Dus je bent verliefd op JAM?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef david. het volgende:
He bah, SPINVIS op KoninginneNach...
Ik vind t sowieso een lekker wijfquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:25 schreef david. het volgende:
[..]
Je zou haar niet afwijzen als ze zich aanbood?
ik vond die met jurkje aan het mooiste!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind t sowieso een lekker wijf![]()
Alleen playboy foto's zijn altijd zo saai![]()
Ik vind die op t bed met dr benen wijd en hand dr tussen t lekkerst... Rest totaal niet boeiend...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond die met jurkje aan het mooiste!
die full frontal naakt vind ik altijd maar niks
een tepel of een borst hier en daar kan ik dan wel weer waarderen
vond die zwart wit foto dat ze voor de spiegel staat ook heel erg mooi
maar vind zwart wit vaak veel mooier
nee joh een kadotje is toch ook leuker als t ingepakt is?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind die op t bed met dr benen wijd en hand dr tussen t lekkerst... Rest totaal niet boeiend...
Die met kleren aan vind ik totaal geen fuck aan...
Over geen fuck aan gesproken... Geen vriendin en dus geen sex vanaaf... Vieze vuile kut teef dat t is...![]()
Die kleurenfoto van het achteraanzicht op het balkon vond ik een mooie en een paar zwart/witte, maar vond het voor de rest er gewoontjes uitzien . . .quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
ik vond die met jurkje aan het mooiste!
die full frontal naakt vind ik altijd maar niks
een tepel of een borst hier en daar kan ik dan wel weer waarderen
vond die zwart wit foto dat ze voor de spiegel staat ook heel erg mooi
maar vind zwart wit vaak veel mooier
ik vind dr droevige blik zo mooi bij die zwart wit foto met die spiegel...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die kleurenfoto van het achteraanzicht op het balkon vond ik een mooie en een paar zwart/witte, maar vond het voor de rest er gewoontjes uitzien . . .
Ik vind een kadootje helemaal niet leuker als ie ingepakt is... Hup kapot scheuren dat papierquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee joh een kadotje is toch ook leuker als t ingepakt is?
vind die foto met die hand zo banaal...
is t nu helemaal echt uit dan met je vriendin?
nou zeg doe dan gewoon eerlijk en maak het meteen uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind een kadootje helemaal niet leuker als ie ingepakt is... Hup kapot scheuren dat papier![]()
Maar miss is dat t verschil tussen mannen en vrouwen. Die met kleren aan heb ik hooguit 3 seconden naar gekeken.
Nee t is niet uit, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Ze wilde niet blijven slapen wat we altijd op vrijdag doen, maar morgen afspreken. Heb ik totaal geen zin in dus heb gezegd dat ik t hele weekend uit de stad ben... Morgen rijdt Joey naar t zuiden... Miss dat ik naar Tilburg kom, maar waarsch Breda...
Wat een tyfus wijf zeg. Ik hoop zo dat ik morgen iemand tegenkom die leuker is... Geen moment zal ik twijfelen![]()
Boeiuh, ze is zelf zo achterlijk als de touwtyfus bezig... Moet zich een keer normaal gedragen. Trut moest gewoon blijven slapen... Suf wijfquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg doe dan gewoon eerlijk en maak het meteen uit
Joey is zo sociaal om haar dat plezier te gunnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg doe dan gewoon eerlijk en maak het meteen uit
Idd... Echte liefdequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joey is zo sociaal om haar dat plezier te gunnen.
Spannend?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
Zow dan, net de laatste Baren & van Dorp gezien . . .
Geen slecht idee, trustenquote:
Niet echt. Echt een laatste uitzending, hoop geouweneel, hoop uit het oude doos, etc, etc, etc . . .quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef Dickies het volgende:
Spannend?
Slaapmeisjesquote:
sowieso nooit een bal aan gevondenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet echt. Echt een laatste uitzending, hoop geouweneel, hoop uit het oude doos, etc, etc, etc . . .
Jompels?! Schat, wat is dat nou weer?!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaapmeisjes.
jompels nog eens aan toe zeg
goeie keuze!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Jompels?! Schat, wat is dat nou weer?!
En ja ik zou gaan slapen, maar ik heb stiekem nog geen zin
Wat? Litpho of niet gaan slapen?quote:
Nu zal ik de laatste zijn om te suggereren dat je zin gewoon moet maken, maar misschien mis je gewoon de juiste stimulatie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef melismay het volgende:
En ja ik zou gaan slapen, maar ik heb stiekem nog geen zin
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat volgens jou een juist stimulatie isquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu zal ik de laatste zijn om te suggereren dat je zin gewoon moet maken, maar misschien mis je gewoon de juiste stimulatie?
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat volgens jou een juist stimulatie is
Dat, of gewoon een grote beurt!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden....
Val ik daar van in slaap? Want dan graagquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden....
Dat is een optie, maar ik vermoed dat dat niet echt samengaat met het "ik ben van plan nú te gaan slapen" wat ze eerder als wens heeft geuit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, of gewoon een grote beurt!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, of gewoon een grote beurt!
maar liefie is er niet!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef MoChe het volgende:
Weekend = werken....
Ik zwaai weer als ik langs fiets liefie_![]()
Dat is wel het vermoedenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Val ik daar van in slaap? Want dan graag![]()
Owkee, dan uhm, moet jij misschien mijn grote bed maar eens opvullen enzo, dan kan ik lekker slapen van dat voor mij saaie boek van jequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel het vermoeden. Alhoewel een koud bed natuurlijk wel minder goed slaapt
.
Ik zal je wel voorlezen over Skype. Vergeet niet om "automatisch ophangen" aan te zettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Owkee, dan uhm, moet jij misschien mijn grote bed maar eens opvullen enzo, dan kan ik lekker slapen van dat voor mij saaie boek van je![]()
drama allom.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar liefie is er niet!
vind mn mama niet meer aardig![]()
dat krijg je van paasweekenden
Noouuuuuuquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je wel voorlezen over Skype. Vergeet niet om "automatisch ophangen" aan te zetten.
mama?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef MoChe het volgende:
[..]
drama allom.
waar moet ik nou naartoe zwaaien ....![]()
Awwquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:54 schreef melismay het volgende:
[..]
NoouuuuuuDat werkt niet! Ik kan niet met mijn laptop met internet in bed en dan moet ik op de bank slapen en dat slaapt niet zo lekker.... nouuuhouuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |