Dat kan jij niet, je moet gewoon met rechtermuisknop de eigenschappen van het plaatje opvragen en die binnen img tags zetten hier.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef TroPical het volgende:
You scored as Freyr.
Freyr
80% Thor
60% Freya
60% Balder
50% Njord
50% Loki
50% Tyr
40% Skadi
40% Heimdall
40% Hel
40% Sif
30% Odin
30% Frigg
20% Bragi
20%
Which Norse God or Goddess are you most like?
created with QuizFarm.com
resultaat na beslissngsvraagquote:Freyr 60%
Loki 60%
Freya 40%
Bragi 40%
Frigg 40%
Thor 30%
Heimdall 30%
Balder 30%
Sif 30%
Odin 30%
Njord 30%
Hel 20%
Tyr 20%
Skadi 10%
Heb jij vlechten? * De werpbijl wordt alvast uit het vet gehaald...quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan jij niet, je moet gewoon met rechtermuisknop de eigenschappen van het plaatje opvragen en die binnen img tags zetten hier.
Oh ja, ik kan het wel trouwens..
Nee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Heb jij vlechten? * De werpbijl wordt alvast uit het vet gehaald...
Mooi, dan hoef ik niet te doen alsof ik op je vlechten mik. Scheelt weer de moeite van het "Oeps." roepen.quote:
Ja? En? Moeten ik en mijn werpbijl (hoe hebben de klassieke Noren ooit zonder Gil Hibben kunnen leven?) ons zorgen maken om een hondje?quote:* Dagonet roept Fenris
Ach, 's avonds, bij het vuur na een lekker potje oorlog voeren is een prima gelegenheid om kinderen te maken.quote:Op zondag 23 april 2006 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Freyaondanks dat ik heb ingevuld dat ik van oorlog, nacht en vuur houd
Ik heb Thor als mijzelf vermomd, was beter dan vrouwenkleren vond hijzelf.quote:Op zondag 23 april 2006 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik niet te doen alsof ik op je vlechten mik. Scheelt weer de moeite van het "Oeps." roepen.
ach, dan roept hij vanzelf wel broertje en zusje erbij.quote:Ja? En? Moeten ik en mijn werpbijl (hoe hebben de klassieke Noren ooit zonder Gil Hibben kunnen leven?) ons zorgen maken om een hondje?
Wat me er trouwens aan doet denken, heb jij ooit American Gods van Neil Gaiman gelezen?quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Thor, Shmor. De laatste keer dat ik die dondersteen tegenkwam wierp ik gewoon een handvol spijkers voor zijn voeten. Was dat jochie ook weer uren zoet met hamertje-tik.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |