante' topics door.
Maar wel fijn dat je mij zo in de gaten houdt
kut nu moet ik een vriendin zoeken, anders sta ik zo met een bek vol tanden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wacht maar tot de foto's er staan johnnyboy, kijken of jij dan nog zo tevreden bent met je eigen vriendin
Wat zou het jou een fuck interesseren of we in die topics reageren? Ik geef ze gewoon door als ik denk dat ze die wel leuk vind. Of er dan 2 reply's komen who gives a shit?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:48 schreef SHE het volgende:
[..]
In de gaten houden?
man, je moet haast wel blind zijn om dat niet te zien. in werkelijk elk topic waar 1 van jullie reageert, volgt de ander in een nano seconde met een post.
go find a hotel, for crying out loud![]()
hoef niet hij heb mij...en dat hij naar mij verlangt..logischquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef immortalsean het volgende:
best wel zielig eigenlijk, als je zo verlangt naar het hebben van een vriendin.
Ik let er helemaal niet opquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat zou het jou een fuck interesseren of we in die topics reageren? Ik geef ze gewoon door als ik denk dat ze die wel leuk vind. Of er dan 2 reply's komen who gives a shit?
Best kansloos als totally geen leven hebt en daar op gaat zitten letten.![]()
kijk daar is zij(of camplo zelf natuurlijk) alweer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
hoef niet hij heb mij...en dat hij naar mij verlangt..logisch
Maar even ten aanvullen van de vraag het zijn dus gewoon 2 personen camplo en moi salsagirl..
Wij zitten graag op fok en bespreken topics samen.vinden we leuk ja !!
Maar wel grappig we zeiden wel al eens ,hoe lng het zou duren voor er commentaar kwam...nu dus
Dank u voor al je aandacht..Ik deel geen handtekeningen uit
Julie komen ons heus nog vaker tegen...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef Dirktator het volgende:
ROFLMAOCOPTER!
Camplo: Zeg Salsagirl, schatje, ik las in SEX dat je nog nooit bent klaargekomen tijdens de seks. Heb je dan altijd gefaked?
Salsagirl: Uhmm...![]()
Camplo: De bis gepwnt, de bis gepwnt, de bis gepwnt wie unne n00b!!!!!! 111![]()
einszwei ananas!!!
![]()
![]()
![]()
sorry kan er echt niet van lachen, probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:03 schreef Dirktator het volgende:
Of nog eentje:
Salsagirl: Camplo, lekkere tijger van me, kom je bij mij in bed liggen?![]()
Camplo: Nee wacht even, ik wil even het hendig sjieke reisverslag van Maikuuul naar Disneyland lezen, zoeen lollerverhaal!![]()
Salsagirl: Hmm...ik open dadelijk een topic over vriendjes die FOK! verkiezen boven seks met naam en toenaam in R&P als je niet als de wiedeweerga komt!![]()
Camplo: I just got pwned.![]()
Jullie relatie geeft je veel voldoening of nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
hoef niet hij heb mij...en dat hij naar mij verlangt..logisch
Maar even ten aanvullen van de vraag het zijn dus gewoon 2 personen camplo en moi salsagirl..
Wij zitten graag op fok en bespreken topics samen.vinden we leuk ja !!
Maar wel grappig we zeiden wel al eens ,hoe lng het zou duren voor er commentaar kwam...nu dus
Dank u voor al je aandacht..Ik deel geen handtekeningen uit
Julie komen ons heus nog vaker tegen...
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:05 schreef immortalsean het volgende:
sorry kan er echt niet van lachen, probeer het nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |