Absoluut. Onuitwisbaar! Een ervaring die je anders nooit zult hebben. Het had niet zo moeten aflopen, maar verder is het een ervaring met een gouden randje. Ze hebben mijn hart gestolen en dat gaat niet wegquote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef deedeetee het volgende:
Dat hebben die kleine hummeltjes jullie toch óók gegeven en moet de uiteindelijke herinnering zijn die het drietal achterlaat![]()
Met Pluim gaat het volgens mij prima. Ze is wel erg aanhankelijk en komt af en toe luid mauwend en piepend aanhollen en moét dan bij me op schoot zitten. Het was altijd al wel een kroel, maar het is nu wel erger dan voorheen.quote:Op maandag 24 april 2006 16:38 schreef Nilasha het volgende:
Elisa hoe is het nu met Pluim?? Is die al weer een beetje meer zich zelf dan gisteren?
Ik hoop het ook, maar Pluim heeft een dermate grote antipathie tegen het DA-volk, dat ze al begint te hyperventileren als ze haar roze mandje zietquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Nilasha het volgende:
Kan ook best mee vallen, bij Sam moesten er eens 17 verwijderd worden en dat was een fluitje van een cent.
Hij moest ook op z'n rug liggen, assistente hield hem vast en het was zo gebeurd.
Hopelijk gaat het bij Pluim net zo makkelijk!
quote:Op maandag 24 april 2006 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar Pluim heeft een dermate grote antipathie tegen het DA-volk, dat ze al begint te hyperventileren als ze haar roze mandje ziet
Komt goed hoor!
Het is een bange poeperd met een grote mondquote:Op maandag 24 april 2006 18:29 schreef nokwanda het volgende:Apart... een hyperventilerende poes. Nog nooit meegemaakt. Tis wel een diva, he!
Onze zwarte kruipt erin om te slapenquote:Op maandag 24 april 2006 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Zet het roze mandje nu alvast in de kamer
Toen wij daarmee begonnen is het langzamerhand haar favo slaapplekje geworden, erg makkelijk als je dan naar de DA moet
De hechtingen zijn er vanmiddag uitgehaald. Pluim was not amused, maar heeft het moedig doorstaan. DA heeft haar direct weer even helemaal nagekeken en ze is goedgekeurd!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
En zijn de hechtingen er al uit?
En hoe is het verder in huize B
Ik vroeg het me zelf ook net af. Ik vermoed dat we het begin volgende week gaan doen. Ik wil het toch het liefst gewoon even op een rustig moment doen, maar omdat hier twee weken al het leven bijna stil heeft gelegen, ligt er een shit-load aan klussen en "o-ja-dat-moest-ook-nog". Eerst maar weer een beetje rust in de keet en dan een afspraak maken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer gaan jullie de beestjes laten cremeren?
Ja, konijnepootjes op die bovenste fotoquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel net een konijn, of niet soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |