abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2449290
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:29 schreef audrey het volgende:

[..]

ik ben het dus niet met je eens. Etcetera...

Ik ben het wel met jou eens dat er in het hoofd van Diane iets mis is. Ik vind alleen kinderdingen leuk vinden daarbij niet echt terzake doen. En ik denk dat er in het hoofd van Kelly ook het een en ander ernstig mis is. Kelly is bovendien veel te veel met zichzelf en met haar vrouwzijn bezig om ooit een waardevolle arbeidskracht te worden. Voorlopig weet ze nog niet wat e-mail is en ze vindt het bepaald niet interessant om dat soort dingen uit te gaan zoeken, want ze gaan niet over haar. Afgezien daarvan is ze gewoon ontzettend dom. Je fouten willen toegeven is natuurlijk een goede eigenschap, maar ik heb het haar bijvoorbeeld tegen Gert-Jan nog niet zien doen. Terwijl ze er toch wel duidelijk naast zat.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
pi_2449306
Ik begrijp niet dat in deze discussie, Kelly en Diane altijd tegenover elkaar worden gezet .

Als er een karaktertrek van Diane wordt besproken die een beetje vreemd is...lijkt het wel of als enig geldige argument daat een karaktertrek van Kelly tegenover moet komen te staan...onder het mom van:ja díe ie lekker bezig!

Als je Diane bekijkt, los van Andries , los van Kelly , gewoon dus naar Diane kijkt, dan zie je
een meisje wat onvoorspelbaar emotioneel kan reageren,
Een meisje van 31 dat dronken sex heeft met Frank en het de volgende dag niet meer weet.
Een meisje van 31 met een troostdoekje en haar duim in haar mond,
Een meisje van 31 wat een heel laagzelfbeeld heeft,
Een meisje van 31 die wil koekhappen en kleuren,
Een meisje van 31 met een troostdoekje en haar duim in haar mond,
Een meisje van 31 dat Pluk vd Petteflet besteld
Een meisje van 31 dat stampvoetend en krijsend reageert op een geintje.

ja toch?

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2001 @ 11:45:57 #253
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2449335
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:32 schreef Lottje het volgende:
Oké dat duimen is een idiote tic die ze af moet leren. Het koekhappen-incident heb ik gemist. Het boek telt dus niet mee en volgens mij stond iedereen te dansen op Pippi Langkous en Kabouter Plop (of hoe heet die gast). En Danielle is degene die urenlang kan praten of ze al bijna vijf is. Dus?
Dus?
Van een verblijf in het BB-huis wordt je simpel. Zeker als je toch al niet al te sterk in je schoenen stond.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 11 december 2001 @ 11:46:21 #254
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2449337
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:43 schreef fashionably_late het volgende:ja toch?
JA!
pi_2449339
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:41 schreef Lottje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met jou eens dat er in het hoofd van Diane iets mis is. Ik vind alleen kinderdingen leuk vinden daarbij niet echt terzake doen. En ik denk dat er in het hoofd van Kelly ook het een en ander ernstig mis is. Kelly is bovendien veel te veel met zichzelf en met haar vrouwzijn bezig om ooit een waardevolle arbeidskracht te worden. Voorlopig weet ze nog niet wat e-mail is en ze vindt het bepaald niet interessant om dat soort dingen uit te gaan zoeken, want ze gaan niet over haar. Afgezien daarvan is ze gewoon ontzettend dom. Je fouten willen toegeven is natuurlijk een goede eigenschap, maar ik heb het haar bijvoorbeeld tegen Gert-Jan nog niet zien doen. Terwijl ze er toch wel duidelijk naast zat.

Beetje vals om het daarop te gooien. Toen ik 21 was stond ik ook liever in de disco en was ik aan het reizen en dansen en had ik ook nog nooit gee-maild, hoor! En ik heb toch echt wel een carriere inmiddels, dus dat zegt niets. En volgens mij gaf ze bij haar nominatie van deze week wel degelijk toe dat ze vond dat ze onredelijk was tegen GJ en heeft ze ook haar excuses aan hem aangeboden, die hij niet wilde accepteren. Ze probeert het dus wel.
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
pi_2449340
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dus?
Van een verblijf in het BB-huis wordt je simpel. Zeker als je toch al niet al te sterk in je schoenen stond.

Oh ja. Dat kan ook.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
pi_2449373
Nou, Rica, heb je het nou voor elkaar? 1 van de vaste en de beste streamverslaggevers is het nu zo zat dat hij geen streamverslagen meer wilt typen! Je wordt bedankt!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2001 @ 11:48:36 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2449374
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar je hebt je zin. Ga ze dan vanaf nu maar lekker zelf schrijven, want ik doe het niet meer.
Kom, kom, kom, niet zo obstinaat. Je zit toch niet stiekum ook nog te stampvoeten daaro, he?

Er zijn genoeg mensen die jouw verslagen wél waarderen, dus, droog je traantjes en schrijven met die hap!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')