abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37220833
Jeetje.. wat erg zeg..... zo hard ervoor geknokt.. heel veel sterkte nu
  zondag 23 april 2006 @ 18:42:49 #152
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37220857
Ik vind die foto wel iets rustigs hebben, Beertje trekt altijd zo'n ernstig snoetje
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 23 april 2006 @ 18:45:50 #153
144956 CuteCat
Psycho cat....
pi_37220975
Las de gewijzigde topictitel al maar hoopte dat t nog anders op te vatten zou zijn. Wat verdomd kl*te dat nu ook Pjer het niet gehaald heeft...en dat na alle harde vecht werk van beide kanten....Is gewoon echt niet eerlijk...

ElisaB en Pokkehontas, jullie hebben gewoon alles geprobeerd en ik vind het echt geweldig wat jullie gedaan hebben! Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuf voor de arme Pluim!
  zondag 23 april 2006 @ 18:46:04 #154
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_37220982

Arme beestjes... Ondanks de prima opvang en verzorging toch te weinig weerstand om het te kunnen redden.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 23 april 2006 @ 18:54:52 #155
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37221256
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind die foto wel iets rustigs hebben, Beertje trekt altijd zo'n ernstig snoetje
En hij heeft gevochten. Er zit een grote druppel opgedroogd bloed op zn neus

Ik vind het wel schattig dat ze ineens zo gebroederlijk aan het raam zaten. Met Pluim komt het wel goed. Ze mag aan me hangen zoveel ze wil, en over een paar dagen gaan de hechtingen eruit.

Het is eeuwig jammer dat het zo is afgelopen. Ik ben wel erg blij met de steun en het meeleven van jullie allemaal. Echt waar: het helpt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 23 april 2006 @ 19:05:18 #156
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37221620
Heeft Pluim hechtingen die eruit gehaald moeten worden ? Ik dacht dat er altijd hechtmateriaal gebruikt werd dat vanzelf oplost ofzo ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37221864
Sterkte jullie. Wat erg dit.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  zondag 23 april 2006 @ 19:20:40 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37222168
Och jezus Elies... En Pokkehontas natuurlijk ook...

Wat vreselijk verdrietig dat ook Pjèr het ondanks jullie goede zorgen het ook niet gehaald heeft. Dat arme frummelke.
God wat moet dit raar en leeg zijn voor jullie. Zo ineens niks meer. Geen diensten meer draaien enzo.

Ik wou dat ik meer kon zeggen of doen... Maar ik kom niet verder dan en de zin om heel hard te gaan vloeken.
  zondag 23 april 2006 @ 19:21:02 #159
33954 ElisaB
pi_37222181
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Heeft Pluim hechtingen die eruit gehaald moeten worden ? Ik dacht dat er altijd hechtmateriaal gebruikt werd dat vanzelf oplost ofzo ?
Nope, dit zijn van die blauwe solide draadjes. En die moeten er dus uit. Binnenin zullen wel oplosbare hechtingen zijn gebruikt.

We moeten op zoek naar nieuw wasmiddel + wasverzachter. Alles wat uit de droger komt, ruikt naar kleine poesjes. En nu kan ik daar wel om glimlachen. We hebben er duidelijk heel goed voor gezorgd dat ze niet vervuilden. Ze roken heerlijk naar schone was
pi_37222249
jeminee wat zielig dit zo jullie best gedaan en toch hebben de babies het niet gered...

sterkte ermee elisaB en Pokkehontas
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 april 2006 @ 19:25:30 #161
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37222339
Sterkte Elisa en Pokkehontas
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37222532
Jeminee, wat erg

En die foto voor het raam. Katten leven met elkaar mee, ik weet het zeker, ik heb het vaker gezien.

Eliza
Variety is the spice of life
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 19:32:14 #163
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_37222565
Godverdegodver...

't Is gewoon niet eerlijk, jullie hebben allemaal zo hard geknokt
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_37222888
Ah nee... Wat een klotenieuws.. Ik (en iedereen natuurlijk) had zo gehoopt dat Pjèr het dan nog wel zou gaan halen. Maar het is jullie, Pluim en de kleintjes zelf niet gegund.

Jullie hebben echt alles gedaan wat jullie maar konden, echt petje af daarvoor!

Sterkte!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zondag 23 april 2006 @ 19:50:14 #165
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_37223222
.
pi_37223380
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:21 schreef ElisaB het volgende:

We moeten op zoek naar nieuw wasmiddel + wasverzachter. Alles wat uit de droger komt, ruikt naar kleine poesjes. En nu kan ik daar wel om glimlachen. We hebben er duidelijk heel goed voor gezorgd dat ze niet vervuilden. Ze roken heerlijk naar schone was
ze werden dan ook goed gewassen en gestreken steeds
pi_37223738
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat er zojuist gebeurde

[afbeelding]

Topoverleg in het raamkozijn.

Ik moet zo eens even bedenken wat ik nu eens zal gaan doen. How bizar.
Prachtig: geen leukere dieren dan katten! Knuffel die twee topexemplaren die je in huis hebt maar lekker! Enne.....een extra knuffel voor Pluim!

Ik heb echt heel erg met jullie te doen, met de miniatuurtjes en met de katten...
Als echte kattenliefhebbers weten jullie natuurlijk dat de aanwezigheid van katten pijn kan verzachten; ze voelen gewoon waar ze nodig zijn. Jullie moeten Pluim en bro. maar platknuffelen!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37224664
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:53 schreef ElisaB het volgende:
tis gebeurd...

Gloeiende, gloeiende... Net na mn laatste post kwam Pokkehontas 'm bij mij brengen, omdat de kinderen net terugkwamen van hun vader. Ik ben met Pjèr in bed gekropen en heb 'm gekroeld. Twee minuten later was het over.

Wat een godvergeten sneu verhaal.
Ongelooflijk... Jullie hebben ontzettend jullie best gedaan, helaas heeft het niet mogen baten..
Ik ben er helemaal stil en verdrietig van.

Veel sterkte Elies en Pokkehontas...
#geen
pi_37224785
Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb zo meegeleefd de afgelopen weken... En nu hebben die kleine pluimpjes het niet mogen redden. Ik kan alleen maar hopen dat ze het heel fijn hebben in die poezenhemel!
Sterkte!
pi_37225028
Wat triest voor jullie allemaal.
Zal best heel leeg aanvoelen nu na al die zorgen.

Hoopte zo met jullie en iedereen hier mee dat die ene kleine uk het zou mogen redden.
De manier waarop ie is gegaan is wel heel warm, zo lekker tegen je aan en dan inslapen.
Het is wel bitter maar ze hebben in dat korte leventje alledrie alles van jullie gekregen wat je in je had.
Respect voor jullie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 23 april 2006 @ 21:23:21 #171
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_37226632
Jeetje, wat treurig zeg.
Ik leef met jullie mee. Jullie hebben gedaan wat jullie konden, wellicht kun je daar een beetje troost uit putten.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_37227856
Heel erg verdrietig dit... Zo heb je drie van die hummeltjes en zo heb je er geen..

Sterkte!
pi_37228741
* LadyMorgana is er stil van

wat ontzettend *** hebben jullie zo je best gedaan.
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  zondag 23 april 2006 @ 22:58:11 #174
33954 ElisaB
pi_37228907
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.

We hebben drie kaarsjes aangestoken.
  zondag 23 april 2006 @ 22:58:35 #175
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_37228919
ik denk ga even kijken hoe het met pjer gaat zie ik dag lieve herman,dirkje en PJER staan bij het topic
o nee toch
tis toch zo oneerlijk he maar jullie hebben zo je best gedaan en geprobeert en de liefde aan alle drie gegeven
meer konden jullie niet doen
veel sterkte ook weder met dit verlies
tis ook zo oneerlijk he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')