Op zich is damsco redelijk groot......quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef purplerose het volgende:
Dat staat toch in de TT
Amsterdam dusen vandaaruit zien we wel, geloof eerst naar een kroeg van een bekende van pussy.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op zich is damsco redelijk groot......
Zuidlarenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Damsco.
De hoofdstad van Nederland heet Amsterdam.dat allerhande bevolkingsgroepen nou andere namen voor die stad gaan verzinnen hoeft niette betekenen dat we ze gaan overnemen.![]()
Het is je vergeven. Al is het alleen maar omdat het nu toch mooi weer isquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zuidlaren, ik kom oorspronkelijk uit Nieuw Buinen. Maar zit nu voor me werk in Osdorp (werk op schiphol), en ja dan ga je zulke woorden gebruiken
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:51 schreef Sickert het volgende:
ik ben straks ook te vinden inDamsco
![]()
waar gaat dit heen met de wereld Damsco![]()
Succesquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:42 schreef Bendeleider het volgende:
Even een kort berichtje uit slovenie.
Week was puik ,en nu in heet weekend zijn er wedstrijden.
Mijn loting is kut.. 1e vrijgeloot en 2e partij probs tegen israelier genaamd Zeevie.
Tot HOERENS !!
ik ook bij 538quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Zooowww Amsterdam was wel tofBeetje overal rondgekeken, maar het meest nog bij 538. Viel me mee, maar het kan ook komen door de dames daar
![]()
Ja toen was ik eten aan het zoeken, wat nog best tegen viel als je pas vrij laat bedenkt dat je trek hebtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook bij 538
Jamie cullum
vond 't erg leuk in Amsterdam
haha ik heb alleen t begin daar van gezienquote:Op zondag 30 april 2006 02:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja toen was ik eten aan het zoeken, wat nog best tegen viel als je pas vrij laat bedenkt dat je trek hebtJij die stripact nog gezien? Die gozer op t podium had t niet meer
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 19:35 schreef purplerose het volgende:
ok, volgens mij ben ik beetje wakker nu
Ik heb me ook prima vermaakt in Bussumquote:Op maandag 1 mei 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ook eindelijk weer online.
K'dag was top! Moeten we vaker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |