Die is wel erg gemakkelijk nietwaar? Of is het omdat ik in September naar een Tatra meet ga? Het is in ieder geval een Tatra T700, de opvolger van de T613, en helaas de (voorlopig? je weet nooit wat nieuwe eigenaar Terex zich in zn hoofd haalt) laatste personenwagen van Tatra. Aangezien ik maandag en dinsdag niet veel online zal zijn mag iemand anders een nieuwe opgave bedenkenquote:
ik ken wel Aston Martin, maar nee dat is het niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef allsystemshalt het volgende:
Austin Martin?
Merk komt uit Turijn, met een Engelse vlag in het logo, de auto is alleen in de USA verkocht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:01 schreef Modus het volgende:
Is het een bekend merk met een carrosserie van bv. Michelotti, zoiets?
dit model is van 1969 tot 1970 gemaakt zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Modus het volgende:
Eind jaren '70?
www.carsfromitaly.com bedoel je? die is idd offline.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet waar ik hem moet zoeken. Er was een site met enorm veel info over de meest obscure (en minder obscure) Italiaanse merken, maar die is sinds een maand of 2 spoorloos verdwenen..
http://www.pestalozzi.net/sb/a_index.htmlquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik ben mn website met sportstationwagons kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |