ik noem het: Human Naturequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik vind dit erg zwakke argumenten voor het goed praten van asociaal en eigenlijk zelfs crimineel gedrag
Je gaat ons toch niet betichten van jaloersheid, omdat wij vandaag niet maar 40 euro's gevonden hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef EsDe het volgende:
[..]
lekker makkelijk afreageren op mij hé![]()
ik weet gewoon, dat wanneer puntje bij paaltje komt en jullie zélf in zo'n situatie terechtkomen, jullie gegarandeert het geld meenemen. Als je dat ontkent, lieg je gewoon. Okay, er zijn van die extreem eerlijke mensen... 1 op de 15 misschien... maar geloof me, meer dan 90% van de jankerts die mij nou afkraken hadden precies hetzelfde gedaan... maar neuh, omdat jullie niet zo'n klein gelukje hebben, is het stout, niet eerlijk, asociaal etc... uh huh![]()
![]()
Gast, je doet maar wat je niet laten kan. Ik ga mij niet druk maken op jouw acties, heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef EsDe het volgende:
[..]
ik weet gewoon, dat wanneer puntje bij paaltje komt en jullie zélf in zo'n situatie terechtkomen, jullie gegarandeert het geld meenemen. Als je dat ontkent, lieg je gewoon. Okay, er zijn van die extreem eerlijke mensen... 1 op de 15 misschien... maar geloof me, meer dan 90% van de jankerts die mij nou afkraken hadden precies hetzelfde gedaan... maar neuh, omdat jullie niet zo'n klein gelukje hebben, is het stout, niet eerlijk, asociaal etc... uh huh![]()
![]()
Ja...volgende week is TS bij Opsporing Verzocht te zien, na het interview met Joran vd Slootquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef gelly het volgende:
Justitie bedankt je ook hartelijk voor het poseren voor de camera !
dat maak je er zelf van, ik heb nooit 'jaloers' getypt hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet betichten van jaloersheid, omdat wij vandaag niet maar 40 euro's gevonden hebben? Mên
En nu zijn we opeens jaloers op jouw kleine gelukje? Ach, geluk bestaat bij mij uit hele andere dingen dan een laffe 40 E die ik niet eens zelf verdient heb.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef EsDe het volgende:
[..]
![]()
Het gaat mij hier gewoon om het principequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef Roi het volgende:
Ach komop hey, het zijn geen honderden euro's ofzo.
Wat vind je nou eigenlijk van jezelf? Kan je nog enig respect voor jezelf opbrengen en valt het moeilijk te begrijpen dat eerlijke mensen dat niet meer kunnen?quote:
Nee hoor; ik ken wel degelijk het verschil tussen mijn en dijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef rutger05 het volgende:
Fijne instelling heb jij. Als winkelpersoneel even niet oplet dan heb jij zeker ook geen moeite om even iets te stelen. Gelukkig heeft niet iedereen zo' n verrotte gedachtegang als jij en zijn er ook nog genoeg eerlijke mensen.
't is niet gejat, 't is gevonden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het gaat mij hier gewoon om het principe
Of je nou 10 euro of 100 euro heb gejat, dat maakt me niets uit.
en wat doe je met gevonden voorwerpen? Juist aangeven bij de politie. Komt niemand opdagen, dan is het pas voor jou.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is niet gejat, 't is gevonden.
2e al... heb ik het woord jaloers ergens gebruikt? nee toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:07 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En nu zijn we opeens jaloers op jouw kleine gelukje? Ach, geluk bestaat bij mij uit hele andere dingen dan een laffe 40 E die ik niet eens zelf verdient heb.
Waarom vind je het trouwens zo moeilijk om te accepteren dat andere mensen niet zo asociaal zijn als jij? Voel je je nu toch schuldig?
Noem het zoals jij het wil, maar feit is wel dat de meeste mensen verstandig genoeg zijn om zich niet door die "human nature" van jou te laten leiden. Bij jou ontbreekt dat verstandelijk vermogen schijnbaar.quote:
Je eerste zin is behoorlijk in tegenspraak met de overige zinnen. Conclusie is dat je duidelijk het verschil tussen mijn en dijn niet kent en niet eerlijk bent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; ik ken wel degelijk het verschil tussen mijn en dijn.
Maar als iemand iets verloren is (en ja; daar valt, met je stomme harses, geld in aan automaat laten zitten ook onder) dan is 't vette pech voor de kabouters en 1-0 voor de grote mensen.
Moet je maar beter op je zooi letten.
Vriendelijke medemensch: "Oh meneer, u laat uw portemonee op de grond vallen"quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; ik ken wel degelijk het verschil tussen mijn en dijn.
Maar als iemand iets verloren is (en ja; daar valt, met je stomme harses, geld in aan automaat laten zitten ook onder) dan is 't vette pech voor de kabouters en 1-0 voor de grote mensen.
Moet je maar beter op je zooi letten.
Nee hoor; die steek ik in mijn zak.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:10 schreef PsyCha het volgende:
en wat doe je met gevonden voorwerpen? Juist aangeven bij de politie. Komt niemand opdagen, dan is het pas voor jou.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef EsDe het volgende:
[..]
2e al... heb ik het woord jaloers ergens gebruikt? nee toch?![]()
en Aurelium, als jij op je werk even 1 minuut aan het fokken bent, krijg je ook gewoon doorbetaald... je krijgt dus geld voor het doen van helemaal niks ..... ben jij zeker zo'n persoon die keurig 5 euro per maand terugboekt naar je baas, omdat je niet de volle 40 uur hebt gewerkt, maar slechts 39.3?dat volle loon heb je immers niet eerlijk verdient hé
![]()
en schuldig voelen? Oooh ja hoor, zeer zekers... ik voel me zó schuldig dat ik 40 euro gewoon heb meegenomen omdat iemand gewoon te dom is het zelf te doen, nou... ik kan niet meer slapen vannacht![]()
![]()
Nee, het woord jaloers heb je niet gebruikt neequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef EsDe het volgende:
[..]
maar neuh, omdat jullie niet zo'n klein gelukje hebben, is het stout, niet eerlijk, asociaal etc... uh huh![]()
![]()
Eigen verantwoordelijkheid en eerlijkheid schijnen voor jou nogal een smerig concept te zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; die steek ik in mijn zak.
En als ik zelf 's ooit iets verlies zal ik er ook niet om rouwen als de vinder 't zelf houdt. Had ik maar zuiniger met m'n spullen om moeten gaan.
Eigen verantwoordelijkheid noemt men dat. Maar dat schijnt, heden ten dage, voor de gemiddelde Nederlander nogal een smerig concept te zijn.
Da's jouw conclusie. En dat zegt meer over jouw vermogen tot begrijpend lezen dan over mijn vermeende (on)eerlijkheid.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef rutger05 het volgende:
Je eerste zin is behoorlijk in tegenspraak met de overige zinnen. Conclusie is dat je duidelijk het verschil tussen mijn en dijn niet kent en niet eerlijk bent.
je zit veilig tot de eigenaar erachter komt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; die steek ik in mijn zak.
En als ik zelf 's ooit iets verlies zal ik er ook niet om rouwen als de vinder 't zelf houdt. Had ik maar zuiniger met m'n spullen om moeten gaan.
Eigen verantwoordelijkheid noemt men dat. Maar dat schijnt, heden ten dage, voor de gemiddelde Nederlander nogal een smerig concept te zijn.
Als je nog geen minuutje zou hebben gewacht was het weer door de automaat naar binnen worden getrokken en op de rekening van diegene worden gestort.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is niet gejat, 't is gevonden.
Nee hoor; dan zeg ik 'Dankjewel; da's een mooie meevaller bij zo'n stommiteit van mijn kant'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Vriendelijke medemensch: "Oh meneer, u laat uw portemonee op de grond vallen"
Treinhomo: "Ah joh, hou maar, ik ben immers zoooo dom dat ik mn portemonee niet eens in mijn eigen zak kan stoppen... tsja, dan ben ik dat onding eigenlijk niet eens waard! Doe er iets leuks mee
Kom op man. Lees je eigen reacties even terug. Het is duidelijk te lezen dat jij oneerlijk en niet te vertrouwen bent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's jouw conclusie. En dat zegt meer over jouw vermogen tot begrijpend lezen dan over mijn vermeende (on)eerlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |