Tja, als ik dat in een goedemorgen topic zet wordt ik tot de grond afgebrand. Dus dan verblij ik jullie er maar meequote:
Kijk, en zo zijn WIJ dan weerquote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, als ik dat in een goedemorgen topic zet wordt ik tot de grond afgebrand. Dus dan verblij ik jullie er maar mee![]()
Spannendquote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
[FOK!radio] Paultjuuh, Biogarde en Yvonne live
Roddels![]()
Ik had het over roddelsquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef HeatWave het volgende:
fok radio en spannendThat'll be the day
.
Ik zal luisteren.quote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
Roddels![]()
Heerlijkquote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
Roddels![]()
Dan weet ze dat tenminste ookquote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze nog wat over je stripact van afgelopen vrijdag in de Stairway
Who's next?quote:Op maandag 24 april 2006 16:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wederom een vrouw die bij de volgende meet aan de cola light gaat.
As if
Inbellen en vertellenquote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze nog wat over je stripact van afgelopen vrijdag in de Stairway
De kattenversie doe je wel zelf aan he?quote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier, een nieuw jasje voor je.
[afbeelding]
Koelquote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier, een nieuw jasje voor je.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |