tasche is duits voor kopje toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef DarkElf het volgende:
tas= kopje volgens mij (vlaams)
* probeert zich vaag ergens Duits te herinneren. Ja dacht het wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tasche is duits voor kopje toch?
tas2 (de ~, ~sen)quote:
Inderdaad. Dat vroeg ik me ook af toen ik de OP las. Waarom zou je in godsnaam een Mars frituren? wtf?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een mars frituren, je flambeert lolly's toch ook niet.
[Belg., inf.]quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:15 schreef _BassFace_ het volgende:
[..]
tas2 (de ~, ~sen)
1 zak of kleine koffer van uiteenlopend model die men meeneemt om er datgene in te bergen wat men bij zich wil hebben
2 [Belg., inf.] kop
Ja vooral in Engeland schijnen ze het wel te waarderenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt lekker te zijn... heb nog niet van deze cullinaire verrassing kunnen genieten.
iew, lijkt wel alsof er schimmel op zit. En ik lust geen chocolaquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef _BassFace_ het volgende:
Wie heeft er al eens een mars-reep gefrituurd ?
[afbeelding]
1 Mars
1 tas bloem
1/2 tas maismeel
1 snufje bakpoeder
melk of bier
Laat de mars koel worden in de koelkast. Meng de ingredienten voor het deeg, tot het een dikte van volle room heeft. Doop Mars erin en frituur tot goudbruin![]()
Bij Jensen was toen idd eens die hyper-ADHD-kok te gast die dat deed..quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:16 schreef El_Rolando het volgende:
Het schijnt in Engeland populair te zijn na het uitgaan.
Hoorde ik eens bij Jensen.![]()
Ja, maar daar flikkerden ze er gewoon zo die Mars in. In principe werd ie toen helemaal zacht enzo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Bij Jensen was toen idd eens die hyper-ADHD-kok te gast die dat deed..
Als je een engels ontbijt lekker vind, dan vind je vloeibaar frituurvet uit het pak ook acceptabelquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja vooral in Engeland schijnen ze het wel te waarderen.
Ja, ze hadden 'm eerst moeten paneren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:23 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja, maar daar flikkerden ze er gewoon zo die Mars in. In principe werd ie toen helemaal zacht enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |