Vandaag dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef gigatech het volgende:
Ik ga aanstaande donderdag 27 april met mijn familie beginnen aan een (voor ons ) hopelijk onvergetelijke rondreis door het westen van de VS.
Het regende gisteravond in het zuiden van California.... althans, het was kurrek-droog toen ik de Anaheim Duck Pond betrad, en alles was nat toen we er uit kwamen (met een winst van 3-2 voor de Mighty Ducks!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:08 schreef gigatech het volgende:
Jaja, De eerste dagen zijn geupdate op de site.
Helaas is het weer nog niet top, althans dat vinden de amerikanen zelf.
Uurtje of 11 a 12 vanaf Amsterdam naar Los Angeles. Meestal zo ongeveer 11 uur en 15 minuten of zoiets.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef renz0r het volgende:
Hoe lang is het nou vliegen?
Met de KLM van AMS naar SFO 10 uur 55 en naar LAX 11 uur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef renz0r het volgende:
Hoe lang is het nou vliegen?
Ik zie al dat je wel in Las Vegas gaat overnachten en dat je niet alle dagen in LA blijftquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Blik het volgende:
Er zijn al wat dingen gezegd en ik heb ook wat op of aanmerkingen:
Las Vegas moet je gewoon even naartoe, ook al is het maar voor een nacht om even de sfeer te proeven, op de Strip heb je een RV park bij Circus Circus.
Hoeveel dagen blijf je San Fransisco? Deze stad is veel mooier dan Los Angeles en hier moet je toch zeker wel 3 a 4 dagen verblijven.
Waarom alle campings al geboekt, je zit ruim buiten het hoogseizoen dus een plaatsje vinden is niet moeilijk. Tevens is het veel avontuurlijker om gewoon per dag te kijken naar welke camping je gaat. Het is namelijk ideaal om niet te veel te moeten rijden op een dag en gewoon om 4 a 5 uur op de camping te staan. Dat gaat niet als je alles al vooraf geboekt hebt. Je hebt bij je camper vast en zeker een KOA-gids en een algemene RV-park gids gekregen, gebruik hem.
Veel plezier en geniet ervan, ik ben al 2 keer in die regio geweest en het is echt prachtig
De begroting voor de hele reis (5 weken camper en 1 week auto in LA en omgeving) is ongeveer 16.000 Euro.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef 3mph het volgende:
quanta costa? voor 5 weken incl. ticket?
We hebben NIETS vantevoren geboekt alles is op de bonnefooi dus wat dat betreft Totale vrijheid en blijheid.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Blik het volgende:
Er zijn al wat dingen gezegd en ik heb ook wat op of aanmerkingen:
Las Vegas moet je gewoon even naartoe, ook al is het maar voor een nacht om even de sfeer te proeven, op de Strip heb je een RV park bij Circus Circus.
Hoeveel dagen blijf je San Fransisco? Deze stad is veel mooier dan Los Angeles en hier moet je toch zeker wel 3 a 4 dagen verblijven.
Waarom alle campings al geboekt, je zit ruim buiten het hoogseizoen dus een plaatsje vinden is niet moeilijk. Tevens is het veel avontuurlijker om gewoon per dag te kijken naar welke camping je gaat. Het is namelijk ideaal om niet te veel te moeten rijden op een dag en gewoon om 4 a 5 uur op de camping te staan. Dat gaat niet als je alles al vooraf geboekt hebt. Je hebt bij je camper vast en zeker een KOA-gids en een algemene RV-park gids gekregen, gebruik hem.
Veel plezier en geniet ervan, ik ben al 2 keer in die regio geweest en het is echt prachtig
goed zo, ik dacht dat omdat in jullie route alle campings en RV-parks al zijn beschreven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:32 schreef gigatech het volgende:
[..]
We hebben NIETS vantevoren geboekt alles is op de bonnefooi dus wat dat betreft Totale vrijheid en blijheid.en we hebben idd ook de Koa Gids en Pas
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |