quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef Wytze het volgende:Wie was dat vriendinnetje, ik zit der op te zoeken maar kan niet vinden ;'(
Lucy Hale
![]()
"Hey Bitch, your sister is here"
![]()
Anyway, weer lekker vage aflevering. Ik vind de laatste afleveringen een beetje saai eigenlijk. Btje anticlimaxen enzo.
Btw, wel verrassend dat nu Seth eens een keer naar de gevangenis mag
![]()
Wat zou er eigenlijk gebeuren? Het was toch een ongelukje? Als hij niet aangeklaagd wordt, kan er ook weinig gebeuren volgens mij.
Ryan zit weer lekker in de problemen. Gelukkig heeft die agent hem niet gezien. Of iig niet goed genoeg. Maar als ik hem was geweest dan was ik naar de agent toegerend en had ik Volchuck aangegeven. Dan was die opgeruimd en was het hele verhaal geen probleem meer
![]()
Marissa moest gewoon ff op bezoek bij Kaitlin omdat die in de serie moet blijven voor komend seizoen natuurlijk
![]()
Btw, ik vond Marissa er niet zo heel lekker uit zien. Op zich niet slecht, maar ik vind haar te lang en te dun...
Wel een lekker morealistisch einde van het hele verhaal met Sandy zeg.
Ik had er wel wat meer drama van verwacht eigenlijk. Aan de andere kant ook wel weer goed van hem
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"