"Ooooh Yesss!, gelukt!"
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-12-2001 18:41]
De knuffelcommissie stort als een kaartenhuis in.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-12-2001 18:40]
quote:Het is een zwak moment voor Diane.... maar Andries komt hier ook niet goed van af.
Op zondag 09 december 2001 18:40 schreef itsme het volgende:
en het verhaal word door dries even naar de ander kant doorgegeven.
had hij niet hoeven doen dianes stem reikt ver.
Kan er niets aan doen maar ik heb medelijden met diane.
Die is echt heel erg verliefd.
quote:Die is verliefd hoor!!
Op zondag 09 december 2001 18:40 schreef APK het volgende:
Phew...
Je zal d'r maar zo een in huis hebben....
Vind je haar nog steeds zo leuk, scanman?
quote:Nee, dit is echt een hopeloos geval
Op zondag 09 december 2001 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hier helpt geen valium meer tegen.
Nee duh, iedereen in een straal van 10 kilometer hoorde het geschreeuw.
edit: enigzins
edit2: iets te voorbarig
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 09-12-2001 18:51]
Geweldig Duits.....
En dan dat einde: "Gebroken rijst... klinkt ook heel erg triest!"
quote:Misschien een ideetje voor een nieuw topic?
Op zondag 09 december 2001 18:54 schreef APK het volgende:
Wow!
Kelly spreekt Sweeds!
Dacht het niet, na deze uitzending....
Leuk om te hoe BB nog probeert om Andries de kwaaie pier te laten zijn. Het lukt alleen niet erg.
quote:nou die opmerking vond ik echt om te gillen .
Op zondag 09 december 2001 18:55 schreef scanman01 het volgende:En dan dat einde: "Gebroken rijst... klinkt ook heel erg triest!"
Ik vond trouwens dat Andries ook wel gelijk had. Dit grapje was niet genoeg om deze uitbarsting te verklaren. Hij had iets tactvoller kunnen reageren misschien, maar ik vraag me ook af of dat iets had geholpen. Ik heb Diane veel te veel dingen horen zeggen die niet met dat geintje te maken hadden waar ze ook, en met meer recht boos over was.
quote:Precies maar de meeste hebben liever typjes als Sandy en daan
Op zondag 09 december 2001 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel heerlijk zo'n lekkere emotionele uitbarsting.... Ik heb ademloos zitten kijken!Heerlijk dat iemand het verdomd om zich in te houden omdat er camera's bij staan
quote:
Op zondag 09 december 2001 18:49 schreef REC het volgende:
Ze is weer gekalmeerd.edit: enigzins
edit2: iets te voorbarig
En dan zegt GertJan nog, misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Hoho, GertJan, please, vergelijk niet alle vrouwen met Diaantje.
En hoe kan het nou dat Daniëlle er nu pas achter is gekomen dan Diane haar ook heeft genomineerd? 1 + 1 = toch 2?
Dit had ze toch donderdagavond al moeten weten? Of loopt BB nu erg met de tijd te spelen? Als dat niet zo is dan had ik Daniëlle wel iets hoger ingeschat, mijn fout dus.
quote:Schijnbaar.... Nou, ik kijk 100x liever naar Diane met al haar emoties - hysterisch of niet! Ik hou wel van mensen die uitersten laten zien. Prachtige tv! Zo lang het maar oprecht gebeurt natuurlijk
Op zondag 09 december 2001 19:02 schreef itsme het volgende:
Precies maar de meeste hebben liever typjes als Sandy en daan
quote:Je hebt duidelijk heel veel gemist... of niet begrepen.
Op zondag 09 december 2001 19:03 schreef sjak het volgende:
En hoe kan het nou dat Daniëlle er nu pas achter is gekomen dan Diane haar ook heeft genomineerd? 1 + 1 = toch 2?
Dit had ze toch donderdagavond al moeten weten?
quote:Inderdaad!
Op zondag 09 december 2001 19:04 schreef APK het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een leuke reguliere uitzending trouwens.
quote:Inderdaad, voor het eerst dat ik blij was dat Pascal er uit is gegaan ipv Diane.
Toch wel heerlijk zo'n lekkere emotionele uitbarsting.... Ik heb ademloos zitten kijken!Heerlijk dat iemand het verdomd om zich in te houden omdat er camera's bij staan
Waarom is Diane niet wat duidelijker tegen Andries. Misschien zou het helpen als hij wist dat ze echt verliefd is.
Overigens wel weer heerlijk om te zien allemaal. Laat ze alsjeblieft nog een tijdje blijven.
quote:gemist blijkbaar. Ik ga de streams maar weer eens lezen
Op zondag 09 december 2001 19:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je hebt duidelijk heel veel gemist... of niet begrepen.
Ps. Diane misschien is een carriere als kluizenaar op Bora-bora wat voor jou.
quote:Het was toch echt net Chucky!!
Op zondag 09 december 2001 18:56 schreef Sorrow het volgende:
Schiet mij maar één woord te binnen: "Dwangverpleging".
quote:Kan hem het rotten. Hij houdt van 18-jarige meisjes, met slanke tailles. En wie niet
Op zondag 09 december 2001 19:06 schreef marky het volgende:
Waarom is Diane niet wat duidelijker tegen Andries. Misschien zou het helpen als hij wist dat ze echt verliefd is.
ja hallo zeg hoe dom kan je zijn?(jij niet hoor marky dries!!!!!!!)
Hij is toch zo handig met vrouwen? en dat weet hij niet
En hij heeft zo hard zijn best gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 09-12-2001 19:11]
quote:Danielle is er nu pas achter gekomen dat ze het eigenlijk toch wel erg vervelend vond, dat juist Diane haar heeft genomineerd.
Op zondag 09 december 2001 19:03 schreef sjak het volgende:
Dit had ze toch donderdagavond al moeten weten? Of loopt BB nu erg met de tijd te spelen? Als dat niet zo is dan had ik Daniëlle wel iets hoger ingeschat, mijn fout dus.
quote:Verschrikkelijke tv bedoel je.
Op zondag 09 december 2001 19:04 schreef scanman01 het volgende:[..]
Schijnbaar.... Nou, ik kijk 100x liever naar Diane met al haar emoties - hysterisch of niet! Ik hou wel van mensen die uitersten laten zien. Prachtige tv! Zo lang het maar oprecht gebeurt natuurlijk
quote:Ja maar als ze tegen hem eerst zegt dat ze niet op hem zou vallen, het is haar type niet, ze zou buiten het huis aan hem voorbij lopen. Deze mededelingen heeft ze ook aan hem gedaan. Wat moet hij er dan mee? Hij zal echt wel het idee hebben dat ze verliefd is maar zal het nooit zo aan haar vragen want op het moment dat ze het ontkent zit hij natuurlijk vet voor paal. Zij zal het hem moeten vertellen.
Op zondag 09 december 2001 19:08 schreef itsme het volgende:
ja hallo zeg hoe dom kan je zijn?(jij niet hoordries )
Hij is toch zo handig met vrouwen? en dat weet hij nietEn hij heeft zo hard zijn best gedaan
Ferdi en Hieke in herhaling.
quote:Aha, dus daar moest ze twee dagen over nadenken, nu begrijp ik het helemaal
Op zondag 09 december 2001 19:09 schreef REC het volgende:[..]
Danielle is er nu pas achter gekomen dat ze het eigenlijk toch wel erg vervelend vond, dat juist Diane haar heeft genomineerd.
quote:Ik ging helemaal neer, ze leek wel die kok van de muppets.
Op zondag 09 december 2001 18:54 schreef Cynix ® het volgende:
Kelly probeert de kookkunst machtig te worden: "Die benötigte Menge Wasser aufkochen lassen..."
quote:Dat vind ik echt een grappige opmerking!
Op zondag 09 december 2001 18:55 schreef scanman01 het volgende:En dan dat einde: "Gebroken rijst... klinkt ook heel erg triest!"
quote:Heb inderdaad verschrikkelijk moeten lachen. Ik dacht ook dat ze Zweeds sprak.
Op zondag 09 december 2001 18:58 schreef itsme het volgende:
god wat heb ik gelachen zeg. weer even vanouds om kelly moeten lachen.
Hoe ze dat voorlas. en ze begreep er echt niets van
Beetje positief voor kely maar voor daan ook
Hoe ze ook weg liep toen ze het vuurtje aan had gekregen. Armen omhoog - "Hier loopt de grote overwinnaar van het vuur", echt prachtig.
quote:Een varken is nog slimmer dan dat mens.
Op zondag 09 december 2001 19:13 schreef missy_72 het volgende:
Mijn hemel zeg, ik dacht dat Kelly hysterisch kon zijn, maar wat ik vandaag bij Diane zag slaat toch wel alles.
Wat een ongelooflijk gekrijs en gestamp zeg, helemaal rijp voor de psychiater. Misschien kan ze zich beschikbaar stellen voor de wetenschap en op deze manier nog een centje verdienen????? Jezus, wat een varken!
quote:Het was vannacht al weer raak hoor!
Op zondag 09 december 2001 19:06 schreef marky het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze weer bijelkaar in bed liggen.Waarom is Diane niet wat duidelijker tegen Andries. Misschien zou het helpen als hij wist dat ze echt verliefd is.
Overigens wel weer heerlijk om te zien allemaal. Laat ze alsjeblieft nog een tijdje blijven.
quote:ach liever iemand die echt is en zich niet inhoud dan die nepperds in dat huis.
Op zondag 09 december 2001 19:20 schreef schatje het volgende:[..]
Een varken is nog slimmer dan dat mens.
Jezus, wat een gedrocht zul je bedoelen.
quote:Als het Kelly maar niet is, hè Scanman!
Schijnbaar.... Nou, ik kijk 100x liever naar Diane met al haar emoties - hysterisch of niet! Ik hou wel van mensen die uitersten laten zien.
quote:Kleine implicatie, dat Kelly nooit oprecht is in haar uitbarstingen? Wordt je nou nooit es moe van jezelf?
Prachtige tv! Zo lang het maar oprecht gebeurt natuurlijk
Tjeesus, als er 1 de trol uithangt, dan is het wel Diane, begon van de weeromstuit Andries symphatiek te vinden, gelukkig is het alweer over.
quote:Hoe kom je er bij?
Op zondag 09 december 2001 19:21 schreef Moto het volgende:[..]
Het was vannacht al weer raak hoor!
Ze hebben alweer gezoend.
quote:ik ben niet anti-diane, hoor Scanman, maar jij overduidelijk anti-Kelly..waarom zijn de emoties van Kelly dan minder oprecht, in mijn ogen dus niet..ook Kelly gaat krijsen als ze zich rot voelt..dat ze voordurend in de spiegel kijkt is omdat ze zichzelf oppept, zo van, ik mag er wezen..
Schijnbaar.... Nou, ik kijk 100x liever naar Diane met al haar emoties - hysterisch of niet! Ik hou wel van mensen die uitersten laten zien. Prachtige tv! Zo lang het maar oprecht gebeurt natuurlijk
Diane eist als een klein kind de aandacht, voortdurend, dat doet Kelly ook..
Maar Kel heeft humor en zelfspot, daar heb ik Diane nog nooit op kunnen betrappen..
quote:tjezus gelukkig is dat weer over
Op zondag 09 december 2001 19:23 schreef Dark het volgende:[..]
Als het Kelly maar niet is, hè Scanman!
[..]Kleine implicatie, dat Kelly nooit oprecht is in haar uitbarstingen? Wordt je nou nooit es moe van jezelf?
OOOOOHHHHHHHWWWWWWWW YYEESSSSSSSSSS!!!!!!!! Scanman is verliefd!!!!!!!!!Tjeesus, als er 1 de trol uithangt, dan is het wel Diane, begon van de weeromstuit Andries symphatiek te vinden, gelukkig is het alweer over.
quote:Hear, hear!
Op zondag 09 december 2001 19:25 schreef fokstier het volgende:Diane eist als een klein kind de aandacht, voortdurend, dat doet Kelly ook..
Maar Kel heeft humor en zelfspot, daar heb ik Diane nog nooit op kunnen betrappen..
quote:Ja, ik heb het net gelezen in de streamverslagen, waar jij trouwens de hele dag prominent aanwezig bent.
Op zondag 09 december 2001 19:21 schreef itsme het volgende:
kan je na gaan bunnyma dat heb ik nog gemist ook.
ja het was weer een tijd geelden maar kelly was weer even grappig.
alleen vanavond is ze weer als een razende te keer gegaan (nee niet zoals diane jammer genoeg) je kent dat wel een echte Kelly tirade.
zal ook niet helpen om haar te laten blijven helaas.
Op wie ze boos was? geen idee. zal de 2 ouwe lullen wel weer zijn
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 09-12-2001 19:29]
quote:dank je bunnyma
Op zondag 09 december 2001 19:27 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ja, ik heb het net gelezen in de streamverslagen, waar jij trouwens de hele dag prominent aanwezig bent.
Hoe kwam je aan een code van 12 uur?
Veel tijd vandaag voor eten en andere dingen had je echter niet. Wel erg bedankt.
quote:Wahahaha, eerst proberen de aandacht op Kelly te vestigen en haar belachelijk te maken met 'gebroken rijst' (wat overigens gewoon bestaat, weleens gekookt?) en dan het compleet idiote gedrag van Diane weer recht proberen te brabbelen door dit compleet ik-gerichte wanproduct, dat mijns inziens na de geboorte had moeten worden teruggepropt en overgeneukt, neer te zetten als eerlijk en oprecht.
Ben je weleens op de planeet Aarde geweest, Scanman?
Deze walgelijke vleesgeworden reclame voor het slachthuis, dit stupide, dreinende misbaksel dat nog niet zou worden aangenomen als sirene voor de BB (en niet vanwege gebrek aan indringend geluid, maar gewoon omdat niet iedereen 5x per dag in de schuilkelders moet zitten), dit schamele, egocentrische hondsvod, het centrum van het Diane-universum is werkelijk het predikaat mens onwaardig.
Dit is echt een fout van de evolutie hoor, een zoogdier met een reptielenbrein en het moreel besef van een insect.
Levend villen, parafine in de aderen pompen, opzetten en in het donkerste hoekje van het zoologisch museum verstoppen...
Maar ik heb smakelijk gelachen, dat wel.
Wat een gek wijf dit zeg...
V.
De eerste niet-saaie uitzending in 6 dagen tijd. Chapeau!!
quote:Gelukkig ja, begon me een beetje zorgen te maken!
Op zondag 09 december 2001 19:27 schreef itsme het volgende:tjezus gelukkig is dat weer over
quote:Heb voor beide dames symphatie, voor Kel iets meer als voor Diane, maakt me verder niks uit, als ze allebei maar mogen blijven!
ik vidn beide dames leuk om naar te kijken maar voor Diane heb ik symphatie maar voor kelly erg weinig. Is me te egoistisch terwijl diane erg onzeker is.
ik geniet van diane
quote:Precies!!
Op zondag 09 december 2001 19:25 schreef fokstier het volgende:[..]
Diane eist als een klein kind de aandacht, voortdurend, dat doet Kelly ook..Maar Kel heeft humor en zelfspot, daar heb ik Diane nog nooit op kunnen betrappen..
quote:Het leek mij dat Diane meer kwaad was op de reactie van andries toen zij begon te huilen en hij dat allemaal maar wat overdreven vond dan om het grapje zelf.
Op zondag 09 december 2001 19:28 schreef MMXMMX het volgende:
Hmm Ik heb zaterdag en zondag niet gezien maar wel net de uitzending .
Ik denk dat andries had moeten weten dat deze schoolkinderklas humor Bij de 1 wel werkt en bij de ander niet en dan vooaral bij Diane niet want die heeft bijna geen zelfvertrouwen waardoor ze ook BB niet vertrouwd .
Kijk Ik vind vaak de kleuter hummor van Andries leuk En als hij dit bij Ed had gedaan dan was het ook wel goed gegaan .
Hij is te ver gegaan en moet dat gewoon eerlijk toegeven Hij was zelf de man die tegen daan zij we moetten haar wat ontzien en met zachte handschoentjes aanpakken .
Ik vind dat dit voorval meer over Andries verteld dan over Diane .
Beetje flauw om zijn ruzietjes met haar aan de overkant te vertellen trouwens. hij is opeens erge dikke mik met de overkant.
Gert jan is ook naief hoor
Hij is nu dik met Andries
quote:Precies! Maar je reageerde op iemand die alleen maar kan schelden en mensen op hun uiterlijk aanvalt, dus dan is het eigenlijk een compliment!
Op zondag 09 december 2001 19:23 schreef itsme het volgende:
ach liever iemand die echt is en zich niet inhoud dan die nepperds in dat huis.
die altijd maar lief en aardig blijven.
nee hoor geef mij Diane maar
quote:Kan best wel zo zijn. Maar er zit veel meer achter en dat is wat Diane niet verteld. Daarbij komt dat hij dacht dat ze inmiddels wel sterk genoeg was voor zo'n grapje.
Op zondag 09 december 2001 19:28 schreef MMXMMX het volgende:
Hmm Ik heb zaterdag en zondag niet gezien maar wel net de uitzending .
Ik denk dat andries had moeten weten dat deze schoolkinderklas humor Bij de 1 wel werkt en bij de ander niet en dan vooaral bij Diane niet want die heeft bijna geen zelfvertrouwen waardoor ze ook BB niet vertrouwd .
Kijk Ik vind vaak de kleuter hummor van Andries leuk En als hij dit bij Ed had gedaan dan was het ook wel goed gegaan .
Hij is te ver gegaan en moet dat gewoon eerlijk toegeven Hij was zelf de man die tegen daan zij we moetten haar wat ontzien en met zachte handschoentjes aanpakken .
Ik vind dat dit voorval meer over Andries verteld dan over Diane .
Neemt niet weg dat Diane en Andries gezorgd hebben voor lekker wat sappige soap na een paar dagen van saaiheid.
quote:
Op zondag 09 december 2001 19:25 schreef fokstier het volgende:[..]
ik ben niet anti-diane, hoor Scanman, maar jij overduidelijk anti-Kelly..waarom zijn de emoties van Kelly dan minder oprecht, in mijn ogen dus niet..ook Kelly gaat krijsen als ze zich rot voelt..dat ze voordurend in de spiegel kijkt is omdat ze zichzelf oppept, zo van, ik mag er wezen..
Diane eist als een klein kind de aandacht, voortdurend, dat doet Kelly ook..
Kelly krijst voor niets, ziet dingen die er niet zijn en Diane ziet nu eindelijk in dat ze gebruikt wordt.
quote:Tja.. als ik dat moet gaan uitleggen...
Op zondag 09 december 2001 19:23 schreef Dark het volgende:
Kleine implicatie, dat Kelly nooit oprecht is in haar uitbarstingen?
quote:Mooi gezegd!!
Op zondag 09 december 2001 19:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Wahahaha, eerst proberen de aandacht op Kelly te vestigen en haar belachelijk te maken met 'gebroken rijst' (wat overigens gewoon bestaat, weleens gekookt?) en dan het compleet idiote gedrag van Diane weer recht proberen te brabbelen door dit compleet ik-gerichte wanproduct, dat mijns inziens na de geboorte had moeten worden teruggepropt en overgeneukt, neer te zetten als eerlijk en oprecht.
Ben je weleens op de planeet Aarde geweest, Scanman?
Deze walgelijke vleesgeworden reclame voor het slachthuis, dit stupide, dreinende misbaksel dat nog niet zou worden aangenomen als sirene voor de BB (en niet vanwege gebrek aan indringend geluid, maar gewoon omdat niet iedereen 5x per dag in de schuilkelders moet zitten), dit schamele, egocentrische hondsvod, het centrum van het Diane-universum is werkelijk het predikaat mens onwaardig.
Dit is echt een fout van de evolutie hoor, een zoogdier met een reptielenbrein en het moreel besef van een insect.
Levend villen, parafine in de aderen pompen, opzetten en in het donkerste hoekje van het zoologisch museum verstoppen...
Maar ik heb smakelijk gelachen, dat wel.
Wat een gek wijf dit zeg...
V.
quote:Itsme, wil je met me trouwen???
Op zondag 09 december 2001 19:27 schreef itsme het volgende:
ik vidn beide dames leuk om naar te kijken maar voor Diane heb ik symphatie maar voor kelly erg weinig. Is me te egoistisch terwijl diane erg onzeker is.
ik geniet van diane
quote:Daar gaat het toch helemaal niet om. Ze is verliefd en die liefde wordt niet beantwoord op een manier die zij wil.
Op zondag 09 december 2001 19:32 schreef itsme het volgende:Het leek mij dat Diane meer kwaad was op de reactie van andries toen zij begon te huilen en hij dat allemaal maar wat overdreven vond dan om het grapje zelf.
Hij vond haar hoe noemde hij het ook al weer? ? reageren
dat was ook in de uitzending te horen.
quote:Maar zij mag het wel meteen aan Daniëlle vertellen
Beetje flauw om zijn ruzietjes met haar aan de overkant te vertellen trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 09-12-2001 19:41]
quote:Klopt. Het grapje was slechts de druppel. Maar ze kan en weet het niet goed uit te spreken, ik denk dat ze zelf niet helemaal weet waarom ze er nou zo van slag door was.
Op zondag 09 december 2001 19:33 schreef marky het volgende:[..]
Kan best wel zo zijn. Maar er zit veel meer achter en dat is wat Diane niet verteld.
quote:Waag eens een poging, want ik begrijp oprecht niet hoe je zo invoelend kan zijn naar Diane toe en totaal NIET als het om Kelly gaat.
Op zondag 09 december 2001 19:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja.. als ik dat moet gaan uitleggen...
Ik voel voor beiden wel wat, begrijp dat Kel steeds in de spiegel MOET kijken om voor zichzelf bevestiging te zoeken dat ze nu toch echt een vrouw geworden is en ik snap de onzekerheid en aandachttrekkerij van Diane ook.
Beide vrouwen hebben het niet makkelijk gehad, waar komt bij jou die intense minachting voor Kelly vandaan?
(of-topic, maar ik erger me toch al rot aan dat overmatige gekwoot hiero, maar als er dan zelfs gekwoot wordt zonder ook maar een simpele smailie als reply, ga ik me afvragen of ik nu gek ben)
Scanman, wat jij zegt over Diane, heb je volkomen gelijk in, als ik zeg, dat de "oppervlakkige" kinderlijke emoties van Kel oprecht zijn, is dat mijn mening, dat ik bovendien haar ernaast nog humor vind hebben, is meegenomen, serieus zijn beiden natuurlijk niet te nemen..
quote:Inderdaat Zij begreep meteen dat hij haar liever laat vallen als een baksteen dan dat hij moet togeven - Andries is wel lief maar een beetje dom .
Op zondag 09 december 2001 19:32 schreef itsme het volgende:[..]
Het leek mij dat Diane meer kwaad was op de reactie van andries toen zij begon te huilen en hij dat allemaal maar wat overdreven vond dan om het grapje zelf.
Hij vond haar hoe noemde hij het ook al weer? ? reageren
dat was ook in de uitzending te horen.Beetje flauw om zijn ruzietjes met haar aan de overkant te vertellen trouwens. hij is opeens erge dikke mik met de overkant.
Gert jan is ook naief hoor
Hij is nu dik met Andries
quote:Zie je het verschil niet Marky? Dat Andries het tegen GJ en Leo vertelt... en Diane tegen Danielle??
Op zondag 09 december 2001 19:39 schreef marky het volgende:
Maar zij mag het wel meteen aan Daniëlle vertellen
quote:Hallo!
Op zondag 09 december 2001 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen over die het in het juiste perspectief zien!
Ik denk niet dat fans van Diane na het zien van deze genante vertoning kunnen zeuren over het juiste perspectief!
Zelden zo'n uitzichtloze toestand gezien zeg
'Ik heb geen baan!!!!'
Nou meid, daar zal pas verandering in komen nadat je je een andere identiteit hebt aangemeten (nieuw uiterlijk, spraaklessen en basisschoolopleiding incluis)
V.
quote:Misschien vanwege de manier waarop ze mensen als GJ en Sandy in de rug steekt/misbruikt... hoe ze de rest van het huis behandelt die in discussie met haar zijn? Zok an ik nog wel even doorgaan.
Op zondag 09 december 2001 19:40 schreef Dark het volgende:
Beide vrouwen hebben het niet makkelijk gehad, waar komt bij jou die intense minachting voor Kelly vandaan?
quote:Ik denk niet dat Andries haar heeft laten vallen als een baksteen volgens mij was het meer dat zij Andries in het kruis trapte zeg maar.
Op zondag 09 december 2001 19:40 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Inderdaat Zij begreep meteen dat hij haar liever laat vallen als een baksteen dan dat hij moet togeven - Andries is wel lief maar een beetje dom .
Ik denk dat hij eigenlijk op dat moment helemaal niks meer goed had kunnen doen.
quote:ik kan me altijd verbazen hoe goed jij weet waarom andries dingen doet
Op zondag 09 december 2001 19:39 schreef marky het volgende:[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Ze is verliefd en die liefde wordt niet beantwoord op een manier die zij wil.
[..]Maar zij mag het wel meteen aan Daniëlle vertellen
quote:... en ik voor beiden niets...
Op zondag 09 december 2001 19:40 schreef Dark het volgende:Ik voel voor beiden wel wat
V.
quote:
Op zondag 09 december 2001 19:43 schreef Verbal het volgende:
Hallo!
quote:en daarna heeft ze van Daan gehoord dat hij heeft gezegd dat er maar 1 vrouw voor hem is en dat is niet Diane.
Op zondag 09 december 2001 19:44 schreef marky het volgende:[..]
Ik denk niet dat Andries haar heeft laten vallen als een baksteen volgens mij was het meer dat zij Andries in het kruis trapte zeg maar.
Ik denk dat hij eigenlijk op dat moment helemaal niks meer goed had kunnen doen.
quote:Jawel maar ik denk dat dit een moment was waarop mannen even een moment hebben waarbij ze naar elkaar toetrekken omdat ze dan even vrouwen niet begrijpen.
Op zondag 09 december 2001 19:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zie je het verschil niet Marky? Dat Andries het tegen GJ en Leo vertelt... en Diane tegen Danielle??
quote:Is dat dan minder erg dan Diane doet, b.v. tegenover Daniëlle, of is het minder erg omdat ze erbij huilt?
Op zondag 09 december 2001 19:44 schreef scanman01 het volgende:Misschien vanwege de manier waarop ze mensen als GJ en Sandy in de rug steekt/misbruikt... hoe ze de rest van het huis behandelt die in discussie met haar zijn? Zok an ik nog wel even doorgaan.
quote:Dat was op dat moment.. Ik denk nu dat veel mensen toch wel genoten hebben van de uitzending... met uitzondering van een paar op dit forum natuurlijk
Op zondag 09 december 2001 19:44 schreef femalehunter het volgende:
Ik moest trouwens nog wel even lachen toen Diane zo ongelovelijk tekeer ging. Ik kreeg ff een flashback naar het streamverslag van Scanman gisteren, dat begon met: "Even een minder moment van Diane" of woorden van gelijke strekking.
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 09-12-2001 19:50]
quote:Scanman, ik smeek je... leg het mij uit...
Op zondag 09 december 2001 19:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
ALSJEBLIEFT!!!
Vertel mij wat ik mis bij deze ongepolijste briljant...
V.
quote:wauw je vergeet dat ik het niet met je eens ben over Andries
Op zondag 09 december 2001 19:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Itsme, wil je met me trouwen???
![]()
Gelukkig zijn er nog mensen over die het in het juiste perspectief zien!
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Diane toch wel een wat zwaardere en langduriger behandeling nodig heeft voor ze weer de maatschappij in kan dan Kelly. Al zal het ook niet gemakkelijk voor Kelly zijn om een nuttige functie in de maatschappij te vinden.
Deze mensen zijn er allebei echt niet goed aan toe, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-12-2001 19:51]
Ik roep dan ook op voor een "stampvoet als Diane-look-a-like-contest". Je hoeft niet op Diane te lijken (liever niet) maar het gaat om het stampvoeten. Schrijf je in! But beware, ik ben er al aardig goed in!
quote:Daar was Diane allang van op de hoogte. Dat was tijdens zijn dip bij de stoof. Diane moet niet doen of ze dat niet wist. Hij heeft haar haarfijn uitgelegd wat de situatie was. Volgens mij kan je zijn eerlijkheid in dit geval niet in twijfel trekken. Ik denk dat Diane eens eerlijk moet zijn tegen Andries. Zou een hoop helpen. Maar voorlopig nog even niet want het leverd mooie tv op.
Op zondag 09 december 2001 19:46 schreef itsme het volgende:[..]
en daarna heeft ze van Daan gehoord dat hij heeft gezegd dat er maar 1 vrouw voor hem is en dat is niet Diane.
Lijkt me ook niet erg leuk. tegen haar ontkende hij dat toch een beetje
maar ik heb geen zin om er weer een andries discussie van te maaaken.
quote:Heb hem ook al gevraagd, hij kan het niet.
Op zondag 09 december 2001 19:48 schreef Verbal het volgende:Scanman, ik smeek je... leg het mij uit...
ALSJEBLIEFT!!!
Vertel mij wat ik mis bij deze ongepolijste briljant...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Dark op 09-12-2001 19:53]
quote:Diane loopt Danielle ook af te zeiken als een gek buiten haar weten om? En maakt haar ook voor alles en nog wat uit zonder enige reden? Of gaat dit over het nomineren? Ik hou mijn hart vast voor wat er geschreven zou zijn als ze Andries genomineerd had... Dat was echt een Willem streek geweest. Maar het is een beetje als "Sophie's Choice" (wat ik al eerder schreef) .... je kunt nooit goed kiezen in zo'n geval!
Op zondag 09 december 2001 19:46 schreef Dark het volgende:
Is dat dan minder erg dan Diane doet, b.v. tegenover Daniëlle, of is het minder erg omdat ze erbij huilt?
quote:Exact! (inclusief de laatste zin!)
Op zondag 09 december 2001 19:47 schreef MMXMMX het volgende:
Je kunt helaas het gekrijs van Kelly niet vergelijken met dat van Diane Omdat diane een reden had om boos te zijn en kelly niet .En NEE ik ga dit niet verder uitleggen .
quote:Ik vind het raar dat zij door Danielle getroost moet worden als deze door heeft dat Diane haar heeft genomineerd.
Op zondag 09 december 2001 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Diane is verliefd op Andries en sommige mensen vinden het raar dat ze Danielle genomineerd heeft?
Deze ruggentuffer verdient geen aanhang.
V.
quote:Ach, Andries verdedig ik alleen maar omdat hij regelmatig aangevallen wordt over onlogische dingen. Ik zie ook wel degelijk behoorlijk irritante trekjes bij hem hoor
Op zondag 09 december 2001 19:48 schreef itsme het volgende:
wauw je vergeet dat ik het niet met je eens ben over Andries
ach een beetje spanning in het huwelijk moet kunnen![]()
quote:Ja ik ben het hier helemaal mee eens .
Op zondag 09 december 2001 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb genoten iig!![]()
![]()
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Diane toch wel een wat zwaardere en langduriger behandeling nodig heeft voor ze weer de maatschappij in kan dan Kelly. Al zal het ook niet gemakkelijk voor Kelly zijn om een nuttige functie in de maatschappij te vinden.
Deze mensen zijn er allebei echt niet goed aan toe, hoor.
Heb bewondering voor je vasthoudendheid, maar ik vind dat de fundering rammelt.
quote:Goh, da's ook toevallig!
Op zondag 09 december 2001 20:02 schreef Dark het volgende:
Heb bewondering voor je vasthoudendheid, maar ik vind dat de fundering rammelt.
quote:Jawel hij had moeten zeggen IK WAS EEN BEETJE DOM omdat ik had kunnen weten dat dit jou reactie zou zijn omdat je al vanaf het begin niet zo goed in je felletje zit en ik wel .
Op zondag 09 december 2001 19:44 schreef marky het volgende:[..]
Ik denk niet dat Andries haar heeft laten vallen als een baksteen volgens mij was het meer dat zij Andries in het kruis trapte zeg maar.
En daar is niks mis mee zou willem alexander dan zeggen want hij was ook wel eens een beetje dom !!!!
Er hoeven nog maar een paar toevaligheden plaats te vinden of het loopt tijdens zo'n aanval van hysterie een keer gruwelijk uit de hand (bijvoorbeeld nog een opmerking van Dries en een schaar die voor het grijpen ligt).
Dit is geen gezonde manier van emoties tonen meer, Diane vertoont psychisch ziek gedrag.
Diane gaat onderdoor aan haar verliefdheid op Andries, en een toch al uitermate labiel persoon als zij kan dit er niet ook nog eens bij hebben. Ze kan het diudelijk niet aan, eigenlijk zou ze in bescherming genomen moeten worden tegen zichzelf.
quote:Dus hij zou compleet voor haar door het stof moeten gaan.
Op zondag 09 december 2001 20:06 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Jawel hij had moeten zeggen IK WAS EEN BEETJE DOM omdat ik had kunnen weten dat dit jou reactie zou zijn omdat je al vanaf het begin niet zo goed in je felletje zit en ik wel .
Daan en ik hadden ook afgesproken om geen geintjes meer met jou uit te halen omdat we doorhadden dat je alles heel serieus neemt en alles op jezelf betrekt en jij je heel druk maakt om wat anderen van je vinden en een zeer onzekere toekomst voor je hebt .
Nogmaal ik was een beetje dom !!!!!!!!!!En daar is niks mis mee zou willem alexander dan zeggen want hij was ook wel eens een beetje dom !!!!
Het is toch duidelijk dat het haar probleem is en dat er niet altijd en continu rekening met haar gehouden kan worden. Hij heeft nog geprobeerd de boel te sussen maar dat hielp niet ze liep stampvoetend naar haar bed. Er was geen houden meer aan in deze situatie. Als hij het zo had gedaan als jij het nu schrijft, ze het ook niet geaccepteerd zou hebben. Ze was in een totaal onredelijke bui. Hij wist volgens mij van hopeloosheid ook niet meer wat hij moest doen.
Net ook weer gaat ze opeens mopperen dat ze egoistischen zijn. niet tegen hen maar achter hun rug. dus sandy voelde zich ook aangesproken. komt er weer een tirade
quote:Ja... echt om moedeloos van te worden. Vandaar dat dit icoontje alles uitlegt:
Op zondag 09 december 2001 20:17 schreef itsme het volgende:
wat een onzin weer.
Het was een leuke uitzending. Diane mag wat mij betreft voorlopig nog blijven. Al moet ik zeggen dat het waarschijnlijk niet echt nodig was om zo hysterisch te reageren, ook al was het een flauwe grap. Maar ja, blijkbaar is ze extra gevoelig vanwege haar verliefdheid op die kwijl.
quote:Tja ik geef het ook maar op en ga lekker streamen .
Op zondag 09 december 2001 20:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja... echt om moedeloos van te worden. Vandaar dat dit icoontje alles uitlegt:
quote:Kelly heeft hetzelfde gevoel als bijna alle andere bewoners ook met Gertjan hebben (gehad). Het was juist GJ die erg naar Kelly toetrok waardoor zij moeite heeft gehad om tegen hem hetzelfde te uiten wat de anderen al vanaf het begin deden. Toen kwam het er ineens allemaal uit en nu is GJ op zijn pik getrapt. Maakt niet uit hoor, geef er je eigen draai maar aan, maar het was wel veelzeggend dat zelfs Sandy dit eergister tegen hem zei, en Ed hetzelfde nog eens bij Christine vd Horst.
Op zondag 09 december 2001 20:17 schreef itsme het volgende:
wat een vergelijking hier.
ho kan je wat kelly gert jan aan heeft gedaan vergelijken met wat diane danielle aan heeft gedaan?
Niets dus.
wat een onzin weer.
Diane kan je een ding van zeggen maar ze zegt wel alles wat ze voelt.
kelly heeft maanden geslijmd en alle lieve dingen van gj aan laten leunen maar opeens had ze het met hem gehad en bleek dit al vanaf het begin te zijn.Net ook weer gaat ze opeens mopperen dat ze egoistischen zijn. niet tegen hen maar achter hun rug. dus sandy voelde zich ook aangesproken. komt er weer een tirade
Wel prachtige uitzending! Heb nog nooit een vrouw van in de dertig zien staan stamvoeten als een vijfjarig meisje! Die is emotioneel echt niet groter gegroeid dan een kleuter! Daarbij moet je je wel realiseren dat er heel wat ellende voor nodig is om een kind te stoppen in de groei, dus ietwat tragisch om naar te kijken vind ik het wel...
quote:haha ik zie het al voor me. ik denk dat als Daan als reactie daarop ook begon te krijsen ze diane wel stil had gekregen.
Op zondag 09 december 2001 20:27 schreef ruby het volgende:
Knap van Daniëlle dat ze zo rustig bleef terwijl ze Diane zat te sussen. Echt een verpleegster dus! Ik weet persoonlijk niet wat ik in zo'n geval gedaan zou hebben. Of weghollen of ook krijsen!?Het was een leuke uitzending. Diane mag wat mij betreft voorlopig nog blijven. Al moet ik zeggen dat het waarschijnlijk niet echt nodig was om zo hysterisch te reageren, ook al was het een flauwe grap. Maar ja, blijkbaar is ze extra gevoelig vanwege haar verliefdheid op die kwijl.
quote:Bijna helemaal mee eens maar ik denk niet zozeer dat ze zo verlieft is maar gewoon iemand zoekt die ze voor 100% kan vertrouwen en ze dacht dat andries haar begreep en hem voor 100% kon vertrouwen .
Op zondag 09 december 2001 20:27 schreef ruby het volgende:
Knap van Daniëlle dat ze zo rustig bleef terwijl ze Diane zat te sussen. Echt een verpleegster dus! Ik weet persoonlijk niet wat ik in zo'n geval gedaan zou hebben. Of weghollen of ook krijsen!?Het was een leuke uitzending. Diane mag wat mij betreft voorlopig nog blijven. Al moet ik zeggen dat het waarschijnlijk niet echt nodig was om zo hysterisch te reageren, ook al was het een flauwe grap. Maar ja, blijkbaar is ze extra gevoelig vanwege haar verliefdheid op die kwijl.
quote:Compliment!!
Op zondag 09 december 2001 20:31 schreef MMXMMX het volgende:
Bijna helemaal mee eens maar ik denk niet zozeer dat ze zo verlieft is maar gewoon iemand zoekt die ze voor 100% kan vertrouwen en ze dacht dat andries haar begreep en hem voor 100% kon vertrouwen .
En dat is mijn mening .
quote:Daar is een woord voor: naïviteit
Op zondag 09 december 2001 20:31 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Bijna helemaal mee eens maar ik denk niet zozeer dat ze zo verlieft is maar gewoon iemand zoekt die ze voor 100% kan vertrouwen en ze dacht dat andries haar begreep en hem voor 100% kon vertrouwen .
En dat is mijn mening .
quote:Klopt... Dat is ze ook ... en ook ontzettend onzeker.... en hartstochtelijk.
Op zondag 09 december 2001 20:36 schreef Rica het volgende:
Daar is een woord voor: naïeviteit
quote:Genoten??????
Op zondag 09 december 2001 19:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat was op dat moment.. Ik denk nu dat veel mensen toch wel genoten hebben van de uitzending... met uitzondering van een paar op dit forum natuurlijk
En ik hoop ook dat veel mensen toch wel begrijpen waar die reactie vandaan kwam.
quote:En MMXMMX?
Op zondag 09 december 2001 20:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Compliment!!
quote:Nee hoor, ik irriteer erger me totaal niet aan haar, ik heb wel degelijk genoten! Zolang ik haar maar nooit IRL hoef te leren kennen of tegen te komen, kan ze bij mij niks verkeerd doen. Topamusement!
Op zondag 09 december 2001 21:34 schreef yussie het volgende:
Genoten??????
Jij bent een van de weinigen denk ik, de meesten irriteren zich enorm aan haar.
quote:Dat mag... ik vind het alleen hemeltergend dat de onbetrouwbaarheid van Andries jullie zo'n doorn in het oog is, maar dat alle huichelachtigheid die het Diane al weken aan de dag legt met de mantel der liefde wordt bedekt met de woorden 'ze is hartstochtelijk'.
En dat is mijn mening .
Heel erg raar...
V.
quote:irriteren is voor mij het goede woord niet.
Op zondag 09 december 2001 21:34 schreef yussie het volgende:[..]
Genoten??????
quote:Het heeft met vertrouwen weinig van doen want ze heeft al eens eerder gezegd dat ze hem niet vertrouwd omdat ze denkt dat als Daan vrij zou zijn dat hij achter haar aan was gegaan.
En dat is mijn mening .
Ze is gewoon verliefd en is boos opzichzelf dat ze verliefd is. Dat ze ook er dubbel is merkt ze nu waarschijnlijk ook. Frank was verliefd op haar en werd door haar afgewezen. Zij is nu verliefd op Andries en verder dan af en toe aan zijn leuter hangen komt ze niet en dat weet ze.
[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 10-12-2001 00:46]
En Kelly met haar duits. Om te gillen!!!!
Heb nog nooit zo gelachen om een uitzending van BB the Battle
quote:Rica, soulmate, ik ben het hier hartgrondig mee eens!
Op zondag 09 december 2001 20:28 schreef Rica het volgende:
Kelly heeft hetzelfde gevoel als bijna alle andere bewoners ook met Gertjan hebben (gehad). Het was juist GJ die erg naar Kelly toetrok waardoor zij moeite heeft gehad om tegen hem hetzelfde te uiten wat de anderen al vanaf het begin deden. Toen kwam het er ineens allemaal uit en nu is GJ op zijn pik getrapt. Maakt niet uit hoor, geef er je eigen draai maar aan, maar het was wel veelzeggend dat zelfs Sandy dit eergister tegen hem zei, en Ed hetzelfde nog eens bij Christine vd Horst.
De grap van Andries over de boete was ook humor, vooral om die verschrikkelijke overtrokken reaktie van Diane. Maar wat me wel verschrikkelijk aan hem stoort (nog extra door het zien van de highlights) dat wanneer hij met iemand in gesprek is, deze persoon bijna tot nooit recht in het gezicht aanziet. Hij is bijna altijd bezig met iets in zijn handen. Is dat belangrijker dan degene waar hij mee spreekt, is hij bang dat zijn ogen hem verraden in zijn eigen zelfverzekerdheid, of het tegenovergestelde: is hij zo onzeker? Zelf denk ik, dat het een pose van hem is. De persoon tegenover hem niks laten weten/merken hoe hij irl is. Maw dat hij 'onaantastbaar' is en laat de ander maar zweten cq raden.
quote:Is niet de eerste keer was me al opgevallen!
Op zondag 09 december 2001 23:06 schreef Dark het volgende:[..]
Rica, soulmate, ik ben het hier hartgrondig mee eens!
quote:Blijkbaar toch niet
Op zondag 09 december 2001 21:34 schreef yussie het volgende:
Genoten??????
quote:Precies!! En niemand hier die dat een fuck interesseert blijkbaar. Heb dit hele topic doorgelezen en dit was de enige post hierover.
Op zondag 09 december 2001 19:03 schreef petra het volgende:
0 % van de uitzendminuten voor Sandy.....
"Toen ze was uitgezongen volgde er even een overdonderende stilte, waarna het publiek in een energiek applaus losbarstte en harder klapte dan ooit om hun eigen gefluister te overstemmen. Waarschijnlijk had niemand er enig idee van wat zich allemaal precies afspeelde, maar het stond buiten kijf dat ze getuige waren van iets buitengewoons, iets verbijsterends en lelijks en hartverscheurends en verrukkelijks."
Het ene moment had ik medelijden met haar, even later kon ik haar wel de ogen uitkrabben, oh die Diane, in 25 minuten zoveel tegenstrijdige gevoelens. Geweldige editing van Yorin, het was inderdaad verschrikkelijk, vertederend, verrukkelijk, hemeltergend, een topuitzending in mijn ogen!! Maar waarom precies weet ik nog niet helemaal.
edit typo's
quote:Zou het kunnen dat Sandy, zoals gewoonlijk, weer niets opvallends gedaan heeft de laatste dagen? Niets tegen Sandy hoor... lekkere meid... maar er komt erg weinig uit.
Op maandag 10 december 2001 01:13 schreef Coos het volgende:
Precies!! En niemand hier die dat een fuck interesseert blijkbaar. Heb dit hele topic doorgelezen en dit was de enige post hierover.
Mij was het ook opgevallen! Wat is hier de bedoeling van?? Is Sandy 'naturel' een beetje te popu aan het worden naar de zin van het productieteam? Loopt zij Kelly (lees Hummy) voor de voeten?
quote:Misschien is ze simpelweg te saai!
Op maandag 10 december 2001 01:13 schreef Coos het volgende:[..]
Precies!! En niemand hier die dat een fuck interesseert blijkbaar. Heb dit hele topic doorgelezen en dit was de enige post hierover.
Mij was het ook opgevallen! Wat is hier de bedoeling van?? Is Sandy 'naturel' een beetje te popu aan het worden naar de zin van het productieteam? Loopt zij Kelly (lees Hummy) voor de voeten?
quote:Geweldige reactie! Dat is in mijn ogen precies waarom ik Diane een geweldig mens vind! Ze is alles in één. (ik kan me voorstellen dat je gek word als je met haar samen leeft, maar het is waanzinnig boeiend om zo veel 'elementen' te zien in 1 persoon!)
Op maandag 10 december 2001 02:08 schreef Roache_ het volgende:
Geweldige editing van Yorin, het was inderdaad verschrikkelijk, vertederend, verrukkelijk, hemeltergend, een topuitzending in mijn ogen!! Maar waarom precies weet ik nog niet helemaal.
quote:LOL.. idd wonderlijk dat ze daar niet aan dachten!
Op maandag 10 december 2001 02:14 schreef BB-King het volgende:
Misschien is ze simpelweg te saai!
Ik mag Diane absoluut niet, maar ik zou het een verlies voor het programma vinden als ze eruit zou moeten. Ik vond haar volstrekt onredelijk en belachelijk vanavond, maar ik heb wel zitten smullen van de emoties die door het huis vlamden.
In mijn droomscenario voor BB blijven de mensen die het meest elkaar op de zenuwen werken dan ook over. Zit ik tenminste weer met plezier voor de buis om vijf voor zeven.
quote:Kelly, GJ, Diane en Andries dan maar doen?
Op maandag 10 december 2001 02:39 schreef HiZ het volgende:
In mijn droomscenario voor BB blijven de mensen die het meest elkaar op de zenuwen werken dan ook over. Zit ik tenminste weer met plezier voor de buis om vijf voor zeven.
quote:
Op maandag 10 december 2001 02:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Kelly, GJ, Diane en Andries dan maar doen?
Hoe sympathiek Daan, Leo en Sandy als mens ook zijn, echt gecompliceerd zijn ze niet.
Scherpe voorwerpen aan de kant en de koelkast vol alcohol!
quote:Alleen als Diaantje dan mag winnen, ondanks alles gun ik haar het geld het meest, iig géén Andries !!!
quote:De anekdote van Roache_ en jouw typering komen sprekend overeen met 2 psychische ziekte beelden.
Op maandag 10 december 2001 02:16 schreef scanman01 het volgende:.. Dat is in mijn ogen precies waarom ik Diane een geweldig mens vind! Ze is alles in één. (ik kan me voorstellen dat je gek word als je met haar samen leeft, maar het is waanzinnig boeiend om zo veel 'elementen' te zien in 1 persoon!)
1 Munchausen (by proxy)
2 Multiple Personality Disorder
Jammer dat ze niet ook nog short time memory loss heeft, dan kun je nog lachen ook. Dat is namelijk heel lastig als je een Factitious Disorder als Munchausen Syndrome hebt.
(wat ging ik nou ook weer met dat mes doen )
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 10-12-2001 06:39]
quote:
Op maandag 10 december 2001 06:27 schreef Patty_Drab het volgende:[scroll knip]
Dat is namelijk heel lastig als je een Factitious Disorder als Munchausen Syndrome hebt.
(wat ging ik ook nou ook weer met dat mes doen)
En ik vind het héél erg dat Daniëlle door Andries genomineerd is en daardoor ben ik heel erg overstuur! ...wat zeg je? Oh, heb ik haar ook genomineerd? Eugh... nou ik ben toch heel errug van streek.. daardoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 10-12-2001 06:46]
quote:Ik vind Diane wel iets weg hebben van een Borderliner, maar dit is domweg haar schuld niet, Andries daarintegen gedraagt zich willens en wetens zo gemaakt en achterbaks, dus daar heb ik dan wél moeite mee.........zeg maar
Op maandag 10 december 2001 06:27 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
De anekdote van Roache_ en jouw typering komen sprekend overeen met 2 psychische ziekte beelden.
1 Munchausen (by proxy)
2 Multiple Personality DisorderJammer dat ze niet ook nog short time memory loss heeft, dan kun je nog lachen ook. Dat is namelijk heel lastig als je een Factitious Disorder als Munchausen Syndrome hebt.
(wat ging ik ook nou ook weer met dat mes doen)
Hoewel het mij ook erg tegenvalt dat ze toch Danielle nomineerde hoor.......
quote:Danielle ik ben heel verdrietig omdat jij misschien exit gaat.
Op maandag 10 december 2001 06:41 schreef Rica het volgende:En ik vind het héél erg dat Daniëlle door Andries genomineerd is en daardoor ben ik heel erg overstuur! ...wat zeg je? Oh, heb ik haar ook genomineerd? Eugh... nou ik ben toch heel errug van streek.. daardoor!
Echt niet om jouw een depressie te bezorgen, waardoor ik weer alle aandacht krijg.
Nee want mijn probleem geef ik echt niet gewoon aan jou.
quote:Ik denk dat Diane absoluut kan worden aangemerkt als borderliner, maar wat ik ergens anders ook al heb geschreven, als je schrijft: "ze is emotioneel kind gebleven" dekt dat de lading ook en klinkt het minder zwaar.
Op maandag 10 december 2001 06:48 schreef Poorguy het volgende:[..]
Ik vind Diane wel iets weg hebben van een Borderliner, maar dit is domweg haar schuld niet, Andries daarintegen gedraagt zich willens en wetens zo gemaakt en achterbaks, dus daar heb ik dan wél moeite mee.........zeg maar
[plaatje knip]
Hoewel het mij ook erg tegenvalt dat ze toch Danielle nomineerde hoor.......
Je kunt het Andries op zich niet kwalijk nemen dat hij dankbaar gebruik maakt van het feit dat zij zich gewillig aanbiedt, je kunt je er alleen over verbazen dat hij dit zo schaamteloos doet, temeer omdat er camera's op staan.
(BB redactie heeft Andries niet voor niets zo 'lullig' in de aftiteling neergezet).
Enige empathie (inlevingsvermogen) of sociaal gevoel kan Andries iig niet verweten worden!
quote:for the money.......?
Op maandag 10 december 2001 06:57 schreef Rica het volgende:[..]
.....je kunt je er alleen over verbazen dat hij dit zo schaamteloos doet, temeer omdat er camera's op staan.
quote:Idd. Moet je voor de grap Nelly met "Must be the money" opzetten.
Op maandag 10 december 2001 07:24 schreef Poorguy het volgende:[..]
for the money.......?
Dan zie je met je ogen dicht; Andries met z'n Turbo Smart® door Bimbodorp rijden
quote:Als je haar in huis hebt kan je haar nog de deur uitschoppen.. maar het zal in een flat boven of onder je wonen!!!!
Op zondag 09 december 2001 18:40 schreef APK het volgende:
Phew...
Je zal d'r maar zo een in huis hebben....
Vind je haar nog steeds zo leuk, scanman?
quote:Absoluut mee eens en dan mag GJ het van me winnen.
Ik wil gewoon vermaakt worden en ik denk dat et met die andere niet gaat lukken.
quote:Marky, je moet Andries nu niet laten vallen. Je bent de enige niet puber die het op Fok! nog voor hem opnam.
Op maandag 10 december 2001 09:02 schreef marky het volgende:[..]
Absoluut mee eens en dan mag GJ het van me winnen.
..
Je bent onze vleesgeworden frustratie met Andries. Zonder jou om op aftereageren kan dat tot een massaFok! psychose leiden.
quote:Voor mij lag het succes van deze uitzending bij twéé hoofdpersonen: Diaan en Kelly.
Op maandag 10 december 2001 02:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geweldige reactie! Dat is in mijn ogen precies waarom ik Diane een geweldig mens vind! Ze is alles in één. (ik kan me voorstellen dat je gek word als je met haar samen leeft, maar het is waanzinnig boeiend om zo veel 'elementen' te zien in 1 persoon!)
Gelukkig kwam daarna onze 'zweeds' keukenprinsesje Kelly even om de spanning te breken en ons de gelegenheid te geven om alles eruit te schaterlachen
IK heb het 3 keer terug gekeken en het blééf ontzettend grappig.
quote:Ja prachtig toch. De ideale underdog positie. Ze kan de eindoverwinning nu al niet meer mislopen.
Op maandag 10 december 2001 09:24 schreef Lionsguy het volgende:
Tja, die Sandy. Wat moet je er mee.
..
Alleen de ogen bewegen.
Want alles wat de anderen pretenderen te kunnen kan zij echt.
Zij kan echt zingen, echt voetballen, echt afzien. Of ze echt natuurlijk beeldschoon is of door Leonardo Da Vinci eerst in steen uitgehouwen? Of vervolgens door Dr.Green in een futoristisch laboratorium tot leven is gewekt weten we nog niet zeker. (zie fotos)
Zij is ook de enigste met camera ervaring en dus zichzelf voor de BB camera's. En in tegenstelling tot Diana heeft ze wel een (nu nog kleinschalige) zangcarrière. En in haar dagelijkse werk helpt zij de soort werkzoekenden zoals de rest van de bewoners aan tijdelijk werk. Ik ben zelf Aikido beoefenaar en ben jaloers de souplesse waarmee ze Audrie in twee tellen uit de ring gooide en in een split-second een camera pose aannam. En de zogenaamde voetballers Andries en Pascal nam ze links en rechts en onderdoor.
Deze tijger brengt zowel vrouw als man naar een hoogtepunt met één onzichtbare oogbeweging
quote:Ben het met je eens maar nu wil ik alleen nog weten wat voor ziekte borderliner is ?
Op maandag 10 december 2001 06:57 schreef Rica het volgende:[..]
Ik denk dat Diane absoluut kan worden aangemerkt als borderliner, maar wat ik ergens anders ook al heb geschreven, als je schrijft: "ze is emotioneel kind gebleven" dekt dat de lading ook en klinkt het minder zwaar.
Je kunt het Andries op zich niet kwalijk nemen dat hij dankbaar gebruik maakt van het feit dat zij zich gewillig aanbiedt, je kunt je er alleen over verbazen dat hij dit zo schaamteloos doet, temeer omdat er camera's op staan.
(BB redactie heeft Andries niet voor niets zo 'lullig' in de aftiteling neergezet).Enige empathie (inlevingsvermogen) of sociaal gevoel kan Andries iig niet verweten worden!
quote:gnegnegne
Op maandag 10 december 2001 03:23 schreef Rica het volgende:
Scherpe voorwerpen aan de kant en de koelkast vol alcohol!
quote:Het is in mijn ogen precies waarom Diane enerverende televisie oplevert, en niet waarom ze een geweldig mens is. Ik vind het haast ziek om te 'kicken' op meisjes met de grote ogen van een kind en de emotionele ontwikkeling van een kind. En dan ook nog dat duimen er bij, brrr! Neigt haast naar pedofilie om dat lekker te vinden.
Op maandag 10 december 2001 02:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is in mijn ogen precies waarom ik Diane een geweldig mens vind! Ze is alles in één.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 10-12-2001 10:37]
quote:Laat mij dat dan maar lekker zijn... zo'n opmerking als die van jou doet me denken aan een necrofiel.... ach ja...
Op maandag 10 december 2001 10:31 schreef Gert het volgende:
Neigt haast naar pedofilie om dat lekker te vinden.
(oh ja.. en ik vind mijn dochtertje ook een geweldig mens! Ben ik dan weer een pedofiel?)
quote:Die asscociatie volg ik niet. Leg eens uit?
Op maandag 10 december 2001 10:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laat mij dat dan maar lekker zijn... zo'n opmerking als die van jou doet me denken aan een necrofiel.... ach ja...
btw Scanman koop eens een zak met zout. Het valt me op dat jij in je reacties op andere posters er blijk van geeft de fijnere ironie niet te begrijpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 10-12-2001 10:41]
quote:Die was net zo logisch als die van jou...
Op maandag 10 december 2001 10:40 schreef Gert het volgende:
Die asscociatie volg ik niet. Leg eens uit?
quote:Diane heeft fysiek gelijkenissen met een jong kind, en vertoont nogal eens het gedrag van een klein kind. Dus als je daarop kickt..
Op maandag 10 december 2001 10:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die was net zo logisch als die van jou...
En jij wou dus inderdaad ook een stout woordje gebruiken. Deugniet!
quote:Dus als je op Kelly valt ben je homo?
Op maandag 10 december 2001 10:44 schreef Gert het volgende:
Diane heeft fysiek gelijkenissen met een jong kind, en vertoont nogal eens het gedrag van een klein kind. Dus als je daarop kickt..
quote:Als je een meisje bent wel ja.
Op maandag 10 december 2001 10:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus als je op Kelly valt ben je homo?
quote:Ja ja ja ja, en kom nou maar weer van de kast af en ga weer lekker streamen, OK?
Maar dat je mensen gaat uitmaken voor pedofiel staat je goed, echt!!
quote:Okee... ga jij dan maar weer lekker een ander jennen okee? En hou die woorden in het vervolg voor je graag!
Op maandag 10 december 2001 11:00 schreef Gert het volgende:
Ja ja ja ja, en kom nou maar weer van de kast af en ga weer lekker streamen, OK?
quote:Goed zo
Op maandag 10 december 2001 09:58 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
Ja prachtig toch. De ideale underdog positie. Ze kan de eindoverwinning nu al niet meer mislopen.
Want alles wat de anderen pretenderen te kunnen kan zij echt.
Zij kan echt zingen, echt voetballen, echt afzien. Of ze echt natuurlijk beeldschoon is of door Leonardo Da Vinci eerst in steen uitgehouwen? Of vervolgens door Dr.Green in een futoristisch laboratorium tot leven is gewekt weten we nog niet zeker. (zie fotos)
Zij is ook de enigste met camera ervaring en dus zichzelf voor de BB camera's. En in tegenstelling tot Diana heeft ze wel een (nu nog kleinschalige) zangcarrière. En in haar dagelijkse werk helpt zij de soort werkzoekenden zoals de rest van de bewoners aan tijdelijk werk. Ik ben zelf Aikido beoefenaar en ben jaloers de souplesse waarmee ze Audrie in twee tellen uit de ring gooide en in een split-second een camera pose aannam. En de zogenaamde voetballers Andries en Pascal nam ze links en rechts en onderdoor.
Deze tijger brengt zowel vrouw als man naar een hoogtepunt met één onzichtbare oogbeweging
quote:Jij hapt overal zo lekker op als ik reageer... vandaar dat ik het niet kon laten!
Op maandag 10 december 2001 10:40 schreef Gert het volgende:
btw Scanman koop eens een zak met zout. Het valt me op dat jij in je reacties op andere posters er blijk van geeft de fijnere ironie niet te begrijpen.
quote:dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze nog in het huis zit. niemand ziet haar (behalve kelly). Normaal gesproken gaan eerst de irritantste eruit, dan de stille, en hou je winnaars over. er zijn te weinig winnaars over, dus heb je nog een stille erbij. Sandy had eigenlijk al weg moeten zijn (bijv ipv coos).
Op maandag 10 december 2001 02:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zou het kunnen dat Sandy, zoals gewoonlijk, weer niets opvallends gedaan heeft de laatste dagen? Niets tegen Sandy hoor... lekkere meid... maar er komt erg weinig uit.
quote:HAHAHAHA Veeeeeeel te laat deze reactie, Scannie. Uit je post ervoor bleek namelijk dat je de kast wel degelijk gevonden had!
Op maandag 10 december 2001 12:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jij hapt overal zo lekker op als ik reageer... vandaar dat ik het niet kon laten!
Mooie foto's van Sandy trouwens, wel erg geposeerd edoch een smaakvol uiterlijk kan haar niet ontzegd worden.
quote:Wat moet je in godsnaam van haar uitzenden dan? haar gesprekjes over of het brood klaar is?
Op maandag 10 december 2001 01:13 schreef Coos het volgende:[..]
Kelly tegen Diane om Diane op te beuren: Wat je met Andries hebt, dat heb je met Andries."
Ik heb helemaal dubbel gelegen, zo'n ontzettende nietszeggendheid heeft alleen maar Kelly.
quote:lache ja!!
Op maandag 10 december 2001 14:43 schreef Retrog het volgende:
Kelly die weet altijd weer de zaken tot op het bot te ontleden.Kelly tegen Diane om Diane op te beuren: Wat je met Andries hebt, dat heb je met Andries."
Ik heb helemaal dubbel gelegen, zo'n ontzettende nietszeggendheid heeft alleen maar Kelly.
Meer Kelly heeft niet het alleenrecht op deze nietszeggendheid.In de zelfde uitzending Diane tegen Danielle:
Ik zit dan aan de toekomst te denken en ook een beetje aan het verleden...en dan denk ik sus enzo...en dit en dat....(stilte) Begrijp je??
Danielle: ja (!)
quote:Goed argument...
Op maandag 10 december 2001 16:27 schreef Lionsguy het volgende:
Kritiek uit jouw mond klinkt veel sexier als dat gezeur van die yup.
Ik lees net dat de bestelling voor team Andries aan is gekomen, met daarin o.a. voor Diane het boek Pluk van de Petteflet.
En ik heb toevallig de uitzending van gisteren gezien ( met het plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken). En echt, ik kan maar tot 1 conclusie komen: die Diane moet echt heel gauw naar een hele goede psychiater. Ongelooflijk, het is heel makkelijk om haar nu vreselijk te gaan zitten afzeiken en meestal moet ik om haar lachen omdat ze zo gestoord doet, maar ik begin nu echt bang te worden dat dat meisje iets heel vreselijks mankeert. Het is toch niet normaal dat een vrouw van 31 duimt, een troostlappie nodig heeft, als lievelingsliedje Pippi Langkous heeft, staartjes indoet, Pluk van de Petteflet leest en stampvoet, raast, krijst en tiert als een kleuter?
En scanman01, ik wil je niet aanvallen ofzo, maar ik kan niet begrijpen dat iemand dat aantrekkelijk kan vinden. Ik bedoel, ik vind oprechte emoties ook leuk om naar te kijken (ben zelf daarom ook nog steeds Kelly-fan omdat ze zo lekker spontaan uit de hoek kan komen), maar volgens mij kan Diane na BB echt linea recta door naar een inrichting. Ik ben het hierin dan ook met o.a. Rica en Gert eens, volgens mij is er iets heel ergs met dat meisje aan de hand. En sorry, ik zeg dit niet om haar af te zeiken, maar echt omdat ik oprecht met stomheid geslagen ben en vrees voor haar geestelijke gezondheid. Dat kind is echt niet goed snik volgens mij.
quote:Ik bespeur hier een tegenstelling... Je zegt oprechte emoties leuk te vinden... en daarom Kelly fan te zijn
Op maandag 10 december 2001 21:16 schreef audrey het volgende:
Ik bedoel, ik vind oprechte emoties ook leuk om naar te kijken (ben zelf daarom ook nog steeds Kelly-fan omdat ze zo lekker spontaan uit de hoek kan komen), maar volgens mij kan Diane na BB echt linea recta door naar een inrichting.
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 03:16 schreef Roache_ het volgende:
Zeg Poorguy, raken die verschrikkelijke gif-jes van je ook ooit op, en zo ja wanneer?
quote:Is volgens mij echt zo... Als ze gaat zingen merk je ook dat ze dat op een vreemde vrouwelijke manier probeert te doen (met een wat nep hoog stemmetje), waardoor het juist vals wordt. Dat geldt dus ook voor het huilen. Ik heb echt nog nooit iemand zo horen huilen ... boeeoeoeoeoeoeoeoeeeeeeeeeeoeoeooe .... zo gaat het ongeveer
Op dinsdag 11 december 2001 03:06 schreef Roache_ het volgende:
Scanman, wat een bout-argument van dat niet vrouwelijk huilen. Volgens mij ben je gewoon uitgeluld als je met dit soort domme kak aan komt zetten. Bah, wat flauw en viezig van je.
quote:Duhh! JIJ vind haar mischien niet oprecht en JIJ vind het daarom een tegenstelling. Audrey vind haar kennelijk wel oprecht en ik ben het met haar eens. Tenminste iemand daar die geen dingen zegt of doet met bijbedoelingen.
Op dinsdag 11 december 2001 02:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik bespeur hier een tegenstelling... Je zegt oprechte emoties leuk te vinden... en daarom Kelly fan te zijn
Die ontgaat mij volkomen... als iemand niet oprecht is, is het Kelly wel...
quote:Het heeft geen enkel nut om dit op te schrijven behalve voor je eigen, heel erg bedenkelijke, spotdrijverij.
Ze huilt als een koe (dus gemaakt, want als ze normaal zou huilen zou ze als een man klinken).
Ben je in het dagelijks leven ook zo'n misselijk figuur of alleen hier op het forum?
quote:Nee jij bent lekker naturel in je schrijfsels en met je drie dubbele moraal.. in feite! En van wie "moet" Kelly veel gewoontes afleren? Van jou? Ik had graag gezien hoe hard ze je recht in je gezicht uit zou lachen als je dit tegen haar zou zeggen.
In feite is alles wat Kelly doet gemaakt, omdat ze heel veel gewoontes uit haar vorige leven moet afleren. En over die inrichting.. die heeft Kelly nodig vanwege haar verschrikkelijke asociale houding naar andere mensen toe.
Weet je wat ik asociaal noem? Een tekort aan zelfkritiek en reflectief vermogen.
quote:Fantasie heb je wel, dat kan niemand je ontzeggen.
Ze gebruikt ze, om ze dan heel hard weer te laten vallen.
quote:Kelly in de knoop heeft op haar 21ste al meer bereikt dan veel mensen in een leven doen. Zit je dat misschien zo dwars?
Verder zit Kelly verschrikkelijk in de knoop vanwege haar sexchange (logisch) en heeft daardoor een behoorlijke tik van de molen opgelopen.
quote:Het staat je vrij om alles te vergoedelijken en af te zwakken wat Diane aangaat, maar als jij schrijft dat je het "mooie emotie" vind, dat iemand zo flipt voor het hele nederlandse volk en de afgelopen maanden publiekelijk zichtbaar in een soort regressie zit, dan vraag ik mij af hoe jou 'liefde' voor Diane eruit ziet.
Diane heeft een psychiater nodig om haar te helpen van haar minderwaardigheidsprobleem af te komen! Dat Diane van die kinderboeken leuk vindt zal voor menigeen vreemd zijn, maar je moest eens weten hoeveel mensen er nog naar tekenfilms kijken zonder daar toe te zijn gedwongen!Dat wil je dan denk ik ook niet weten.
Het was en is vrij dramatisch en zelfs tragisch om te zien hoe zij zich manifesteerd de laatste tijd.
Dat je misschien gebrek hebt aan kennis over het een en ander, dat kan aan je algemene interesse liggen, maar wanneer je niet herkent of erkent dat iemand die jou voorkeur geniet serieuze problemen heeft...
De periode dat ik op Fok meedoe en meelees heb ik jou nog niet 1 keer kunnen betrappen op een beetje relativering.
Jou reacties ontbreken steeds meer iedere vorm van humor, zelfreflectie en poging om wat objectiviteit te bewaren.
Hoewel ik het liever voor me had gehouden, omdat ik zelf maar zeer sporadisch wat streamverslagen schrijf, vind ik je streamverslagen al een hele tijd niet meer van belang.
Soms heb ik mee kunnen kijken met dezelfde streams waar jij verslag van deed, en ik kreeg de idee dat ik naar een totaal verschillend huis zat te kijken.
Het is al vaker tegen je gezegd, maar het schijnt je allemaal niet te deren, en hoewel ik dat laatste nou als enige wel waardeer, zou je jezelf ook eens kunnen afvragen of er misschien een kern van waarheid in zit.
Je zult ook dit wel weer naast je neer leggen, je beroepen op wat anderen doen of schrijven, of de vragen alleen maar beantwoorden met tegenvragen, want echte antwoorden heb ik jou nog nooit zien geven.
Voor de rest zal ik geen poging meer doen in jou richting, want dat heeft toch geen enkele zin.
gelukkig, doe dat maar bij de buren...
quote:Net als sommige anderen hier begin ik je adoratie voor Diane een beetje ziekelijk te vinden. Ook ik heb nog kinderboeken, zelfs Pluk van de Petteflet. Daar is ook niets mis mee. Maar in combinatie met haar gestoorde gedrag, haar duimzuigerij, haar kinderliedjes en haar ideeën om de duizend gulden op te maken ( koekhappen, balonnenfeestjes, kleurboeken etc.) begin ik persoonlijk het idee te krijgen dat Diane de stress niet aankan en blijkbaar erg tekort is gekomen in haar jeugd, wardoor zij op 31 jarige die jeugd nog eens dunnetjes over wil doen, onder het oog van ontelbare camera's nog wel. Gecombineerd met haar vreemde houding t.ov. sex, waar zelfs Danielle haar inmiddels op wijst, begint bij mij het gevoel te ontstaan dat dat meisje serieuze psychische problemen heeft. Ik vind haar niet langer lachwekkend, maar heb serieus medelijden met haar. Wie geeft zo'n leipo in godsnaam ooit nog een baan? Welke normale volwassen man wil daar ooit nog een relatie mee?
Op dinsdag 11 december 2001 02:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik bespeur hier een tegenstelling... Je zegt oprechte emoties leuk te vinden... en daarom Kelly fan te zijn
Die ontgaat mij volkomen... als iemand niet oprecht is, is het Kelly wel... Ze huilt als een koe (dus gemaakt, want als ze normaal zou huilen zou ze als een man klinken). In feite is alles wat Kelly doet gemaakt, omdat ze heel veel gewoontes uit haar vorige leven moet afleren. En over die inrichting.. die heeft Kelly nodig vanwege haar verschrikkelijke asociale houding naar andere mensen toe. Ze gebruikt ze, om ze dan heel hard weer te laten vallen. Verder zit Kelly verschrikkelijk in de knoop vanwege haar sexchange (logisch) en heeft daardoor een behoorlijke tik van de molen opgelopen. Diane heeft een psychiater nodig om haar te helpen van haar minderwaardigheidsprobleem af te komen! Dat Diane van die kinderboeken leuk vindt zal voor menigeen vreemd zijn, maar je moest eens weten hoeveel mensen er nog naar tekenfilms kijken zonder daar toe te zijn gedwongen!
Dat wil je dan denk ik ook niet weten.
Je kritiek op Kelly vind ik ongefundeerd, Kelly is misschien theatraal, maar wel degelijk spontaan, flapt er alles uit wat er in haar hoofd opkomt, probeert er het beste van te maken en is volwassen genoeg om te proberen haar fouten n te zien. Je heldin Diane beroept zich op haar moeilijke jeugd als vrijbrief voor haar gestoorde gedrag. En heel eerlijk, als ze als kind ook al zo was kan ik me voorstellen dat noch haar familie, noch haar klasgenootjes wisten wat ze met haar gedrag aanmoesten. Begin me af te vragen waarom ze als kind al niet naar een goede gedragspsycholoog is gestuurd, want dit is niet spontaan meer, maar ziekelijk.
quote:Ik heb toch werkelijk het idee dat zowel Kelly al Diane enkele stoornissen hebben. Ik zie niet heel erg veel verschil in de ernst van de stoornissen. Kelly heeft ook hele rare buien die niet meer normaal zijn.
Op dinsdag 11 december 2001 10:54 schreef audrey het volgende:[..]
Net als sommige anderen hier begin ik je adoratie voor Diane een beetje ziekelijk te vinden. Ook ik heb nog kinderboeken, zelfs Pluk van de Petteflet. Daar is ook niets mis mee. Maar in combinatie met haar gestoorde gedrag, haar duimzuigerij, haar kinderliedjes en haar ideeën om de duizend gulden op te maken ( koekhappen, balonnenfeestjes, kleurboeken etc.) begin ik persoonlijk het idee te krijgen dat Diane de stress niet aankan en blijkbaar erg tekort is gekomen in haar jeugd, wardoor zij op 31 jarige die jeugd nog eens dunnetjes over wil doen, onder het oog van ontelbare camera's nog wel. Gecombineerd met haar vreemde houding t.ov. sex, waar zelfs Danielle haar inmiddels op wijst, begint bij mij het gevoel te ontstaan dat dat meisje serieuze psychische problemen heeft. Ik vind haar niet langer lachwekkend, maar heb serieus medelijden met haar. Wie geeft zo'n leipo in godsnaam ooit nog een baan? Welke normale volwassen man wil daar ooit nog een relatie mee?
Je kritiek op Kelly vind ik ongefundeerd, Kelly is misschien theatraal, maar wel degelijk spontaan, flapt er alles uit wat er in haar hoofd opkomt, probeert er het beste van te maken en is volwassen genoeg om te proberen haar fouten n te zien. Je heldin Diane beroept zich op haar moeilijke jeugd als vrijbrief voor haar gestoorde gedrag. En heel eerlijk, als ze als kind ook al zo was kan ik me voorstellen dat noch haar familie, noch haar klasgenootjes wisten wat ze met haar gedrag aanmoesten. Begin me af te vragen waarom ze als kind al niet naar een goede gedragspsycholoog is gestuurd, want dit is niet spontaan meer, maar ziekelijk.
Kelly zelf geeft daar regelmatig de oorzaak van aan: hormonen die door haar lijf gieren. Bovendien is Kelly pas 21 en heb ik het vermoeden dat als ze op haar 21e al het realativeringsvermogen bezit om af en toe zelf door te krijgen dat ze te ver gaat of ongefundeerd uitvalt, dat dat op haar 31e echt wel goed is gekomen. Ik vind het sowieso niet helemaal eerlijk om een jong meisje als Kelly te vergelijken met een volwassen vrouw van 31 die beter zou moeten weten. Waren we niet allemaal nog halve pubers op ons 21e? Ik wel hoor, deed genoeg dingen waarvan ik toen dacht dat ze volwassen waren maar waarvan ik nu met terugwerkende kracht nog het schaamrood van op mijn kaken kan krijgen.
quote:Denk dat werkgevers en echtgenoten ook niet bepaald in de rij gaan staan voor Kelly. Beide dames gedragen zich de laatste tijd bizar, bij Kelly ligt het misschien aan de hormonen, bij Diane komt het voor een groot deel doordat ze tot over haar oren op Andries is om het maar eens op z'n lagere schools uit te drukken. En Andries niet op haar, dat frustreert mateloos. Dat er nog wat steekjes loszitten bij Diane is wel duidelijk, maar om Pluk van Petteflet nou als bewijsvoering aan te dragen... Dan zijn alle volwassenen Harry Potter hebben gelezen zeker ook rijp voor het gekkenhuis.
Op dinsdag 11 december 2001 10:54 schreef audrey het volgende:
Wie geeft zo'n leipo in godsnaam ooit nog een baan? Welke normale volwassen man wil daar ooit nog een relatie mee?
[Dit bericht is gewijzigd door wiip op 11-12-2001 11:37]
quote:Vind je niet dat ze veel te ver is doorgeslagen met haar "vrouwlijkheid"(is volgens mij manisch)? (misschien wel als compensatie voor de verloren jaren als jongen, maar eerder een teken van obsessief gedrag, ontwikkelt tijdens het jongen zijn) daarmee bedoel het kopieergedrag van wat de vrouw "hoort" te doen, maar dan wel overdreven kopieren (uiterlijk,doen,praten,lopen,etc). Ze is misschien wel spontaan en jong, maar volgens mij heeft zij ook een tikje van de malle molen meegekregen (en het lijkt me niet dat elke transseksueel dat heeft). Los hiervan vind ik haar wel spontaan, niet diplomatiek, eenkennig en simpel. En haar diva gedrag is af en toe wel grappig. Haar frustraties van de laatste tijd doen mij mijn achting wel erg verlagen.
Op dinsdag 11 december 2001 11:10 schreef audrey het volgende:
Bovendien is Kelly pas 21 en heb ik het vermoeden dat als ze op haar 21e al het realativeringsvermogen bezit om af en toe zelf door te krijgen dat ze te ver gaat of ongefundeerd uitvalt, dat dat op haar 31e echt wel goed is gekomen.
GJ!
Waar leggen we de grens?
Als ze een rammelaar voor boven haar bed gaat bestellen?
Als ze 'Nijntje' van Dick Bruna gaat bestellen?
Als ze als 'droomwens' een aflevering van de Teletubbies wil zien?
quote:De pot verwijt de ketel?
Op dinsdag 11 december 2001 04:48 schreef Rica het volgende:
Ben je in het dagelijks leven ook zo'n misselijk figuur of alleen hier op het forum?
quote:LOL
Op dinsdag 11 december 2001 11:25 schreef Cynix ® het volgende:
Waar leggen we de grens?
Als ze een rammelaar voor boven haar bed gaat bestellen?
Als ze 'Nijntje' van Dick Bruna gaat bestellen?
Als ze als 'droomwens' een aflevering van de Teletubbies wil zien?
quote:ik ben het dus niet met je eens. Als ik naar Kelly kijk zie ik iemand die op jonge leeftijd een dramatische en ingrijpende situatie heeft meegemaakt ( sexchange), die dapper genoeg is om dat met de hele wereld te delen en daar geen schaamtes over te hebben, die eerlijk is, die doorzettingsvermogen heeft ( bij battles, bij conflicten, bij dipjes), die zelfspot heeft, kan relativeren, die haar best doet en zich niet uit het veld laat slaan, ook al zou ze het liefst in haar bed blijven liggen en wachten tot het ophoudt. Dat is de eigenschap die ik het meest bewonder in Kelly, dat ze eerst kan doen alsof de wereld vergaat en dan na een stilte haar schouders kan ophalen en zeggen: Ik wil het gewoon leuk hebben hier, laten we erover ophouden, sorry.
Op dinsdag 11 december 2001 11:20 schreef Lottje het volgende:[..]
Denk dat werkgevers en echtgenoten ook niet bepaald in de rij gaan staan voor Kelly. Beide dames gedragen zich de laatste tijd bizar, bij Kelly ligt het misschien aan de hormonen, bij Diane komt het voor een groot deel doordat ze tot over haar oren op Andries is om het maar eens op z'n lagere schools uit te drukken. En Andries niet op haar, dat frustreert mateloos. Dat er nog wat steekjes loszitten bij Diane is wel duidelijk, maar om Pluk van Petteflet nou als bewijsvoering aan te dragen... Dan zijn alle volwassenen Harry Potter hebben gelezen zeker ook rijp voor het gekkenhuis.
quote:Oké dat duimen is een idiote tic die ze af moet leren. Het koekhappen-incident heb ik gemist. Het boek telt dus niet mee en volgens mij stond iedereen te dansen op Pippi Langkous en Kabouter Plop (of hoe heet die gast). En Danielle is degene die urenlang kan praten of ze al bijna vijf is. Dus?
Op dinsdag 11 december 2001 11:25 schreef Cynix ® het volgende:
Het is natuurlijk niet alleen dat boek, maar gecombineerd met haar gedrag mag je er volgens mij wel vraagtekens bij stellen.
quote:Precies wat ik ook bedoelde eigenlijk.
Op dinsdag 11 december 2001 11:23 schreef wiip het volgende:
Vind je niet dat ze veel te ver is doorgeslagen met haar "vrouwlijkheid"(is volgens mij manisch)? (misschien wel als compensatie voor de verloren jaren als jongen, maar eerder een teken van obsessief gedrag, ontwikkelt tijdens het jongen zijn) daarmee bedoel het kopieergedrag van wat de vrouw "hoort" te doen, maar dan wel overdreven kopieren (uiterlijk,doen,praten,lopen,etc). Ze is misschien wel spontaan en jong, maar volgens mij heeft zij ook een tikje van de malle molen meegekregen (en het lijkt me niet dat elke transseksueel dat heeft).
quote:Is goed... Dan stop ik bij deze met het schrijven van streamverslagen! Dingen die me hier worden verweten slaan helemaal nergens op .... helemaal niet van iemand waar zelf 9 van de 10 keer geen zinnig woord uitkomt. Dat ik bepaalde dingen over Kelly en Diane toevallig anders zie schijnt niet te kunnen ofzo en dan wordt er maar weer op de man gespeeld.
Hoewel ik het liever voor me had gehouden, omdat ik zelf maar zeer sporadisch wat streamverslagen schrijf, vind ik je streamverslagen al een hele tijd niet meer van belang.Soms heb ik mee kunnen kijken met dezelfde streams waar jij verslag van deed, en ik kreeg de idee dat ik naar een totaal verschillend huis zat te kijken.
Je past wel goed bij Kelly trouwens!
Maar je hebt je zin. Ga ze dan vanaf nu maar lekker zelf schrijven, want ik doe het niet meer.
Ik persoonlijk vind het niet zo vreemd dat iemand die haar hele leven het gevoel heeft gehad in een verkeerd lichaam te zitten in het begin een beetje doorslaat. En je moet niet vergeten dat er in het huis niets te doen is, omkleden en make-uppen is ook gewoon een leuk tijdverdrijf. Alle vrouwen in het huis hebben aangegeven in het dagelijks leven lang niet zo op uiterlijk gefixeerd te zijn, maar het daar te doen omdat de tijd dan sneller gaat. Daar is het huis ook op ingericht, er is een overduidelijke focus op de badkamer en de beautycase. Thuis ga je ook niet elke dag in de sauna, bubbelbad, zonnebank of scrubben, of wel?
quote:Volgens mij bedoel je dit niet zo onder de gordel als er in dit topic gesuggereerd is, dus ik wil er even serieus op ingaan.
Op dinsdag 11 december 2001 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is volgens mij echt zo... Als ze gaat zingen merk je ook dat ze dat op een vreemde vrouwelijke manier probeert te doen (met een wat nep hoog stemmetje), waardoor het juist vals wordt.
Je merkt inderdaad dat ze regelmatig "verrast" wordt door haar eigen mannelijke strottehoofd, als ze spontaan iets zegt/zingt/jankt whatever.
En uiteraard vindt ze het verschrikkelijk dat ze ineens als een man kan klinken (net als elk jong rukkertje het afgrijselijk vindt om verrast te worden door dat typische piepstemmetje dat hoort bij de baard in de keel krijgen).
Daarom hoor je Kelly vaak corrigeren: ze gaat spontaan iets zingen, maar zet te laag in omdat ze dat van nature gewend is. In een fractie van een seconde heeft ze dat door en corrigeert ze dat.
Bij het huilen van Kelly gaat het net zo: de eerste paar seconden "overkomen" haar, en vallen niet te corrigeren, daarna zet ze haar keel op een iets andere manier open zodat het er wat hoger uitkomt.
Het klinkt nergens naar, mee eens, als streamer zal het ook vreelijk op je zenuwen werken, maar het is wél volkomen begrijpelijk. En van een totaal andere orde dan de aanvallen van Diane.
Tot slot, Scanman: het klinkt een beetje hypocriet voor iemand die jou drie bladzijden geleden nog een pedofiel heeft genoemd (met een knipoog weliswaar, maar toch), maar ik hoop dat je je niet te snel weg laat jagen door stevige replies op zaken die jij hier neerpent. Het wordt zo saai als er alleen maar mensen komen die het met elkaar eens zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-12-2001 11:43]
quote:Ik ben het wel met jou eens dat er in het hoofd van Diane iets mis is. Ik vind alleen kinderdingen leuk vinden daarbij niet echt terzake doen. En ik denk dat er in het hoofd van Kelly ook het een en ander ernstig mis is. Kelly is bovendien veel te veel met zichzelf en met haar vrouwzijn bezig om ooit een waardevolle arbeidskracht te worden. Voorlopig weet ze nog niet wat e-mail is en ze vindt het bepaald niet interessant om dat soort dingen uit te gaan zoeken, want ze gaan niet over haar. Afgezien daarvan is ze gewoon ontzettend dom. Je fouten willen toegeven is natuurlijk een goede eigenschap, maar ik heb het haar bijvoorbeeld tegen Gert-Jan nog niet zien doen. Terwijl ze er toch wel duidelijk naast zat.
Op dinsdag 11 december 2001 11:29 schreef audrey het volgende:[..]
ik ben het dus niet met je eens. Etcetera...
Als er een karaktertrek van Diane wordt besproken die een beetje vreemd is...lijkt het wel of als enig geldige argument daat een karaktertrek van Kelly tegenover moet komen te staan...onder het mom van:ja díe ie lekker bezig!
Als je Diane bekijkt, los van Andries , los van Kelly , gewoon dus naar Diane kijkt, dan zie je
een meisje wat onvoorspelbaar emotioneel kan reageren,
Een meisje van 31 dat dronken sex heeft met Frank en het de volgende dag niet meer weet.
Een meisje van 31 met een troostdoekje en haar duim in haar mond,
Een meisje van 31 wat een heel laagzelfbeeld heeft,
Een meisje van 31 die wil koekhappen en kleuren,
Een meisje van 31 met een troostdoekje en haar duim in haar mond,
Een meisje van 31 dat Pluk vd Petteflet besteld
Een meisje van 31 dat stampvoetend en krijsend reageert op een geintje.
ja toch?
quote:Dus?
Op dinsdag 11 december 2001 11:32 schreef Lottje het volgende:
Oké dat duimen is een idiote tic die ze af moet leren. Het koekhappen-incident heb ik gemist. Het boek telt dus niet mee en volgens mij stond iedereen te dansen op Pippi Langkous en Kabouter Plop (of hoe heet die gast). En Danielle is degene die urenlang kan praten of ze al bijna vijf is. Dus?
quote:Beetje vals om het daarop te gooien. Toen ik 21 was stond ik ook liever in de disco en was ik aan het reizen en dansen en had ik ook nog nooit gee-maild, hoor! En ik heb toch echt wel een carriere inmiddels, dus dat zegt niets. En volgens mij gaf ze bij haar nominatie van deze week wel degelijk toe dat ze vond dat ze onredelijk was tegen GJ en heeft ze ook haar excuses aan hem aangeboden, die hij niet wilde accepteren. Ze probeert het dus wel.
Op dinsdag 11 december 2001 11:41 schreef Lottje het volgende:[..]
Ik ben het wel met jou eens dat er in het hoofd van Diane iets mis is. Ik vind alleen kinderdingen leuk vinden daarbij niet echt terzake doen. En ik denk dat er in het hoofd van Kelly ook het een en ander ernstig mis is. Kelly is bovendien veel te veel met zichzelf en met haar vrouwzijn bezig om ooit een waardevolle arbeidskracht te worden. Voorlopig weet ze nog niet wat e-mail is en ze vindt het bepaald niet interessant om dat soort dingen uit te gaan zoeken, want ze gaan niet over haar. Afgezien daarvan is ze gewoon ontzettend dom. Je fouten willen toegeven is natuurlijk een goede eigenschap, maar ik heb het haar bijvoorbeeld tegen Gert-Jan nog niet zien doen. Terwijl ze er toch wel duidelijk naast zat.
quote:Oh ja. Dat kan ook.
Op dinsdag 11 december 2001 11:45 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Dus?
Van een verblijf in het BB-huis wordt je simpel. Zeker als je toch al niet al te sterk in je schoenen stond.
quote:Kom, kom, kom, niet zo obstinaat. Je zit toch niet stiekum ook nog te stampvoeten daaro, he?
Op dinsdag 11 december 2001 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar je hebt je zin. Ga ze dan vanaf nu maar lekker zelf schrijven, want ik doe het niet meer.
Er zijn genoeg mensen die jouw verslagen wél waarderen, dus, droog je traantjes en schrijven met die hap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |