abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 09:03:39 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37303219
veel sterkte elisab en pokkehontas!
pi_37327648
Stil hier, maar dat is ook wel gepast...Elisa en Pokkehontas ook al weer een heel klein beetje gewend aan de stilte thuis...?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  woensdag 26 april 2006 @ 23:24:42 #253
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37330002
Ja, het begint te komen. Ben nog niet helemaal heppie-de-peppie, maar dat is ook niet erg. We hebben net besloten de DA te vragen of ze wellicht wel eens een kneusje tegenkomt in de praktijk dat eigenlijk opgevangen zou moeten worden (een kitten die elders niet terecht kan of zo) and if so, of ze zou willen overwegen ons daarvoor te bellen.

Eigenlijk zijn Pok en ik wel een beetje van de kneuzen-opvang. Dat is toch eigenlijk het leukst. Als in: dat je een poesje dat moeilijk plaatsbaar is een thuis kan bieden. Maakt het voor ons nét iets leuker. Of waardevoller of zo.

Het handigst zou een poesje zijn (want we hebben al twee katers, en dat is genoeg testosteron per vierkant huis). En als het zou betekenen dat we weer met de fles aan de gang moeten (als dat de enige kans is voor het poesje in kwestie), dan gaan we daar met veel plezier aan beginnen (aldus concludeerden we net). En misschien loopt DA wel tegen een iets oudere kitten aan van wie de moeder dood is gegaan of zo. Weet je veel...

Nou ja, zoiets dus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 26 april 2006 @ 23:25:33 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37330034
Wat een goed idee Elisa

Je begrijpt wel dat we dan weer foto's eisen he?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37330114
Wat een triest verhaal is deze topicreeks geworden.
Alles is al een keer gezegd, daar heb ik weinig aan toe te voegen.

De kittens hadden een kans, jullie hebben alles gegeven, helaas heeft het niet mogen zijn..........

Klote van de bok en wat dies meer zei.

Moge Pluim maar weer snel totaal zichzelve zijn, ElisaB, Pokje en aanverwanten dit een plekje geven in hun herinneringen.

Pluim kon niet gesteriliseerd worden, maar voor alle meelezers met een poes die nog niet 'geholpen' is: doe er wat aan!
  woensdag 26 april 2006 @ 23:37:57 #256
33954 ElisaB
pi_37330465
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Pluim kon niet gesteriliseerd worden, maar voor alle meelezers met een poes die nog niet 'geholpen' is: doe er wat aan!
Even iets nuanceren: vanaf afgelopen december had het wel gekund hoor. Afgelopen september (of zo) is ze van de pil gegaan, omdat ze daar niet tegen kon. En dus waren we al aan het idee gewend dat ze wel eens zwanger zou kunnen worden. In december (toen ze eindelijk weer helemaal gezond bleek) hadden we zoiets van: he he, ga dan nu maar ff lekker genieten, en als je half maart nog niet zwanger ben, dan gaan de leidingen door. Ze was dus maar net op tijd

Dat is de korte samenvatting
  woensdag 26 april 2006 @ 23:40:46 #257
33954 ElisaB
pi_37330559
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een goed idee Elisa

Je begrijpt wel dat we dan weer foto's eisen he?
Will do, will do

Over foto's gesproken. Ik had na de geboorte van het grut nog een nieuw cam gekocht (een die in minder licht ook nog foto's kon maken... alsin: scherpstellen ook bij minder licht). Van alle drukte heb ik 'm alleen de eerste avond even uitgeprobeerd. Lukte toen allemaal niet zo, maar later ben ik er niet meer aan toegekomen de handleiding nog te lezen. Dat heb ik vanmiddag gedaan. En dat is een heel lang verhaal om uiteindelijk te gaan vertellen dat ik dus vandaag weer een paar van de beginfoto's tegenkwam.
Klein brokje in mn keel, maar ook wel heel veel vertedering

Ze waren zo tof
pi_37330667
Elies en Pok, stelletje superwijven
pi_37330705
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Elies en Pok, stelletje superwijven
Oh en ik heb Herman nog steeds in mijn docs, omdat golfert toen zo inlove was enzo
pi_37330731
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:

Oh en ik heb Herman nog steeds in mijn docs, omdat golfert toen zo inlove was enzo
Jezelf quoten is ook zo
pi_37330785
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Ja, het begint te komen. Ben nog niet helemaal heppie-de-peppie, maar dat is ook niet erg. We hebben net besloten de DA te vragen of ze wellicht wel eens een kneusje tegenkomt in de praktijk dat eigenlijk opgevangen zou moeten worden (een kitten die elders niet terecht kan of zo) and if so, of ze zou willen overwegen ons daarvoor te bellen.

Eigenlijk zijn Pok en ik wel een beetje van de kneuzen-opvang. Dat is toch eigenlijk het leukst. Als in: dat je een poesje dat moeilijk plaatsbaar is een thuis kan bieden. Maakt het voor ons nét iets leuker. Of waardevoller of zo.

Het handigst zou een poesje zijn (want we hebben al twee katers, en dat is genoeg testosteron per vierkant huis). En als het zou betekenen dat we weer met de fles aan de gang moeten (als dat de enige kans is voor het poesje in kwestie), dan gaan we daar met veel plezier aan beginnen (aldus concludeerden we net). En misschien loopt DA wel tegen een iets oudere kitten aan van wie de moeder dood is gegaan of zo. Weet je veel...

Nou ja, zoiets dus
een heel goed plan!
Je kunt bv een advertentie plaatsen op marktplaats oid!
Succes als ik ooit iets weet dan geef ik je een gil!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 27 april 2006 @ 00:04:12 #262
33954 ElisaB
pi_37331314
quote:
Moet je eens naar de tweede en derde foto kijken in het topic van zhe-devilll: daar ligt gewoon een Hermannetje tussen

Kittens enzo
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
een heel goed plan!
Je kunt bv een advertentie plaatsen op marktplaats oid!
Succes als ik ooit iets weet dan geef ik je een gil!

Er komt vast wel weer iets op ons pad
pi_37331494
Ja ik zag het... een collega heeft ook een nestje, ze had foto's, er was een zw/w bij, dus je raadt al wat ik riep
Ze keek me toch glazig aan
  donderdag 27 april 2006 @ 00:24:44 #264
33954 ElisaB
pi_37331920
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik zag het... een collega heeft ook een nestje, ze had foto's, er was een zw/w bij, dus je raadt al wat ik riep
Ze keek me toch glazig aan
Die moét Herman gaan heten
  donderdag 27 april 2006 @ 10:40:33 #265
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37337850
quote:

[..]

Jezelf quoten is ook zo
Daar heb je mij nou een héél groot plezier mee gedaan

* deedeetee dacht dat dat zoiets alleen maar háár kon overkomen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 27 april 2006 @ 10:44:41 #266
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37337973
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef ElisaB het volgende:

Er komt vast wel weer iets op ons pad
Goed te horen dat jullie weer vrolijk verder gaan

lekker uithuilen en dan opnieuw beginnen

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 27 april 2006 @ 17:24:56 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37350497
Ach gut.. Pjer ook nog!
  donderdag 27 april 2006 @ 21:40:53 #268
33954 ElisaB
pi_37358962
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef Alicey het volgende:
Ach gut.. Pjer ook nog!
En schiet mij te binnen dat jij nog steeds zit te wachten op je kattenbakkorrels
pi_37405979
Elisa en Pokkehontas hoe gaat het nu met jullie, de kiddo's, Pluim en Beertje??
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:39:40 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37406914
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En schiet mij te binnen dat jij nog steeds zit te wachten op je kattenbakkorrels
Dat valt wel mee hoor, ik heb intussen maar anderen er bij gehaald. Logisch dat je er niet eerder aan gedacht hebt.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:12:29 #271
33954 ElisaB
pi_37414501
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef Nilasha het volgende:
Elisa en Pokkehontas hoe gaat het nu met jullie, de kiddo's, Pluim en Beertje??
Met Pluim gaat het prima; ze is aanhankelijk op het vervelende af. Ik kan geen twee minuten ergens zitten, of ze zit op schoot of ligt in mn nek. Tis wel heel zoet; she's her own nasty self again

Beertje zien we niet zoveel meer. Dat is ook niet zo heel erg, want hij begon behoorlijk bezit te nemen van de tuin (lees: alles wat erin staat heeft ie al een keer ondergesproeid; het ruikt hier buiten bij warm weer naar een onvervalste ingedikte kattenbak ). Ik denk dat Beer nieuwe verkering heeft

En met de rest van het huisgezin gaat het ook zn gangetje weer. Ik moet nog wel regelmatig aan de hompies denken. We kunnen al weer lachen om hun vreemde trekjes (ze hadden écht alledrie al een beetje een eigen karakter). Komende week gaan we naar het crematorium (als er niets geks tussenkomt tenminste)... Da's wel sneu, maar het moet toch
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:39 schreef Alicey het volgende:
Dat valt wel mee hoor, ik heb intussen maar anderen er bij gehaald. Logisch dat je er niet eerder aan gedacht hebt.
Best wel vrij stom, maar inderdaad: niet aan gedacht

We zullen er goed op passen
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:23:47 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37414801
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Met Pluim gaat het prima; ze is aanhankelijk op het vervelende af. Ik kan geen twee minuten ergens zitten, of ze zit op schoot of ligt in mn nek. Tis wel heel zoet; she's her own nasty self again

Beertje zien we niet zoveel meer. Dat is ook niet zo heel erg, want hij begon behoorlijk bezit te nemen van de tuin (lees: alles wat erin staat heeft ie al een keer ondergesproeid; het ruikt hier buiten bij warm weer naar een onvervalste ingedikte kattenbak ). Ik denk dat Beer nieuwe verkering heeft

En met de rest van het huisgezin gaat het ook zn gangetje weer. Ik moet nog wel regelmatig aan de hompies denken. We kunnen al weer lachen om hun vreemde trekjes (ze hadden écht alledrie al een beetje een eigen karakter). Komende week gaan we naar het crematorium (als er niets geks tussenkomt tenminste)... Da's wel sneu, maar het moet toch
[..]

Best wel vrij stom, maar inderdaad: niet aan gedacht

We zullen er goed op passen
Ik ben blij te horen dat het met jullie nu iets beter gaat. Is toch vrij ingrijpend hoe alles gegaan is..
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:26:36 #273
33954 ElisaB
pi_37414865
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik ben blij te horen dat het met jullie nu iets beter gaat. Is toch vrij ingrijpend hoe alles gegaan is..
Ja, best wel. Heeft natuurlijk ook te maken met de intensieve zorg, maar het hakte er best in.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:28:40 #274
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37414929
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, best wel. Heeft natuurlijk ook te maken met de intensieve zorg, maar het hakte er best in.
Natuurlijk versterkt die intensieve zorg het. Je was dag en nacht met ze bezig.. Ook kan ik me voorstellen dat je daardoor erg moe wordt, en daar kun je ook nog eens emotioneel erg labiel door worden (Althans, dat heb ik wel als ik moe ben)..
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:36:48 #275
33954 ElisaB
pi_37415156
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk versterkt die intensieve zorg het. Je was dag en nacht met ze bezig.. Ook kan ik me voorstellen dat je daardoor erg moe wordt, en daar kun je ook nog eens emotioneel erg labiel door worden (Althans, dat heb ik wel als ik moe ben)..
Ik ben een dweil als ik echt heel erg moe ben. Maar ik had vast ook tranen met tuiten gehuild als ik niet zo moe was hoor. Ik ben een watje als het dieren betreft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')