Leuk hoor, een donkerrode meid en een lichtrood knulletjequote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:
jep eentje
hij is erg dik en sloom maar heel schattig en heel lichtrood en heeft veel haarrrrrrr
de moeder is een kwart pers niet dat je dat helaas ergens ziet in haar vacht hoewel de vacht wel enorm zacht is, maar ik vind de kittens toch iets meer haar hebben dan de vorige nestjes
ja, ik heb ze al verzegd, helaas heel jammer voor jou!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Heb je al kandidaten voor de andere poeziezzz??? Heb mijn bolletje moeten laten inslapen 3 weken geleden
Oh jawel, komt wel goed....ben alleen zo gek op rode poesiesquote:Op woensdag 26 april 2006 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja, ik heb ze al verzegd, helaas heel jammer voor jou!
marktplaats? ff kijken of er wat is voor je?
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Oh jawel, komt wel goed....ben alleen zo gek op rode poesies
12 weken liefst pas wegdoen he?? inprentingsfase is de belangrijkste in een kattenleven!
Dat zeker...quote:Op woensdag 26 april 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
cute hoor![]()
alleen dat van opa is wel heel triest natuurlijk![]()
Wat een zoet koppiequote:Op woensdag 26 april 2006 01:32 schreef Miesjemies het volgende:
Volgens mij ging dat wel goed hoor, heb daar al regelmatig katten vandaan... Allemaal lievies enzo.... Mijn opa is inmiddels overleden en alle dieren enzo zijn weg. Maar ik heb mijn poes nog
Hulde aan Lola!![]()
![]()
![]()
pff ik kan er wel in bijten somsquote:Op zondag 30 april 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
Oooh zhe-devill... wat een poepies
Ze doen het erg goed aan de foto's te zien.
En vanaf nu worden ze met de dag leuker en liever en schattiger en hartbrekend en....
Ik wil ook weer eens een nestje
Zo herkenbaarquote:Op zondag 30 april 2006 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pff ik kan er wel in bijten soms
echt zo van happpppppppp
![]()
hahaha ze zijn echt cute! sommigen kunnen zeurennnnnn niet te filmen!
meeiiiiiiiuwwwwwwwww meeiiiiiiiiiiiiuwwwwwwww![]()
ze springen soms bijna de doos uit!
willen ze er ff uit enzo ff geknuft worden...yum no problem!
cute idem!
Ohhh, laat je het even weten hier???quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef Sannie310 het volgende:
Wat een droppies!!!!!!
Ik verwacht volgende week een nestje van m,n poes Minoes, ik denk dat daar ook wel rode tussen zitten![]()
Maar owww spannend vind ik dit hihi
Als je daar niet tegen kunt moet je geen katten nemen....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:23 schreef Esc het volgende:
ja heel liev.. totdat ze je nieuwe bank kapot krabben
doen ze nooit hier?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:23 schreef Esc het volgende:
ja heel liev.. totdat ze je nieuwe bank kapot krabben
Wanneer kan er dan een rooie bij zitten?quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef Sannie310 het volgende:
Wat een droppies!!!!!!
Ik verwacht volgende week een nestje van m,n poes Minoes, ik denk dat daar ook wel rode tussen zitten![]()
Maar owww spannend vind ik dit hihi
hm bij mijn poes waren het meerdere katers, dat kan dus, maar die rooien zijn van een rode vader,quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wanneer kan er dan een rooie bij zitten?
Moet dan 1 van de ouderpoezen ook rood zijn?
Ik vind rode katjes het allerliefst!
Ik heb zelf een cyphers katertje, met wat voor poes moet die 'maten' om een rooie te krijgen?
ja, tis dat ik er al 3 heb. De jongste, Elmo, wordt over 3 dagen 1 jaar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
Wat lief allemaal... hebben hebben hebben
Ik heb er zelf ook 3 de jongste, Shaggy (Shaquille) wordt volgende maand 3.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:32 schreef Urnie het volgende:
[..]
ja, tis dat ik er al 3 heb. De jongste, Elmo, wordt over 3 dagen 1 jaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |