In de good-old geluidsrecorder is dit wel mogelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef Here2Stay het volgende:
is er geen optie in media player waarmee je extra langzaam af kunt spelen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af, dacht misschien al dat hij wel die man met die hamer was in de kapel. Geloof ook echt niet dat daar echt de mol stond.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waar in het televisieprogramma komt dit geluidsfragment voor? Wie is er dan aan zet?
Milouska kijkt inderdaad verdacht verbaasd om wanneer ze de vraag krijgt. Waar staat Karel terwijl hij de vragen stelt?
Daar is ze ook wel 't type voor denk ik. Ik zou 't echter niet leuk vinden. Ik hoop iedere keer dat ze er uit ligt, maar 't ziet er naar uit dat ze zowieso tot 't einde er in zitquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Op de site van 'wie is de mol' zelf kan je oude afleveringen bekijken..
Maar als je bedoelt of je afleveringen kan bekijken van
vorige series van de Mol, dat weet ik niet..![]()
Voor mijn gevoel is de Mol Frederique..
En de reden waarom ik dat denk is ten eerste omdat ze zo erg probeert om vooral
niet de Mol te lijken..
Neem nu dat spel met die auto, toen ze zo tergend langzaam ging..
Dat viel gewoon zo erg op dat je het eigenlijk niet eens een mollenstreek kan noemen,
want dat zou er te veel bovenop liggen..
En daarom heeft ze het gedaan denk ik..
Ik denk dat zij nu hoopt dat de overige kandidaten haar niet meer zo erg verdenken omdat
ze bij zichzelf zoiets hebben van 'nee, de mol zou zoiets nooit doen, dit is veel te opvallend'..![]()
En ten tweede:
Ik vind haar al vanaf het begin een spottende ondertoon hebben in hoe ze praat..
Meer dan anderen..
Een beetje sarcastisch, alsof ze diep van binnen zich helemaal blauw lacht om alles
en iedereen..![]()
over welk fragment hebben jullie 't hier steeds precies?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:44 schreef lady23 het volgende:
Ik hoor milouska meulens niet in het begin maar ik hoor duidelijk frederique is de mol, maar dat kan toch niet want anders zou toine niet eruit vliegen
Over het moment dat voor de laatste keer de kapeldeuren dichtgaan (bij Frédérique). Dit fragment is over ca. 2 minuten op tv te zien en horen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:48 schreef Taurus het volgende:
over welk fragment hebben jullie 't hier steeds precies?
Nu?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Over het moment dat voor de laatste keer de kapeldeuren dichtgaan (bij Frédérique). Dit fragment is over ca. 2 minuten op tv te zien en horen.
Dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
Lijkt het maar zo of zit Roderick in bijna iedere scène wel iets te vreten?Niet dat het verder belangrijk is.
Komt idd op hetzelfde neer. Je hoort in de ruis wat je wilt horen/verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef maril het volgende:
Dit doet mij denken aan muziek dat je omgekeerd moet draaien en dan de zin "de duivel is hier"
![]()
Iemand van de crew die er voor het gemak even zat? Maar misschien heeft de mol daar nooit plaatsgenomen.. en hadden ze gewoon een aanwijzing gekregen. 'De mol te zien krijgen' kan vast op een hoop manieren..quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. De vijf kandidaten waaronder de mol moesten 5 vragen beantwoorden en dan kregen ze de mol te zien. Wie was dan de persoon in het zwarte gewaad toen de mol zijn 5 vragen moest beantwoorden?
Volgens mij karel ?!quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. De vijf kandidaten waaronder de mol moesten 5 vragen beantwoorden en dan kregen ze de mol te zien. Wie was dan de persoon in het zwarte gewaad toen de mol zijn 5 vragen moest beantwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |