abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 23 april 2006 @ 14:57:29 #251
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37213705
een portemennee zou ik zonder aarzelen terugbezorgen, of er nu wel of geen id bewijs inzit, die gaat naar de rechtmatige eigenaar

maar zoals ik al eerder zei, ik geloof de helft van de posters die zeggen dat ze 40 euro zouden laten zitten/terug zouden brengen absoluut niet.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 23 april 2006 @ 15:06:01 #252
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37214006
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Triest van de TS, beetje geld jatten ik hoop dat je de gevangenis ingaat !!!!!!!!!! , NU HEEFT BOOMaars geen eten voor zijn kinderen !!!!!!!
wie fokt er dan ook 5 kinderen
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_37214062
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:32 schreef EricG het volgende:

[..]

Alsof een meisje dat maanden heeft zitten sparen vergeet het geld eruit te halen
Dat is meer iets voor een of andere rijke stinkerd die er toch genoeg van heeft.
Als hij er toch meer dan genoeg van heeft, dan staat hij echt niet 40 euro te pinnen...
En dan nog, alsof het wat uitmaakt of iemand genoeg geld heeft of niet.... Geld stelen van een ander...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_37214731
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Dus als jij jouw fiets even twee minuten zonder slot laat staat geeft dit ook het recht aan een ander om deze zomaar mee te nemen. Als ze een fiets zomaar buiten laten staan, zonder slot, dan hebben ze die fiets waarschijnlijk niet nodig
Ja zeker een heel goede vergelijking, een fiets voor je deur ofzo vergelijken met geld laten zitten in de bankautomaat...

Komop man, je weet toch wel hoeveel geld je wil afhalen en als je dan nog 40¤ wil zitten heb je het gewoonweg niet nodig.
pi_37214850
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:30 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Ja zeker een heel goede vergelijking, een fiets voor je deur ofzo vergelijken met geld laten zitten in de bankautomaat...

Komop man, je weet toch wel hoeveel geld je wil afhalen en als je dan nog 40¤ wil zitten heb je het gewoonweg niet nodig.
Nee, je gaat 40 euro pinnen, speciaal voor de gelukkige vinder na je. Uiteraard niet om het uit te geven...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 23 april 2006 @ 17:30:01 #256
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37218678
Hey TS gespot :

pi_37219156
je leeft maar 1x en je moet alles eruit halen wat eruit te hale is
ts heeft goed gehandeld zolang het geen geplande zaak is wat duidelijk niet het geval is.
je bent gewoon dom als je dat geld erin laat liggen niet anders om!

denk dat je 1% kans hebt om je geld terug te krijgen als je dit trucje in Amsterdam gaat proberen
  zondag 23 april 2006 @ 17:47:11 #258
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_37219157
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef deridder het volgende:
Hey TS gespot :

[afbeelding]
ha-ha
  zondag 23 april 2006 @ 17:55:36 #259
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37219417
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef oelewappers het volgende:
je leeft maar 1x en je moet alles eruit halen wat eruit te hale is
ts heeft goed gehandeld zolang het geen geplande zaak is wat duidelijk niet het geval is.
je bent gewoon dom als je dat geld erin laat liggen niet anders om!

denk dat je 1% kans hebt om je geld terug te krijgen als je dit trucje in Amsterdam gaat proberen
dank u

Mensen, vergeet ook niet om even te stemmen.... op pagina 5 staat de poll
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  zondag 23 april 2006 @ 18:11:37 #260
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37219902
Ik vind elke week wel een portomonee of een mobiel, ik probeer dan de eigenaar te bereiken en als dat niet lukt dan geef ik het af op m'n werk.
Ik betaal netjes wat ik wil kopen en ik jat niks van anderen.
Het is heel simpel, je moet anderen behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden.
Het is dan ook zeer a-sociaal om geld te pakken waarvan je de eigenaar nog kunt bereiken en als je dat doet dan ben je dus een crimineel.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_37220648
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo denk ik er eigenlijk ook over

Ik voel me veel lekkerder als ik iemand zijn/haar 40 euro terug kan geven dan dat ik van die 40 extra euro's in mijn portemonnaie zou genieten.
Ja misschien wel maar eigenlijk kun je in de wereld bijna niemand vertrouwen alleen je naaste vrienden familie partner en dan kun je er soms nog achter komen dat ze je bedonderd hebben. Maar als ze me in de winkel geld teveel geven zal ik niet zeggen je geeft me teveel ik zal het in de meeste gevallen nog niet eens door hebben. Ook als ze mij te weinig terug geven. Ik let eigenlijk bijna nooit op hoeveel ik terug krijg. Ik ben wel eens terug gekomen thuis en dat ik dacht shitttt ik heb te weinig terug gekregen dat klopt helemaal niet of yes ze hebben te veel terug gegeven. Dus ja en idd een pinautomaat zou het weer inslikken het geld. In de tijd dat ik het zou pakken om erover na te denken heeft dat ding het denk ik alweer ingeslikt
pi_37221390
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:11 schreef Astrix het volgende:
Ik vind elke week wel een portomonee of een mobiel, ik probeer dan de eigenaar te bereiken en als dat niet lukt dan geef ik het af op m'n werk.
Ik betaal netjes wat ik wil kopen en ik jat niks van anderen.
Het is heel simpel, je moet anderen behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden.
Het is dan ook zeer a-sociaal om geld te pakken waarvan je de eigenaar nog kunt bereiken en als je dat doet dan ben je dus een crimineel.
Leef je op straat dat je elke week of weekend wat vind
pi_37221644
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Haha idd ik heb hooguit 1 euro of 1 gulden ooit gevonden haha dat geluk heb ik niet.
  zondag 23 april 2006 @ 19:11:15 #264
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37221825
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Ik rij in een bus.
pi_37222495
Ik heb een keer een portemonnee gevonden met 5 euro, een hoop papier en een pinpas erin.
Ik heb een aantal nummers gebeld die ik op de papieren vond en zo het adres achterhaald van de eigenaar. Heb vervolgenszijn pinpas teruggestuurd en de 5 euro gehouden. Onkosten voor envelop beltegoed en uurloon moet je maar denken

Niemand is tenslotte roomser dan de paus. Maar om nou een aanzienlijk bedrag achterover te drukken gaat me wel erg ver.

Doet me trouwens denken aan de keer dat mijn portemonnee gejat was en een onverlaat alle pasjes had weggegooid. Paar dagen later kreeg ik via de post mijn eigendommen terug door een voorbijganger die e.e.a. had gevonden. Er zijn dus nog goeie mensen
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  Moderator zondag 23 april 2006 @ 20:08:15 #266
138438 crew  Pizzakoppo
pi_37223793
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:37 schreef Falco het volgende:
Wat een vuile actie.
Als je even gewacht had, had het pinautomaat die 40 euro ingeslikt en het weer bijgeschreven bij degene die net voor je gepind had.
Dan doe jij dat toch lekker?
pi_37224139
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Omdat andere mensen oneerlijk zijn geweest tegenover jou, geeft dat volgens jou, jou het recht om ook oneerlijk te zijn?
Ja.

Paar jaartjes terug was ik op dit gebied ook altijd de lieve, onschuldige koorknaap die nog niet de meest gevulde beurs of mooiste fiets zou jatten als ie recht voor m'n neus lag. Die gedachte is me wel vergaan nadat ik zelf een aantal keren bestolen ben, notabene van dure, mooie fietsen die ook netjes (dubbel) waren afgesloten. Als mensen schijt aan mijn eigendommen hebben, dan heb ik dat ook aan hun eigendommen, simpel.
  zondag 23 april 2006 @ 20:35:09 #268
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37224878
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:30 schreef Scalle-- het volgende:

[..]
Ik heb geld te veel dus weet je wat? Ik ga gewoon op willekeurige plekken pinnen en laat dan gewoon het geld er in zitten voor de gelukkige voorbijganger

Of ik pin wat, maar bedenk me op het laatst dat ik eigenlijk al te veel geld in mijn beurs heb zitten, dus laat ik het geld lekker uit de automaat steken voor de volgende

Wat een ongelovelijk domme uitspraak zeg, niet te geloven Dan vind ik dat EsDe en Treinhomo toch met betere argumenten komen... jij ben gewoon kansloos
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_37225099
jij bent zo kansloosch dat je niet eens snapt dat het sarcaties is.
  zondag 23 april 2006 @ 20:57:44 #270
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37225663
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ja.

Paar jaartjes terug was ik op dit gebied ook altijd de lieve, onschuldige koorknaap die nog niet de meest gevulde beurs of mooiste fiets zou jatten als ie recht voor m'n neus lag. Die gedachte is me wel vergaan nadat ik zelf een aantal keren bestolen ben, notabene van dure, mooie fietsen die ook netjes (dubbel) waren afgesloten. Als mensen schijt aan mijn eigendommen hebben, dan heb ik dat ook aan hun eigendommen, simpel.
Besteel jij dan de mensen die dat bij jou deden of doe jij dat nu bij iedereen?
pi_37225869
wat denk jezelf...
er zijn gewoon weinig mensen te vertrouwen.
  zondag 23 april 2006 @ 21:03:49 #272
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_37225879
quote:

[..]

Ja.

Wat een verheven moraal heb je. Ik kijk er tegenop.
Zyggie.
  zondag 23 april 2006 @ 21:45:20 #273
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37227602
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef oelewappers het volgende:
jij bent zo kansloosch dat je niet eens snapt dat het sarcaties is.
Que
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_37228288
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef Overlast het volgende:
Ik heb een keer een portemonnee gevonden met 5 euro, een hoop papier en een pinpas erin.
Ik heb een aantal nummers gebeld die ik op de papieren vond en zo het adres achterhaald van de eigenaar. Heb vervolgenszijn pinpas teruggestuurd en de 5 euro gehouden. Onkosten voor envelop beltegoed en uurloon moet je maar denken
Goede oplossing. Je mag immers van mijnheer TPG geen geld over de post sturen. Je hebt dus niets verkeerd gedaan.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_37228382
quote:

[..]

Ja.

En daar gaat onze maatschappij.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')