Ik en wijn zorgt voor weinig interesaante topictitels jaquote:
[edit] Doe normaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
Blauw associeer ik op FOK! altijd gelijk met modjes
Ooooooohh hoe kom jij aan een foto van de speciale IKEA appels??? Waar overigens nog lijm resten op zaten van de stickersquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
ikea is toch niet geel blauw?
[afbeelding]
duidelijk geel en rood
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
ikea heeft wel leuke aanbiedingen altijd
[afbeelding]
dit is het nieuwere typequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
God jah, dat een bom er nog eens ZO uitzagDat is echt al een jaar of 200 geleden
Ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef blackbully het volgende:
ik zoek de ikea met dit personeel , kan hem alleen nog niet vinden
[afbeelding]
Op dat product zit helaas momenteel een kwaliteitscontrole, de tafel bleek nogal te piepen en kraken als je er wat opzette...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
deze tafel is momenteel uitverkocht hier.
@debsterr
hebben jullie die nog wel
[afbeelding]
Nou ja, personeel heb je meestal toch geen donder aan bij IKEAquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef blackbully het volgende:
ik zoek de ikea met dit personeel , kan hem alleen nog niet vinden
[afbeelding]
Die zijn zich de pleuris geschrokken en weggerend!quote:
die zijn op sollicitatie.quote:
Die is bekend. Die stond zelfs in de Primörquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
die zijn op sollicitatie.
gingen vanmorgen weg, maar de eerste vraag was al lastig![]()
[afbeelding]
goeeeehoeeeedquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn zich de pleuris geschrokken en weggerend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |