Batman2k +1quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef Batman2k het volgende:
michelle wiliams oid
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Vincent Cassel?
ja die zit dus in amityville horror. Was de vraag nou welke film het is of welke acteur?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is geloof ik Melissa George.
ok, is dus niet amityville horror.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Batman2k het volgende:
het gaat om de film
maar ik weet ook veel dingen niet hoor. de titel van deze film bijv.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jezus, wat weet jij irritant veel. allemaal mensen van wie ik nog nooit heb gehoord![]()
Dat is Xibit. Dus Derailedquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:33 schreef Batman2k het volgende:
[afbeelding]
dit waren wel zo beetje de bekende bijrollen.
Acteert die ook al tegenwoordig? Ik wist alleen dat ie 3 x-boxen en 6 plasmaschermen in auto's wist te proppen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Acteert die ook al tegenwoordig? Ik wist alleen dat ie 3 x-boxen en 6 plasmaschermen in auto's wist te proppen.
ja je moet nu een nieuwe vraag stellen.quote:
nee hoor. Ik ken maar één film met Xibit en dat is Derailedquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:39 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ja je moet nu een nieuwe vraag stellen.
omdat je nieuwe klinkt toch ff vragen... je hebt niet gegoogled / imdb he?
Zijn naam wordt wel steeds korter bij jou.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor. Ik ken maar één film met Xbit en dat is DerailedGeen idee dat die Melissa George er ook in zat.
zat die vent trouwens niet ook in Ocean's Twelve? Naam komt me licht bekend voor.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Cinema Paradiso?
Vincent Cassel zat idd in Ocean's 12 maar ik doelde op Agent Secrets samen met zijn vrouw Monica Bellucci.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zat die vent trouwens niet ook in Ocean's Twelve? Naam komt me licht bekend voor.
M.a.w. misschien dat je die film bedoelt?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:00 schreef Batman2k het volgende:
Josh Holloway
hij lijkt vrij jong en volgens mij heeft hij in Truman Show een ander kapsel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:10 schreef AtigA het volgende:
truman show?
Dit zegt IMDB:quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef Batman2k het volgende:
misschien kon het niet ivm lost ofzo..
Helaas. Verkeerde actrice, verkeerde land, verkeerde taal.quote:
De regisseur van deze film is geboren in Utrecht. Het is maar een weetje.quote:
The bitch is back!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Passion of the Christ 2: Maria Magdalene out for justice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |