Even iets nuanceren: vanaf afgelopen december had het wel gekund hoor. Afgelopen september (of zo) is ze van de pil gegaan, omdat ze daar niet tegen kon. En dus waren we al aan het idee gewend dat ze wel eens zwanger zou kunnen worden. In december (toen ze eindelijk weer helemaal gezond bleek) hadden we zoiets van: he he, ga dan nu maar ff lekker genieten, en als je half maart nog niet zwanger ben, dan gaan de leidingen door. Ze was dus maar net op tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Pluim kon niet gesteriliseerd worden, maar voor alle meelezers met een poes die nog niet 'geholpen' is: doe er wat aan!
Will do, will doquote:Op woensdag 26 april 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een goed idee Elisa![]()
Je begrijpt wel dat we dan weer foto's eisen he?
Jezelf quoten is ook zoquote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb Herman nog steeds in mijn docs, omdat golfert toen zo inlove was enzo![]()
een heel goed plan!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Ja, het begint te komen. Ben nog niet helemaal heppie-de-peppie, maar dat is ook niet erg. We hebben net besloten de DA te vragen of ze wellicht wel eens een kneusje tegenkomt in de praktijk dat eigenlijk opgevangen zou moeten worden (een kitten die elders niet terecht kan of zo) and if so, of ze zou willen overwegen ons daarvoor te bellen.
Eigenlijk zijn Pok en ik wel een beetje van de kneuzen-opvang. Dat is toch eigenlijk het leukst. Als in: dat je een poesje dat moeilijk plaatsbaar is een thuis kan bieden. Maakt het voor ons nét iets leuker. Of waardevoller of zo.
Het handigst zou een poesje zijn (want we hebben al twee katers, en dat is genoeg testosteron per vierkant huis). En als het zou betekenen dat we weer met de fles aan de gang moeten (als dat de enige kans is voor het poesje in kwestie), dan gaan we daar met veel plezier aan beginnen (aldus concludeerden we net). En misschien loopt DA wel tegen een iets oudere kitten aan van wie de moeder dood is gegaan of zo. Weet je veel...
Nou ja, zoiets dus
Moet je eens naar de tweede en derde foto kijken in het topic van zhe-devilll: daar ligt gewoon een Hermannetje tussenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb Herman nog steeds in mijn docs, omdat golfert toen zo inlove was enzo![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
een heel goed plan!
Je kunt bv een advertentie plaatsen op marktplaats oid!
Succes als ik ooit iets weet dan geef ik je een gil!
![]()
Die moét Herman gaan hetenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik zag het... een collega heeft ook een nestje, ze had foto's, er was een zw/w bij, dus je raadt al wat ik riep
Ze keek me toch glazig aan
Daar heb je mij nou een héél groot plezier mee gedaanquote:
Goed te horen dat jullie weer vrolijk verder gaanquote:
En schiet mij te binnen dat jij nog steeds zit te wachten op je kattenbakkorrelsquote:
Dat valt wel mee hoor, ik heb intussen maar anderen er bij gehaald.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En schiet mij te binnen dat jij nog steeds zit te wachten op je kattenbakkorrels
Met Pluim gaat het prima; ze is aanhankelijk op het vervelende af. Ik kan geen twee minuten ergens zitten, of ze zit op schoot of ligt in mn nek. Tis wel heel zoet; she's her own nasty self againquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:05 schreef Nilasha het volgende:
Elisa en Pokkehontas hoe gaat het nu met jullie, de kiddo's, Pluim en Beertje??
Best wel vrij stom, maar inderdaad: niet aan gedachtquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:39 schreef Alicey het volgende:
Dat valt wel mee hoor, ik heb intussen maar anderen er bij gehaald.Logisch dat je er niet eerder aan gedacht hebt.
Ik ben blij te horen dat het met jullie nu iets beter gaat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met Pluim gaat het prima; ze is aanhankelijk op het vervelende af. Ik kan geen twee minuten ergens zitten, of ze zit op schoot of ligt in mn nek. Tis wel heel zoet; she's her own nasty self again
Beertje zien we niet zoveel meer. Dat is ook niet zo heel erg, want hij begon behoorlijk bezit te nemen van de tuin (lees: alles wat erin staat heeft ie al een keer ondergesproeid; het ruikt hier buiten bij warm weer naar een onvervalste ingedikte kattenbak). Ik denk dat Beer nieuwe verkering heeft
En met de rest van het huisgezin gaat het ook zn gangetje weer. Ik moet nog wel regelmatig aan de hompies denken. We kunnen al weer lachen om hun vreemde trekjes (ze hadden écht alledrie al een beetje een eigen karakter). Komende week gaan we naar het crematorium (als er niets geks tussenkomt tenminste)... Da's wel sneu, maar het moet toch
[..]
Best wel vrij stom, maar inderdaad: niet aan gedacht
We zullen er goed op passen
Ja, best wel. Heeft natuurlijk ook te maken met de intensieve zorg, maar het hakte er best in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik ben blij te horen dat het met jullie nu iets beter gaat.Is toch vrij ingrijpend hoe alles gegaan is..
Natuurlijk versterkt die intensieve zorg het. Je was dag en nacht met ze bezig.. Ook kan ik me voorstellen dat je daardoor erg moe wordt, en daar kun je ook nog eens emotioneel erg labiel door worden (Althans, dat heb ik wel als ik moe ben)..quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, best wel. Heeft natuurlijk ook te maken met de intensieve zorg, maar het hakte er best in.
Ik ben een dweil als ik echt heel erg moe ben. Maar ik had vast ook tranen met tuiten gehuild als ik niet zo moe was hoor. Ik ben een watje als het dieren betreftquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk versterkt die intensieve zorg het. Je was dag en nacht met ze bezig.. Ook kan ik me voorstellen dat je daardoor erg moe wordt, en daar kun je ook nog eens emotioneel erg labiel door worden (Althans, dat heb ik wel als ik moe ben)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |