Op zich is damsco redelijk groot......quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef purplerose het volgende:
Dat staat toch in de TT
Amsterdam dusen vandaaruit zien we wel, geloof eerst naar een kroeg van een bekende van pussy.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op zich is damsco redelijk groot......
Zuidlarenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Damsco.
De hoofdstad van Nederland heet Amsterdam.dat allerhande bevolkingsgroepen nou andere namen voor die stad gaan verzinnen hoeft niette betekenen dat we ze gaan overnemen.![]()
Het is je vergeven. Al is het alleen maar omdat het nu toch mooi weer isquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zuidlaren, ik kom oorspronkelijk uit Nieuw Buinen. Maar zit nu voor me werk in Osdorp (werk op schiphol), en ja dan ga je zulke woorden gebruiken
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:51 schreef Sickert het volgende:
ik ben straks ook te vinden inDamsco
![]()
waar gaat dit heen met de wereld Damsco![]()
Succesquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:42 schreef Bendeleider het volgende:
Even een kort berichtje uit slovenie.
Week was puik ,en nu in heet weekend zijn er wedstrijden.
Mijn loting is kut.. 1e vrijgeloot en 2e partij probs tegen israelier genaamd Zeevie.
Tot HOERENS !!
ik ook bij 538quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Zooowww Amsterdam was wel tofBeetje overal rondgekeken, maar het meest nog bij 538. Viel me mee, maar het kan ook komen door de dames daar
![]()
Ja toen was ik eten aan het zoeken, wat nog best tegen viel als je pas vrij laat bedenkt dat je trek hebtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook bij 538
Jamie cullum
vond 't erg leuk in Amsterdam
haha ik heb alleen t begin daar van gezienquote:Op zondag 30 april 2006 02:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja toen was ik eten aan het zoeken, wat nog best tegen viel als je pas vrij laat bedenkt dat je trek hebtJij die stripact nog gezien? Die gozer op t podium had t niet meer
Ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 19:35 schreef purplerose het volgende:
ok, volgens mij ben ik beetje wakker nu
Ik heb me ook prima vermaakt in Bussumquote:Op maandag 1 mei 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ook eindelijk weer online.
K'dag was top! Moeten we vaker doen.
Pastte dat wel? 6 vrouwen en 1 man in je slaapkamer?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam was heerlijk!
Net niet te druk, leuke sfeer, redelijk weer.
En een groep van 4 zweedse en 2 poolse meiden die wel even rondgeleid wilden worden door een echte Amsterdammer.
Ik kwam het weekend wel door.
Niet overdrijven nouquote:Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Pastte dat wel? 6 vrouwen en 1 man in je slaapkamer?
Genoegquote:Op maandag 1 mei 2006 10:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er dan?
Kom op! Zeg dan, zeg dan!
Verkapte "ik-ben-bij-de-hoeren-geweest"post.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam was heerlijk!
Net niet te druk, leuke sfeer, redelijk weer.
En een groep van 4 zweedse en 2 poolse meiden die wel even rondgeleid wilden worden door een echte Amsterdammer.
Ik kwam het weekend wel door.
Dat zou ik niet verkapt doenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-bij-de-hoeren-geweest"post.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-heus-wel-genoeg-centjes-om-naar-de-hoeren-te-gaan post![]()
En als je op stap gaat ben je nog niet eens zeker van een lekker potje sexquote:Op maandag 1 mei 2006 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nou ja, alle vrouwen zijn hoeren, dus in DAT opzicht heeft ie gelijk, kost een hoop geld met vrouwen opstap.
Kortom,geen sex,toch genaaid.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En als je op stap gaat ben je nog niet eens zeker van een lekker potje sex
100% zeker niet nee, maar dat houdt het spannendquote:Op maandag 1 mei 2006 14:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En als je op stap gaat ben je nog niet eens zeker van een lekker potje sex
26 mei om [insert tijdstip].Elkaar opwachten bij het grote vertrektijden bord op CS.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Koninginnedag is geweest enzo. We zijn inmiddels in mei aangekomen, misschien tijd om on-topic te gaan en de komende meet te bespreken.
Suggesties zijn welkom.
Zoals Zeus al zegt is afspreken op CS een goede optie, beviel 1600 in Utrecht goed? Want dan kan die tijd weer aangehouden worden!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Koninginnedag is geweest enzo. We zijn inmiddels in mei aangekomen, misschien tijd om on-topic te gaan en de komende meet te bespreken.
Suggesties zijn welkom.
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
26 mei om [insert tijdstip].Elkaar opwachten bij het grote vertrektijden bord op CS.
Als we dan buiten komen kunnen we de users die we dan al zat zijn door een bushokje tiefen.
En dan zien we wel verder.
Als we nou zorgen dat we rond "etenstijd" in een tent zijn waar je kan drinken en een bord eten bestellen? (een ierse pub bijvoorbeeld) Dan kunnen we in groepjes eten en kan er weinig mis gaan, lijkt me...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Eten is gewoon een kwestie van een grote tent zoeken in de buurt van waar we heen willen en reserveren voor de groep -25 % ofzo..
Dat kan ook wel denk ik hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we nou zorgen dat we rond "etenstijd" in een tent zijn waar je kan drinken en een bord eten bestellen? (een ierse pub bijvoorbeeld) Dan kunnen we in groepjes eten en kan er weinig mis gaan, lijkt me...
In de Leidse Dwarsstraat zit een alle pizza's voor ¤5 Pizzeriaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ook wel denk ik hoor.
Alleen zouden we naar de kroeg van PDL gaan geloof ik.
Bij Hole in the wall op leidseplein kan je redelijk eten voor ongeveer 12,50 ofzo.
Rimini's die ken ik wel ja. Maar daar moeten we dan dus zeker reserveren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
In de Leidse Dwarsstraat zit een alle pizza's voor ¤5 Pizzeria
Mij ook niet, ben er toch niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rimini's die ken ik wel ja. Maar daar moeten we dan dus zeker reserveren.
Bij die ierse pub kunnen we zo naar binnen lopen, wachten tot de rest er is en dan bestellen denk ik.
Maar MIJ maakt het niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |