quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:37 schreef Falco het volgende:
Wat een vuile actie.
Als je even gewacht had, had het pinautomaat die 40 euro ingeslikt en het weer bijgeschreven bij degene die net voor je gepind had.
Justitie gaat ook al haar manschappen inzetten om deze zware crimineel op te sporen en te berechtenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef gelly het volgende:
Justitie bedankt je ook hartelijk voor het poseren voor de camera !
Moet die sufkut maar opletten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:37 schreef Falco het volgende:
Wat een vuile actie.
Als je even gewacht had, had het pinautomaat die 40 euro ingeslikt en het weer bijgeschreven bij degene die net voor je gepind had.
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef gelly het volgende:
kom op, als ik het niet deed had iemand anders het wel gedaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Als je het geld niet had gepakt was het weer door de automaat naar binnen getrokken en zou het weer op de rekening van diegene worden gestopt... Oke, het is echt ontzettend dom van je om je geld bij de PIN automaat te vergeten, maar dit heeft wel een beetje weg van stelen
Ach, je geeft het geld vast wat minder vrolijk uit wetende dat je op het kiekje staat. Het blijft diefstal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
Justitie gaat ook al haar manschappen inzetten om deze zware crimineel op te sporen en te berechten
Nee, dit heeft een beetje weg van geld op straat vinden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Als je het geld niet had gepakt was het weer door de automaat naar binnen getrokken en zou het weer op de rekening van diegene worden gestort... Oke, het is echt ontzettend dom van je om je geld bij de PIN automaat te vergeten, maar dit heeft wel een beetje weg van stelen
Justitie gaat helemaal niets doen. Degene van wie het geld is moet zich eerst realiseren dat hij het geld verloren is en daar aangifte van doen. Hij zal waarschijnlijk denken dat hij het is kwijt geraakt ofzo. Of hij dan ook aangifte gaat doen is een andere vraag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Entonie het volgende:
[..]
Justitie gaat ook al haar manschappen inzetten om deze zware crimineel op te sporen en te berechten
A. Denk je dat iemand aangifte gaat doen wegens het zélf veroorzaken van een verlies van 40 euro?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef gelly het volgende:
Newsflash: gestolen goed gedijt als de neten...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef gelly het volgende:
Ach, je geeft het geld vast wat minder vrolijk uit wetende dat je op het kiekje staat. Het blijft diefstal.
Je hebt een overeenkomstquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef EsDe het volgende:
C. Het is niet eens echt strafbaar... niet nietig, wel vernietigbaar volgens de wet. ik bedoel, wie zegt dat mijn plan niet is om morgen naar de bank te gaan om het netjes terug te geven?![]()
![]()
Dan nog wordt het heel moeilijk om de eigenaar van het geld te vinden. Bankpersoneel houd zich niet bezig met de pinautomaat registratie. Dat gaat met een melding naar een centraal punt en daar gaan zij het onderzoeken. Dat kan nog wel eens een tijdje gaan duren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
![]()
Je had ook even, als je het geld er toch al had uitgepakt, de tijd kunnen noteren en daarmee naar de bank gaan....
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Justitie gaat helemaal niets doen. Degene van wie het geld is moet zich eerst realiseren dat hij het geld verloren is en daar aangifte van doen. Hij zal waarschijnlijk denken dat hij het is kwijt geraakt ofzo. Of hij dan ook aangifte gaat doen is een andere vraag.
Of hij moet na een momentje hebben gedacht: KUT! Helemaal vergeten m'n geld uit de automaat te pakken![]()
Dit is heel iets anders dan geld op straat vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dit heeft een beetje weg van geld op straat vinden.
Als mensen zó onzorgvuldig met hun eigendommen omgaan hechten ze er blijbaak niet zoveel waarde aan.
wat ik bedoel is: Ik heb niks direct fout gedaan volgens de wet. ik ben pas de fout ingegaan (eventueel) v.a. het moment dat ik specifiek wordt aangeklaagd voor het meenemen van geld wat uit de muur stak, én als ook nog aangetoond kan worden dat ík op dát moment na díe klant het daadwerkelijk pakte.quote:
Fijne instelling heb jij. Als winkelpersoneel even niet oplet dan heb jij zeker ook geen moeite om even iets te stelen. Gelukkig heeft niet iedereen zo' n verrotte gedachtegang als jij en zijn er ook nog genoeg eerlijke mensen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dit heeft een beetje weg van geld op straat vinden.
Als mensen zó onzorgvuldig met hun eigendommen omgaan hechten ze er blijbaar niet zoveel waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |