En van die knaagtanden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef ElisaB het volgende:
Ze heeft wel vrij grote oren. Niet dat ze echt luistert of zo
Met kleine oren luisteren ze ook niet. Als dat een troost isquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef ElisaB het volgende:
Ze heeft wel vrij grote oren. Niet dat ze echt luistert of zo
Ja dat is mijn zwart-witte konijn dat je daar met ritssluiting op je schoot hebt liggen!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel net een konijn, of niet soms
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat is mijn zwart-witte konijn dat je daar met ritssluiting op je schoot hebt liggen!!
* Buiten in de ren gaat kijken *
Rabbit-snatchers vermoedt![]()
Ze ligt haar pootje te wassen, maar om in balans te blijven, zwiepte ze het andere pootje steeds voor de lens langs. Dus die hou ik ff tegenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:15 schreef Nilasha het volgende:
Lijkt net of ze je met d'r vrije pootje wil meppen op die tweede foto!Fijn dat zij zich iig weer helemaal happy voelt en dat de hechtingen eruit zijn.
Nu jullie nog weer happy, maar dat komt ook wel weer straks.![]()
Ik denk dat het sneetje horizontaal te klein zou zijn of zo. Ik lul maar wat; heb eigenlijk geen idee. Mij verbaasde het in elk geval niet. Ik heb alleen nog maar vertikaal opgesneden buikjes gezien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef Serendips het volgende:
Hey, bij katten doen ze een verticale incisie! Dat valt me nu pas op!
Als je snel kijkt kan het ook een koe met een enorme uier zijnquote:
sjeeh ik schrik van dit hele verhaal,quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat er zojuist gebeurde
[afbeelding]
Topoverleg in het raamkozijn.
Ik moet zo eens even bedenken wat ik nu eens zal gaan doen. How bizar.
Thnxquote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
sjeeh ik schrik van dit hele verhaal,![]()
Shit, ik wens jullie veel sterkte met het gemis van de kleine kittens,
Bah wat oneerlijk he zoiets!
shit ik vind het zo zielig voor de kittens van jullie, bah
ik heb even geen woorden voor dit soort dingen sorry
Valt me vaker op dat ze dingen opvangen. Sferen, stemmingen. Als ik vroeger ooit wel eens onherstelbaar verdrietig was, kwam mijn kater ook altijd naast me zitten. Gewoon zitten en verder nix doen. Dat heb ik altijd erg aandoenlijk gevonden.quote:Over dat topoverleg tussen de katten, vorig jaar is er hier een kitten doodgegaan, heel triest allemaal, ik ging het kleintje begraven in de tuin en de moeder en vader gingen mee, ik liet het kitten aan beiden zien en ze likten het jong.
Ik heb het begraven en beiden zaten ze ernaast alsof het een begrafenis was oid, heel apart,
heel sereen zaten beide katten erbij te kijken met iets van weemoed leek het wel![]()
De moederpoes is iets langer blijven zitten daar en de dag erna is ze nog even wezen treuren, toen was het over.
Tevens ook iets geks is dat als een poes zwanger is die katers dit weten oid, want ze komen altijd 3 dagen na de bevalling even polsen voor het raam hier van waar is ze?
Is ze al bevallen?
Ik verbaas me echt over die dieren zo slim!
Ik voel me bijna schuldig met mijn kittensquote:Op woensdag 26 april 2006 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ThnxJa, het is écht klote. Maar het heeft niet zo mogen zijn en het zij zo. Ondertussen vind ik het nog steeds leuk om te lezen dat het met jouw monsters (ik vind ze zo groo-oot
) gewoon goed gaat. Zo hoort het ook te gaan en gaat het ook in de meeste gevallen.
[..]
Valt me vaker op dat ze dingen opvangen. Sferen, stemmingen. Als ik vroeger ooit wel eens onherstelbaar verdrietig was, kwam mijn kater ook altijd naast me zitten. Gewoon zitten en verder nix doen. Dat heb ik altijd erg aandoenlijk gevonden.
Ik denk maar zo: ze kunnen niet zo genuanceerd praten als wij, dus hebben ze hun zesde zintuig ook veel meer nodig dan wij. Dus zijn ze er zuinig op geweest in de evolutie
(of heeft de Here het ze geschonken; vind ik ook goed. Wil echt geen gelovige voor de schenen schoppen, dus is dit een meerkeuze-post)
Niet doen; niet nodig! Echt niet. Ik ben blij voor jou dat het bij jullie wel goed gaat, dus moet jij dat ook gewoon zijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik voel me bijna schuldig met mijn kittens![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet doen; niet nodig! Echt niet. Ik ben blij voor jou dat het bij jullie wel goed gaat, dus moet jij dat ook gewoon zijn!
Doen hoor
Goezzooquote:
]Ik vind het echt heel erg,quote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goezzoo
Ik snap je wel hoor; ik zou het ook hebben als ik jou was. Maar doe toch maar niet; niet nodig!
Je had ons moeten zienquote:Op woensdag 26 april 2006 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet nog het eerste nest had ook een dood kitten, sjonge jonge ik janken, op de overloop midden in de nacht
DA belde gisteren en kon met haar medische verstand van zaken niets beters bedenken dan een virus. Was het aanleg geweest (dat de darmen gewoon niet klopten), dan hadden ze het niet eerst een week wél goed gedaan. Was het een bacterie geweest, dan had de antibiotica (in combi met de ontstekingsremmer) iets hebben moeten doen. En verder is er niets vreemds voorgevallen. Dus blijft de beste gok van de DA een virus dat nét te vroeg naar binnen is geschoten (geen antistoffen van Pluim via de moedermeld, en te kort de tijd gehad om zelf weerstand op te bouwen).quote:Weet je trouwens ook waardoor ze ziek zijn geworden? Ik heb dit nog niet ergens kunnen lezen
want ik ben heel snel door de topics heengevlogen nml
Moedermelk is gewoon heel belangrijk dat blijkt wel weer, de antistoffen daarin zijn noodzakelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had ons moeten zien
Het is zo frustrerend; je bent zo machteloos en het is zo f*cking sneu om te zien gebeuren. En daar bovenop de vermoeidheid maakt een mens ook niet stabieler. Ik was weinig meer waard. Maar we moesten de eerste twee keer wel dóór. Dus dat is ook een beetje een emotionele spagaat. Heel vreemd allemaal.
[..]
DA belde gisteren en kon met haar medische verstand van zaken niets beters bedenken dan een virus. Was het aanleg geweest (dat de darmen gewoon niet klopten), dan hadden ze het niet eerst een week wél goed gedaan. Was het een bacterie geweest, dan had de antibiotica (in combi met de ontstekingsremmer) iets hebben moeten doen. En verder is er niets vreemds voorgevallen. Dus blijft de beste gok van de DA een virus dat nét te vroeg naar binnen is geschoten (geen antistoffen van Pluim via de moedermeld, en te kort de tijd gehad om zelf weerstand op te bouwen).
Zeker weten zullen we het nooit, maar dit is dus de beste gok van de DA die ze alle 8 t/m 12 dagen heeft gevolgd.
Ja, zelfs ondanks onze inspanning hebben ze het zonder toch niet gered. Dus het is wel duidelijk dat mamma Poes er écht nog iets aan heeft bij te dragen in het begin. Maar we hebben het met veel liefde geprobeerd en hebben van geen moment spijt.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Moedermelk is gewoon heel belangrijk dat blijkt wel weer, de antistoffen daarin zijn noodzakelijk
En ik kan me voorstellen dat je naast je vermoeidheid dit er echt even niet meer en ook nog eens bij kon hebben
Jammer he...gewoon shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |